Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !
Czyli nie wiadomo.Musisz poszukać kogoś kto zna temat i potrafi wyregulować,a po sprawdzić,bo może tylko tu problem.
Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !
Zrobię jeszcze logi z 13 i 18 bloku, dlatego że:
"Na kanale 18 - powinien być status pompo-wtryskiwaczy. 0 - jest O.K. natomiast każda inna liczba oznacza uszkodzenie pompo-wtryskiwacza, przerwę w ciągłości obwodu, braki paliwa, powietrze w układzie paliwowym."
Co o tym myślisz ?
"Na kanale 18 - powinien być status pompo-wtryskiwaczy. 0 - jest O.K. natomiast każda inna liczba oznacza uszkodzenie pompo-wtryskiwacza, przerwę w ciągłości obwodu, braki paliwa, powietrze w układzie paliwowym."
Co o tym myślisz ?
Markoś :)
Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !
Powinno być zero ,jednak wartość się zmienia jak ujmujesz np.gazu bo silnik schodzi i z obrotów i będziesz miał 4.
Oznacza to brak paliwa,bo wtedy jest odcinane.
Blok 23 mówi wszystko.Jest to czas otwarcia wtryskiwacza ,w celu wyrównania pracy na cylindrach.U ciebie jest tak mało paliwa ,że komp.pomimo najdłuższego czasu nie daje rady wysterować ,dlatego zgłasza to jako usterkę ,a esp blokuje moc.
Oznacza to brak paliwa,bo wtedy jest odcinane.
Blok 23 mówi wszystko.Jest to czas otwarcia wtryskiwacza ,w celu wyrównania pracy na cylindrach.U ciebie jest tak mało paliwa ,że komp.pomimo najdłuższego czasu nie daje rady wysterować ,dlatego zgłasza to jako usterkę ,a esp blokuje moc.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz lut 03, 2013 22:32
Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !
Witam jestem nowy mam kilka pytań co do bloku 28
1.który pompowtrysk kol. czerwony
2.który pompowtrysk kol. zielony
3.który pompowtrysk kol. żółty
4.który pompowtrysk kol. niebieski
i jak je liczyć od rozżądu,
ponieważ przy rozgrzanym silniku i zapaleniu kontroli trakcji
niebieski był na wykresie prostą linią bipy w bloku 23 dochodządo 127 i stoją .
Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy
Proszę o odpwiedz
1.który pompowtrysk kol. czerwony
2.który pompowtrysk kol. zielony
3.który pompowtrysk kol. żółty
4.który pompowtrysk kol. niebieski
i jak je liczyć od rozżądu,
ponieważ przy rozgrzanym silniku i zapaleniu kontroli trakcji
niebieski był na wykresie prostą linią bipy w bloku 23 dochodządo 127 i stoją .
Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy
Proszę o odpwiedz
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: ndz lut 03, 2013 22:32
Kontrolka kontroli trakcji vs częsta awaria !
Witam jestem nowy mam kilka pytań co do bloku 23 a( napisałem 28 )
1.który pompowtrysk kol. czerwony
2.który pompowtrysk kol. zielony
3.który pompowtrysk kol. żółty
4.który pompowtrysk kol. niebieski
i jak je liczyć od rozżądu,
ponieważ przy rozgrzanym silniku i zapaleniu kontroli trakcji
niebieski był na wykresie prostą linią bipy w bloku 23 dochodządo 127 i stoją .
Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
1.który pompowtrysk kol. czerwony
2.który pompowtrysk kol. zielony
3.który pompowtrysk kol. żółty
4.który pompowtrysk kol. niebieski
i jak je liczyć od rozżądu,
ponieważ przy rozgrzanym silniku i zapaleniu kontroli trakcji
niebieski był na wykresie prostą linią bipy w bloku 23 dochodządo 127 i stoją .
Po ponownym uruchomieniu silnika wszystko wraca do normy
Proszę o pomoc
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości