To ten sam kabel.
W pierwszych golfach 3 z 16 pinowym gniazdem byly dwie linie diagnostyczne: K (7pin) i L(15 badz 16 pin - nie pamietam).
Pozniej byla tylko jedna linia K na pinie 7 i byla od wszystkiego, tak samo jak przy 2 liniach.
Np w Oplu jest tak ze ABS jest na innym pinie, silnik na inny itd. Grupa VAG ma normalnie na 1 pinie wszytko, pozniej ok roku 2002 dochodza 2 dodatkowe przewody gdy auto wyposazone jest w CAN.
oczywiście ,że pod "K" ten sam co silnik .Orginalnie w autach jest złączka gdzie wszystkie kable z modułów się wpina,a jeden idzie do gniazdka.Wszystkie są koloru szarego z białym paskiem i te łączysz pod K,czyli 7,natomiast L to zółte kable i te łaczysz pod 15.
zielu, z tego co pamiętam masz motorownie z Sharana...nawet jakbyś z dawcy przerzucił wszystkie bebechy, które się diagnozuje kompem to wszystkie byś podłączał pod pin 7 złącza diagnostycznego. Ze sterownika ABS wychodzi z pinu 7 kabel szaro/biały (łączy się z kabelkami do tego samego koloru z innych sterowników)...i idzie do pinu 7 złącza diagnostycznego - kable nie są w żaden sposób rozdzielone i tak jak pisze agrala - nic się nie gryzie