full FIS problem

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
G4rcU
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt sie 16, 2011 21:09
Lokalizacja: Amsterdam / Wroclaw

full FIS problem

Post autor: G4rcU » śr lut 29, 2012 01:08

czy to normalne, że po przekładce 1/2 FIS na full FIS nie działa w ogóle powiadamianie o spalonej żarówce?
w 1/2 FIS jeszcze było coś takiego jak migająca kontrolka świec i radosny komunikat "motorstorg werkstatt"
teraz nie ma nic (moge nawet odpiac wszystkie klosze i nic) ....

tak samo z rezerwą - ostatnio pomykałem na autostradzie, muzyczka grała i nawet nie zobaczyłem / usłyszałem, ostrzeżenia o rezerwie
zapali się na chwilę i gaśnie (i jest dostępne tylko poprzez menu - car status)

i to tak normalnie jest w tych zegarach, że rezerwa się nie świeci cały czas ?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

full FIS problem

Post autor: norek111 » śr lut 29, 2012 17:07

G4rcU pisze:08
czy to normalne, że po przekładce 1/2 FIS na full FIS nie działa w ogóle powiadamianie o spalonej żarówce?
A w 1/2 fis miałeś coś takiego ?


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

full FIS problem

Post autor: Qto » śr lut 29, 2012 17:25

G4rcU pisze:w 1/2 FIS jeszcze było coś takiego jak migająca kontrolka świec i radosny komunikat "motorstorg werkstatt"
ale pewnie dotyczyło tylko obwodu świateł hamowania...
...nie kojarzę aby była kontrola żarówek w mk4. Widziałem kilka Golfów z takim bajerem ale szafy były albo z Audi albo z Pastucha



Awatar użytkownika
G4rcU
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt sie 16, 2011 21:09
Lokalizacja: Amsterdam / Wroclaw

full FIS problem

Post autor: G4rcU » śr lut 29, 2012 17:39

no w 1/2 FIS bylo (owszem, dotyczylo to swiatel stopu), ale teraz nie dziala to w ogole, stad tez moje pytanie czy to normalne w pelnym FIS



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

full FIS problem

Post autor: grg474 » śr lut 29, 2012 18:49

G4rcU pisze:że po przekładce 1/2 FIS na full FIS nie działa w ogóle powiadamianie o spalonej żarówce?
a aktywowane?
Qto pisze:...nie kojarzę aby była kontrola żarówek w mk4.
da sie dołożyć w immo 3 - normalnie to tego nie było
G4rcU pisze:w 1/2 FIS jeszcze było coś takiego jak migająca kontrolka świec i radosny komunikat "motorstorg werkstatt"
- odepnij na chwilę wtyczkę N108 od egr lub od czujnika stop i jedź to zobaczysz czy się nie zaświeci napis


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
G4rcU
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt sie 16, 2011 21:09
Lokalizacja: Amsterdam / Wroclaw

full FIS problem

Post autor: G4rcU » czw mar 01, 2012 02:43

grg474 pisze:a aktywowane?
hmmm no grzebałem w kodowaniu i nie widziałem tam tej opcji - jest tylko info o poziomie płynu spryskiwaczy, info o klockach, o pasach i dodatkowy wyświetlacz
grg474 pisze:da sie dołożyć w immo 3 - normalnie to tego nie było
jest szansa na dowiedzenie się jak to zrobić?
mam zegary VDO 1J5 920 846C ;)



Awatar użytkownika
cinek2004
"
Posty: 1795
Rejestracja: pn cze 04, 2007 08:01
Lokalizacja: Warszawa - WB

full FIS problem

Post autor: cinek2004 » czw mar 01, 2012 03:09

G4rcU pisze:jest szansa na dowiedzenie się jak to zrobić?
to powinno Ci rozjasnic temat: http://forum.vw-passat.pl/threads/38404 ... owki-w-3BG" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
G4rcU
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt sie 16, 2011 21:09
Lokalizacja: Amsterdam / Wroclaw

full FIS problem

Post autor: G4rcU » czw mar 01, 2012 03:29

no i git malina :)

pozostaje tylko pytanie co do komunikatów na pełnym fisie - to norma, że znikają? bo w sumie to bym jednak wolał, żeby mi się rezerwa w górnej części wyświetlacza cały czas świeciła (choć jak się nie da to też płakał nie będę ;) )



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

full FIS problem

Post autor: grg474 » czw mar 01, 2012 09:49

G4rcU pisze:bo w sumie to bym jednak wolał, żeby mi się rezerwa w górnej części wyświetlacza cały czas świeciła
no i tak powinna - jak np spali się żarówk ai masz rezerwę powinna naprzemiennie pojawiać się jedna apotem druga kntrolka


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
G4rcU
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt sie 16, 2011 21:09
Lokalizacja: Amsterdam / Wroclaw

full FIS problem

Post autor: G4rcU » czw mar 01, 2012 10:04

a ja mam tak, że jak mam rezerwę to mi "piknie" i pojawi się ładne żółte ostrzeżenie i za chwilę zniknie (i później mogę sobie ewentualnie sprawdzić wszystkie informacje i ostrzeżenia w menu-> car status) i pojawia się tylko przy odpalaniu (też na chwilę).
Kodowanie mam ustawione na +19



szczyku

Odp: Re: full FIS problem

Post autor: szczyku » czw mar 01, 2012 10:21

G4rcU pisze:i później mogę sobie ewentualnie sprawdzić wszystkie informacje i ostrzeżenia w menu-> car status)
a gdzie jest to menu...? jak tam wejsc?



Awatar użytkownika
G4rcU
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt sie 16, 2011 21:09
Lokalizacja: Amsterdam / Wroclaw

full FIS problem

Post autor: G4rcU » czw mar 01, 2012 10:29

przytrzymaj którąś ze "strzałek" na manetce od mfa wciśniętą przez kilka sekund ;)



szczyku

Odp: Re: full FIS problem

Post autor: szczyku » czw mar 01, 2012 10:40

G4rcU pisze:przytrzymaj którąś ze "strzałek" na manetce od mfa wciśniętą przez kilka sekund ;)
dzięki...:smile: czlowiek posiada golfine od ponad pół roku, a ciągle się uczy :mrgreen:



Awatar użytkownika
G4rcU
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 187
Rejestracja: wt sie 16, 2011 21:09
Lokalizacja: Amsterdam / Wroclaw

full FIS problem

Post autor: G4rcU » czw mar 01, 2012 21:22

panowie, na forum passata pisze, że aby aktywować tę funkcję trzeba (po podłączeniu przekaźnika i kabli) zmienić kodowanie zegarów na +08
z tym, że wg mojego VCDS +08 to: "seatbelt warning active (NAR only)" :crazy:
grg474 pisze:no i tak powinna - jak np spali się żarówk ai masz rezerwę powinna naprzemiennie pojawiać się jedna apotem druga kntrolka
sprawdziłem przed chwilą komunikaty o rezerwie i płynie spryskiwaczy
po przekręceniu zapłonu oba się pojawiły (najpierw rezerwa, później płyn) potem zniknęły i już nie było żadnych przypominajek
i o to mnie się tu rozchodzi czy to normalne w pełnym FIS, a jeśli nie to czy można to jakoś zmienić?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości