Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !

Post autor: edzio » ndz mar 11, 2012 18:27

Czyli nie wiadomo.Musisz poszukać kogoś kto zna temat i potrafi wyregulować,a po sprawdzić,bo może tylko tu problem.



Markoś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 21:48
Lokalizacja: Wysokie Mazowieckie

Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !

Post autor: Markoś » ndz mar 11, 2012 19:18

Zrobię jeszcze logi z 13 i 18 bloku, dlatego że:

"Na kanale 18 - powinien być status pompo-wtryskiwaczy. 0 - jest O.K. natomiast każda inna liczba oznacza uszkodzenie pompo-wtryskiwacza, przerwę w ciągłości obwodu, braki paliwa, powietrze w układzie paliwowym."

Co o tym myślisz ?


Markoś :)

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !

Post autor: edzio » ndz mar 11, 2012 20:27

Powinno być zero ,jednak wartość się zmienia jak ujmujesz np.gazu bo silnik schodzi i z obrotów i będziesz miał 4.
Oznacza to brak paliwa,bo wtedy jest odcinane.
Blok 23 mówi wszystko.Jest to czas otwarcia wtryskiwacza ,w celu wyrównania pracy na cylindrach.U ciebie jest tak mało paliwa ,że komp.pomimo najdłuższego czasu nie daje rady wysterować ,dlatego zgłasza to jako usterkę ,a esp blokuje moc.



jacekpolak11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lut 03, 2013 22:32

Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !

Post autor: jacekpolak11 » ndz lut 03, 2013 23:11

Witam jestem nowy mam kilka pytań co do bloku 28
1.który pompowtrysk kol. czerwony
2.który pompowtrysk kol. zielony
3.który pompowtrysk kol. żółty
4.który pompowtrysk kol. niebieski
i jak je liczyć od rozżądu,
ponieważ przy rozgrzanym silniku i zapaleniu kontroli trakcji
niebieski był na wykresie prostą linią bipy w bloku 23 dochodządo 127 i stoją .
Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy
Proszę o odpwiedz



jacekpolak11
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz lut 03, 2013 22:32

Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !

Post autor: jacekpolak11 » pn lut 04, 2013 20:29

Witam jestem nowy mam kilka pytań co do bloku 23 a( napisałem 28 )
1.który pompowtrysk kol. czerwony
2.który pompowtrysk kol. zielony
3.który pompowtrysk kol. żółty
4.który pompowtrysk kol. niebieski
i jak je liczyć od rozżądu,
ponieważ przy rozgrzanym silniku i zapaleniu kontroli trakcji
niebieski był na wykresie prostą linią bipy w bloku 23 dochodządo 127 i stoją .
Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy
Proszę o pomoc
Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości