full FIS problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
full FIS problem
czy to normalne, że po przekładce 1/2 FIS na full FIS nie działa w ogóle powiadamianie o spalonej żarówce?
w 1/2 FIS jeszcze było coś takiego jak migająca kontrolka świec i radosny komunikat "motorstorg werkstatt"
teraz nie ma nic (moge nawet odpiac wszystkie klosze i nic) ....
tak samo z rezerwą - ostatnio pomykałem na autostradzie, muzyczka grała i nawet nie zobaczyłem / usłyszałem, ostrzeżenia o rezerwie
zapali się na chwilę i gaśnie (i jest dostępne tylko poprzez menu - car status)
i to tak normalnie jest w tych zegarach, że rezerwa się nie świeci cały czas ?
w 1/2 FIS jeszcze było coś takiego jak migająca kontrolka świec i radosny komunikat "motorstorg werkstatt"
teraz nie ma nic (moge nawet odpiac wszystkie klosze i nic) ....
tak samo z rezerwą - ostatnio pomykałem na autostradzie, muzyczka grała i nawet nie zobaczyłem / usłyszałem, ostrzeżenia o rezerwie
zapali się na chwilę i gaśnie (i jest dostępne tylko poprzez menu - car status)
i to tak normalnie jest w tych zegarach, że rezerwa się nie świeci cały czas ?
full FIS problem
A w 1/2 fis miałeś coś takiego ?G4rcU pisze:08
czy to normalne, że po przekładce 1/2 FIS na full FIS nie działa w ogóle powiadamianie o spalonej żarówce?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
full FIS problem
ale pewnie dotyczyło tylko obwodu świateł hamowania...G4rcU pisze:w 1/2 FIS jeszcze było coś takiego jak migająca kontrolka świec i radosny komunikat "motorstorg werkstatt"
...nie kojarzę aby była kontrola żarówek w mk4. Widziałem kilka Golfów z takim bajerem ale szafy były albo z Audi albo z Pastucha
full FIS problem
no w 1/2 FIS bylo (owszem, dotyczylo to swiatel stopu), ale teraz nie dziala to w ogole, stad tez moje pytanie czy to normalne w pelnym FIS
full FIS problem
a aktywowane?G4rcU pisze:że po przekładce 1/2 FIS na full FIS nie działa w ogóle powiadamianie o spalonej żarówce?
da sie dołożyć w immo 3 - normalnie to tego nie byłoQto pisze:...nie kojarzę aby była kontrola żarówek w mk4.
- odepnij na chwilę wtyczkę N108 od egr lub od czujnika stop i jedź to zobaczysz czy się nie zaświeci napisG4rcU pisze:w 1/2 FIS jeszcze było coś takiego jak migająca kontrolka świec i radosny komunikat "motorstorg werkstatt"
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
full FIS problem
hmmm no grzebałem w kodowaniu i nie widziałem tam tej opcji - jest tylko info o poziomie płynu spryskiwaczy, info o klockach, o pasach i dodatkowy wyświetlaczgrg474 pisze:a aktywowane?
jest szansa na dowiedzenie się jak to zrobić?grg474 pisze:da sie dołożyć w immo 3 - normalnie to tego nie było
mam zegary VDO 1J5 920 846C
full FIS problem
to powinno Ci rozjasnic temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/38404 ... owki-w-3BG" onclick="window.open(this.href);return false;G4rcU pisze:jest szansa na dowiedzenie się jak to zrobić?
full FIS problem
no i git malina
pozostaje tylko pytanie co do komunikatów na pełnym fisie - to norma, że znikają? bo w sumie to bym jednak wolał, żeby mi się rezerwa w górnej części wyświetlacza cały czas świeciła (choć jak się nie da to też płakał nie będę )
pozostaje tylko pytanie co do komunikatów na pełnym fisie - to norma, że znikają? bo w sumie to bym jednak wolał, żeby mi się rezerwa w górnej części wyświetlacza cały czas świeciła (choć jak się nie da to też płakał nie będę )
full FIS problem
no i tak powinna - jak np spali się żarówk ai masz rezerwę powinna naprzemiennie pojawiać się jedna apotem druga kntrolkaG4rcU pisze:bo w sumie to bym jednak wolał, żeby mi się rezerwa w górnej części wyświetlacza cały czas świeciła
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
full FIS problem
a ja mam tak, że jak mam rezerwę to mi "piknie" i pojawi się ładne żółte ostrzeżenie i za chwilę zniknie (i później mogę sobie ewentualnie sprawdzić wszystkie informacje i ostrzeżenia w menu-> car status) i pojawia się tylko przy odpalaniu (też na chwilę).
Kodowanie mam ustawione na +19
Kodowanie mam ustawione na +19
Odp: Re: full FIS problem
a gdzie jest to menu...? jak tam wejsc?G4rcU pisze:i później mogę sobie ewentualnie sprawdzić wszystkie informacje i ostrzeżenia w menu-> car status)
Odp: Re: full FIS problem
dzięki... czlowiek posiada golfine od ponad pół roku, a ciągle się uczyG4rcU pisze:przytrzymaj którąś ze "strzałek" na manetce od mfa wciśniętą przez kilka sekund
full FIS problem
panowie, na forum passata pisze, że aby aktywować tę funkcję trzeba (po podłączeniu przekaźnika i kabli) zmienić kodowanie zegarów na +08
z tym, że wg mojego VCDS +08 to: "seatbelt warning active (NAR only)"
po przekręceniu zapłonu oba się pojawiły (najpierw rezerwa, później płyn) potem zniknęły i już nie było żadnych przypominajek
i o to mnie się tu rozchodzi czy to normalne w pełnym FIS, a jeśli nie to czy można to jakoś zmienić?
z tym, że wg mojego VCDS +08 to: "seatbelt warning active (NAR only)"
sprawdziłem przed chwilą komunikaty o rezerwie i płynie spryskiwaczygrg474 pisze:no i tak powinna - jak np spali się żarówk ai masz rezerwę powinna naprzemiennie pojawiać się jedna apotem druga kntrolka
po przekręceniu zapłonu oba się pojawiły (najpierw rezerwa, później płyn) potem zniknęły i już nie było żadnych przypominajek
i o to mnie się tu rozchodzi czy to normalne w pełnym FIS, a jeśli nie to czy można to jakoś zmienić?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości