AirBag zamiast opornika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
AirBag zamiast opornika
Napinacze są w każdym aucie wyposażonym w poduszki powietrzne.
Ładunek napinacza jest odpalany przes sterownik AIR BAG razem z poduszkami.
Napinacz nie zadziała po szarpnięciu i zablokowaniu pasa.
Ładunek napinacza jest odpalany przes sterownik AIR BAG razem z poduszkami.
Napinacz nie zadziała po szarpnięciu i zablokowaniu pasa.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
AirBag zamiast opornika
Opornik masz usunac. On symuluje obecnosc poduszki. ALbo poducha albo opornik.
Napinacze sa odpalane przez sterownik airbagów. Jest mozliwosc odpalenia tylko samych napinaczy- jak ktos ci wjedzie mocno w tył auta. Poduchy wtedy nie odpala. Zwijacz pasa ma w swojej konstrukcji trzy naboje hukowe ktore to są odpalane iglica leketrycznie sterowana wlasnie przez moduł poduch. Naboje te wytwarzaja duza ilosc gazu ktory to wprawia takie smigielko w ruch i pas jest zwijany wlasnie poprzez ten ruch obrotowy. Pasy sie tak napną ze jak bedziesz siedzial w aucie zapiety to gwarantuje Ci ze troszke cie zaboli i przydusi.
Napinacze sa odpalane przez sterownik airbagów. Jest mozliwosc odpalenia tylko samych napinaczy- jak ktos ci wjedzie mocno w tył auta. Poduchy wtedy nie odpala. Zwijacz pasa ma w swojej konstrukcji trzy naboje hukowe ktore to są odpalane iglica leketrycznie sterowana wlasnie przez moduł poduch. Naboje te wytwarzaja duza ilosc gazu ktory to wprawia takie smigielko w ruch i pas jest zwijany wlasnie poprzez ten ruch obrotowy. Pasy sie tak napną ze jak bedziesz siedzial w aucie zapiety to gwarantuje Ci ze troszke cie zaboli i przydusi.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
AirBag zamiast opornika
Ładunek jest jednorazowy - można wywnioskować że nie bedzie działał "za każdym razem" tylko raz
działa razem z poduszką, zacieśnia pasy jeszcze bardziej
jeśli jest poduszka to jest i napinacz
działa razem z poduszką, zacieśnia pasy jeszcze bardziej
jeśli jest poduszka to jest i napinacz
MK3 ADZ->AGU
AirBag zamiast opornika
No nie dziala razem z poduszka bo napisalem ze strzal w tył auta odpali tylko napinacze pasów a poduchy beda cale. Sprzał w przod to odpali i napinacze i poduchy czolowe.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
AirBag zamiast opornika
a gdzie w mk4 są jakieś czujniki z tyłu auta ?wesol pisze: strzal w tył auta odpali tylko napinacze pasów a poduchy beda cale
AirBag zamiast opornika
modul poduszek ma w sobie czujnik udarowy. JEst to taki precik ktory lata sobiedo przudu i do tylu ale utryzmuje go w srodkowej pozycji sprezynka. Tak wiec sa mozliwe dwa przeciazenia- do przodu i do tylu. MK4 nie ma zadnych czujnikow na przedzie czy tyle to nie stare mondeo itp.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
AirBag zamiast opornika
wesol pisze:modul poduszek ma w sobie czujnik udarowy. JEst to taki precik ktory lata sobiedo przudu i do tylu
Własnie dostałem konkretną odpowiedź na nurtujące mnie pytanie od wieków... Dzięki!wesol pisze:MK4 nie ma zadnych czujnikow na przedzie czy tyle
A jedynymi czujnikami są czujniki od poduch w fotelach, tak?
AirBag zamiast opornika
w fotelach nic nie ma. Od kurtyn i boczNych poduch masz czujnik jedynie w drzwiach- cisnieniowy.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
AirBag zamiast opornika
no faktycznie... czujniki zewnętrzne są tylko w przypadku bocznych poduch i kurtyn
AirBag zamiast opornika
A jeśli ładunki pirotechniczne w pasach zostaną odpalone, to czy później takie pasy nadają się do dalszej eksploatacji, czy trzeba założyć nowe? (Nowe, albo rezystor, co by błędów nie było?)
No i czy przy każdym odpale przednich poduszek pasy wystrzeliwują, czy to zależnie od prędkości uderzenia, jazdy działa?
No i czy przy każdym odpale przednich poduszek pasy wystrzeliwują, czy to zależnie od prędkości uderzenia, jazdy działa?
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
AirBag zamiast opornika
A nie przypadkiem na łączeniu progu z wzmocnieniem poprzecznym wewnątrz kabiny? Czyli pomiędzy fotelem a progiem w okolicy środkowego słupka?wesol pisze:Od kurtyn i boczNych poduch masz czujnik jedynie w drzwiach- cisnieniowy.
W drzwiach boczne czujnikima MK5 i w górę.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
- Pablo Corrado
- Forum Master
- Posty: 1110
- Rejestracja: sob lut 26, 2005 21:08
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: AirBag zamiast opornika
Pasy się teoretycznie nie nadają, bo sie blokuja na stałe, ale ludzie różne rzeczy robią i działa, a czy jest bezpieczne to sami sobie odpowiedzmyseebst pisze:A jeśli ładunki pirotechniczne w pasach zostaną odpalone, to czy później takie pasy nadają się do dalszej eksploatacji, czy trzeba założyć nowe? (Nowe, albo rezystor, co by błędów nie było?)
No i czy przy każdym odpale przednich poduszek pasy wystrzeliwują, czy to zależnie od prędkości uderzenia, jazdy działa?
Ale teoretycznie da się. Pasy można odblokować i wpiąć rezystor (ale nie rób tego)
Jeśli wystrzelą poduchy, to zawsze odpalają napinacze.
Cały układ działa od 5 km/h wzwyż.
Scirocco II 1,6 / Scirocco II 1,8 / Corrado G60 / Corrado 2,0 16V / Golf IV 2,0 / Golf IV GTI / Passat B5FL 1,8T / Golf V 1,4 i 1,6
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
Sprzedam:
-Uszczelkę głowicy 1,8 T 20V (AGU i innych) GOETZE.
-NOWĄ przepustnicę do 1,4 TSI i innych 03C 133 062S.
AirBag zamiast opornika
odpali nawet na postoju. Moj kolega siedzial w passku B5 na poboczu bo sie zatrzymal a frajer w niego trzepnął w tył tak ze mial poduchy odpalone i prege na klacie od pasa bezpiecenstwa.
Co do pasow wypalonych to trzeba rozebrac i wywalic czesc pirotechniczna i bedzie pas jak w autach z dwóch dekad wczesniej- tylko ze zwijaczem, bez napinacza.
Co do pasow wypalonych to trzeba rozebrac i wywalic czesc pirotechniczna i bedzie pas jak w autach z dwóch dekad wczesniej- tylko ze zwijaczem, bez napinacza.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości