halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
Witam. Znikło mi zasilanie na klawiszu halogenów. Było ok i nagle przestało być ok, bezpiecznik dobry. Sprawdzałem czy nie mam zbytnio rozgiętych stópek pod bezpiecznik ale jest ok, w oóle mam 2 schematy wydrukowane na bezpieczniki a na klapce całkiem co innego jest. Gdzie w końcu jest ten bezpiecznik? 91r.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
Nowa skrzynka? Powinna w gnieździe być 10 blaszka lub przekaźnik, bezpiecznik też nr 10 dla obu rodzajów świateł (przodu i tyłu). Ale przekaźnik będzie zasilany ze styku 58 włącznika klawiszowego świateł: tablica rejestracyjna i wszelkie podświetlenia - czy one są?
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
takZico63b pisze:Nowa skrzynka?
tak wszystko działa. Tylnego przeciwmgłowego nie mam bo mam lampy US i musze wlutować tam diodę żeby mi chociaż jedno z lewej strony świeciło.Zico63b pisze: czy one są?
oo tego nie wiedziałem.. Mam chyba w skrzynce 1 blaszke od klaksonu choć nie jestem zadowolony bo mam podmieniony klakson z passata B5, to są 2 trąbitka i trudno zaskakuje.. słychać jak klakson stuka i działa tylko po odpaleniu jak jest 14V czy moge to jakoś tam wdusić specjalny przejaźnik?Zico63b pisze:Powinna w gnieździe być 10 blaszka lub przekaźnik,
Sprawdze pole nr 10 i odpisze jutro. Dzięki
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
Mam jedną stalową zworkę oryginalnie a jedno obok mam z przewodu żeby mieć drogowe światłą wraz z mijania.
A i od razu, do czego jest przekaźnik o numerze 61? pole R3? Wyczytałem że jest tam przekaźnik sterujący silnikiem. W gaźnikowcach o określonej pojemności jest tam odcięcie paliwa podczas hamowania silnikiem. Wiem że ten przekaźnik był dokładany i wydaje mi sie że jest nie ten co ma być. Jaki tam musi byc przekaźnik do silnika PN 2ee
A i od razu, do czego jest przekaźnik o numerze 61? pole R3? Wyczytałem że jest tam przekaźnik sterujący silnikiem. W gaźnikowcach o określonej pojemności jest tam odcięcie paliwa podczas hamowania silnikiem. Wiem że ten przekaźnik był dokładany i wydaje mi sie że jest nie ten co ma być. Jaki tam musi byc przekaźnik do silnika PN 2ee
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
Witam!
Rozumiem, że ta złączka na drogowe z mijania musi być – bo zasila xenony?
No i stąd problem. Golfy nigdy nie miały lamp tego wymagających, instalacja jest inna i tego nie przewiduje. By mieć przednie i tylne p-mgłowe zgodne z przepisami (czyli dające się włączyć tylko po włączeniu choćby pozycyjnych) – należy w pole 10 włożyć typowy przekaźnik VW nr 53. Ten kawałek kabelka co tam jest – wyrzucić. Na manetkach złączyć żółty przewód z biało-czarnym z klawisza włącznika głównego świateł i działanie będzie to samo jak tego kawałka przewodu.
Pewnie miał tam Kolega drugi kawałek, będzie może na dywaniku. Łączył piny 3 i 4. Było to o tyle złe, że p-mgłowe można było pewnie włączać nawet bez pozycyjnych.
A może było jeszcze inaczej pokombinowane. To Kolega robił te przeróbki czy otrzymał „z inwentarzem”?
No, w każdym razie – tak jak opisałem, jest poprawnie. Tak bym to zrobił.
Co do przekaźników, to tu jest temat:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=365697" onclick="window.open(this.href);return false;
Rozumiem, że ta złączka na drogowe z mijania musi być – bo zasila xenony?
No i stąd problem. Golfy nigdy nie miały lamp tego wymagających, instalacja jest inna i tego nie przewiduje. By mieć przednie i tylne p-mgłowe zgodne z przepisami (czyli dające się włączyć tylko po włączeniu choćby pozycyjnych) – należy w pole 10 włożyć typowy przekaźnik VW nr 53. Ten kawałek kabelka co tam jest – wyrzucić. Na manetkach złączyć żółty przewód z biało-czarnym z klawisza włącznika głównego świateł i działanie będzie to samo jak tego kawałka przewodu.
Pewnie miał tam Kolega drugi kawałek, będzie może na dywaniku. Łączył piny 3 i 4. Było to o tyle złe, że p-mgłowe można było pewnie włączać nawet bez pozycyjnych.
A może było jeszcze inaczej pokombinowane. To Kolega robił te przeróbki czy otrzymał „z inwentarzem”?
No, w każdym razie – tak jak opisałem, jest poprawnie. Tak bym to zrobił.
Co do przekaźników, to tu jest temat:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=141&t=365697" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
Mam bihalogen i jak zapalam mijania i otwierają sie przesłony to mi mijania gaśnie i nie ma niccZico63b pisze:Rozumiem, że ta złączka na drogowe z mijania musi być – bo zasila xenony?
nom, zapalały sie kiedy sie chciało. Ale nie przypominam sobie żeby mieł wiecej niż 1 zworkę w tej skrzyncę.Zico63b pisze:Było to o tyle złe, że p-mgłowe można było pewnie włączać nawet bez pozycyjnych.
Oki zrobie tak jak mi poradziłeś i powiem później co i jak, dzięki
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
W nowej skrzynce powinien być w tym miejscu wpięty kabelek szaro-biały idący zza skrzynki przekaźników - jeżeli były tylko tylne przeciwmgielne. Jeżeli były przednie, to tam powinien być przekaźnik 53. Co do klaksonu, to jeżeli był podwójny klakson to zamiast blaszanej zworki również był przekaźnik 53.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
oki to wsadze dwa przekaxniki 53 obok siebie 10 i 11 pole.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
O tym kabelku szaro-białym nie wspominałem, bo Kolega Johnatan ma także przednie i przekaźnik powinien być.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
To było tak że. Robiłem swapa na PN. I elektryka była ze złomowiska, od egzemplarza na wąskim zderzaku i miał wypuszczone kostki do halogenów. Dziś zrobiłem sobie mostek z blaski i halogeny ożyły ale jak one przedtem świeciły to nie mam pojęcia.. świeciły zawsze a teraz po zapłonie. Jak sie pogoda poprawi bede przerabiał klakson i halogeny na przekaźniki. Dzięki bardzo
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
halogeny, znikło zasilanie na klawiszu
Ponieważ jest to teraz "partyzanckie" połączenie - pamiętaj Kolego, by włączać pozycyjne gdy pracują p-mgłowe; to tak dla "miśków"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości