Witam, w moim golfie problem wygląda tak - czasami iskra przeskoczy zaraz po zakręceniu rozrusznikiem i na tym koniec, a raz w ogóle. Co to może być?
Przewody WN, moduł i czujnik halla juz sprawdzone, na bank są sprawne. do modułu dochodzi prąd.
Silnik 1.8 ABS 90 km
Zanik iskry
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bosssmannn
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: śr paź 20, 2010 19:33
- Lokalizacja: Sieradz
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Zanik iskry
możesz diodą 3V z opornikiem ok 800 om lub diodą 12V podpięta do środkowego zielonego kabla modułocewki i do masy ocenic czy pojawiają impulsy przy kręceniu siilnikiem, jesli nie lub nieregularnie to pozostaje usterka sterownika silnika lub okablowania. Tylko czy napewno dobrze sprawdziłeś halla i modułocewkę? Czy hall ma zasilanie wwe wtyczce - 12V między bocznymi stykami we wtyczce
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- bosssmannn
- Nowicjusz
- Posty: 44
- Rejestracja: śr paź 20, 2010 19:33
- Lokalizacja: Sieradz
Zanik iskry
czujnik halla był przełożony prosto z drugiego silnika, a moduł po przyłożeniu plusa do 3 pinu dwała pojedyńczą iskrę.
Na szczęscie problem juz rozwiązany, przyczyną był sterownik alarmu który odcinał zasilanie, wystarczyło go ominąć
Na szczęscie problem juz rozwiązany, przyczyną był sterownik alarmu który odcinał zasilanie, wystarczyło go ominąć
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości