Vr6 nie pali.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Vr6 nie pali.
Na początku witam wszystkich bo to mój pierwszy temat.
Mam problem z golfem mk3 vr6 rok 92.
Ok 2 miesiecy temu auto staneło w czasie jazdy i juz nie dało sie go zapalić.
Bobuszowałem troche po forum sprawdziłem przekaznik r 3 i był spalony podlutowałem zwarłem pompe paliwa i autko zapala na kruciaka,
i natym stanołem. Wiem ,że pin 23 nie daje napiecia po przekreceniu stacyjki (masa pod 1jest), piny 55, 56 jak podciagne prad z aku to tez nie daja masy, aha i jecze jedno pin 54 u mnie jest pusty...??
Bardzo was prosze o pomoc bo juz mi się z czachy zdymiło i nie wiem co robić... Pozdrawiam
Mam problem z golfem mk3 vr6 rok 92.
Ok 2 miesiecy temu auto staneło w czasie jazdy i juz nie dało sie go zapalić.
Bobuszowałem troche po forum sprawdziłem przekaznik r 3 i był spalony podlutowałem zwarłem pompe paliwa i autko zapala na kruciaka,
i natym stanołem. Wiem ,że pin 23 nie daje napiecia po przekreceniu stacyjki (masa pod 1jest), piny 55, 56 jak podciagne prad z aku to tez nie daja masy, aha i jecze jedno pin 54 u mnie jest pusty...??
Bardzo was prosze o pomoc bo juz mi się z czachy zdymiło i nie wiem co robić... Pozdrawiam
Vr6 nie pali.
Mała poprawka pod pinami 55 56 jest masa a pod pinem 54 napiecie. Pin 38 też daje napięcie.
Z tego co widze 23 tylko nie dostaje napiecia.
Z tego co widze 23 tylko nie dostaje napiecia.
Vr6 nie pali.
Jeżeli pin 23 nie dostaje napięcia to tez wtryski paliwa nie maja zasilania i za to napięcie odpowiada przekaźnik w polu nr 3 w skrzynce bezpiecznikowej sprawdź dobrze ten przekaźnik zrób zworę na przekaźniku na pin 30 i 87
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Vr6 nie pali.
np masz tu opis przekaźnika a mostkujesz w skrzynce bezpiecznikowej tam gdzie jest włożony przekaźnik http://www.google.pl/imgres?imgurl=http ... Q&dur=1120" onclick="window.open(this.href);return false;
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Vr6 nie pali.
Zrobiłem zwore na przekazniku (87,30) pokazuje się prąd na 23 lecz dalej pompa mi nie ciagnie paliwa. Pin 8 od pompy paliwa ma mase. komputer do wywalenia czy może być jeszcze jakas przyczyna?
Vr6 nie pali.
Nie pin 8 tylko pin 6 to sygnał na przekaźnik pompy sprawdź bezpiecznik pompy i tez możesz z mostkować przekaźnik pompy na próbę jak coś to faktycznie podmiana na inny sterownik może problem rozwiązać podlej bezpośrednio silnik paliwem i czy odpali
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Vr6 nie pali.
Golfik chodzi.Miałem jakies zwarcie z tyłu skrzynki bezpieczników, ale skonczyło sie wszystko dobrze i bez zbednych kosztów(procz przekazników).
Dzieki jeryk10 za pomoc .
Temat do zamkniecia .
Dzieki jeryk10 za pomoc .
Temat do zamkniecia .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości