Boczne kierunki z New Beetle do mk4

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
slawek987
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 639
Rejestracja: ndz wrz 05, 2010 22:46
Lokalizacja: cebulandia
Auto: GOLF SV
Silnik: DCYA

Boczne kierunki z New Beetle do mk4

Post autor: slawek987 » pn lut 13, 2012 20:30

Witam! Czy ktoś próbował zamontować boczne kierunki z New Beetle do MKIV?
Dokładnie chodzi mi o takie coś:
http://moto.allegro.pl/vw-new-beetle-bo ... 53502.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Czy przez to nie zmaleje oporność? ponieważ kierunki te są na ledach a nie na żarówce i żeby nie było takiego efektu że szybko mruga kierunkowskaz (zapewne wiecie o co chodzi) i czy to w ogóle warto się w to bawić?
proszę o pomoc



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Boczne kierunki z New Beetle do MKIV

Post autor: jeryk10 » śr lut 15, 2012 22:07

oporność nie powinna zmaleć jeżeli chcesz się upewnić to odłącz kierunek boczny i zobacz czy szybciej będą mrugać


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Boczne kierunki z New Beetle do MKIV

Post autor: grg474 » czw lut 16, 2012 01:15

slawek987 pisze:i żeby nie było takiego efektu że szybko mruga kierunkowskaz (zapewne wiecie o co chodzi) i czy to w ogóle warto się w to bawić?
kumpel miał zamontowane i nie narzekał że zaczęło zbytnio mrugać


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Boczne kierunki z New Beetle do MKIV

Post autor: Zico63b » czw lut 16, 2012 15:50

Jedna strona kierunkowskazu to 46 W: 21+21+4. Ubytek, przepalenie tej głównej (przedniej czy tylnej) to prawie połowa obciążenia i taką przerywacz z łatwością wykrywa.
Z ubytkiem 4W już tak łatwo nie ma, nie będzie kłopotów: minimalnie tylko zwiększy się częstotliwość.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości