nie pali- immobilajzer

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomekb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 04, 2011 00:06

nie pali- immobilajzer

Post autor: tomekb3 » ndz lut 12, 2012 00:12

witam
MK3 jest 16-to letni, z silnikiem 1.9 diesel (nie ma turbo) i przejechane okolo 140000mil.
problem z samochodem zaczął się dzisiaj rano. Na dworze -11*C a ja kręcę rozrusznikiem aż w końcu padł akumulator. Baterie naładowałem, włożyłem, ogrzałem suszarką filtr paliwa, kręcę rozrusznikiem, krótkie 'wrummm' i samochód gaśnie. Pamiętam że miałem mało paliwa więc pobiegłem na stacje, zalałem samochód, kręcę rozrusznikiem 'wrummm' samochód gaśnie. pokręciłem jeszcze kilka razy, ale nic już nie poruszyło silnika.
Zauważyłem że teraz kiedy wyciągam kluczyk ze stacyjki, samochód nie wydaje trzech krótkich sygnałów dźwiękowych (tak jakby immobilajzer się nie uzbrajał),
Czy wyciągnięcie akumulatora mogło spowodować jakąś blokadę immobilajzera?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

nie pali- immobilajzer

Post autor: stonefree » ndz lut 12, 2012 10:01

tomekb3 pisze:Czy wyciągnięcie akumulatora mogło spowodować jakąś blokadę immobilajzera?
Nie powinno. Możesz zrobic zdjęcie pompy wtryskowej?



tomekb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 04, 2011 00:06

Re: nie pali- immobilajzer

Post autor: tomekb3 » ndz lut 12, 2012 10:20

stonefree pisze: Nie powinno. Możesz zrobic zdjęcie pompy wtryskowej?
nie zrozum mnie źle, ale mechanikiem nie jestem. powiedz mi gdzie moge znaleźć pompe?, czy to jest to miejsce od którego rozchdza sie 4 rurki do miesc w ktorych znajduja sie swiece?



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

nie pali- immobilajzer

Post autor: norek111 » ndz lut 12, 2012 11:36

tomekb3 pisze: nie zrozum mnie źle, ale mechanikiem nie jestem. powiedz mi gdzie moge znaleźć pompe?, czy to jest to miejsce od którego rozchdza sie 4 rurki do miesc w ktorych znajduja sie swiece
tak


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

tomekb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 04, 2011 00:06

nie pali- immobilajzer

Post autor: tomekb3 » ndz lut 12, 2012 13:57

pompa paliwowa
Obrazek

Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

nie pali- immobilajzer

Post autor: stonefree » ndz lut 12, 2012 14:25

norek111, Czyżby cudowny wynalazek VW - pompa z immo?
tomekb3, Czyli nie masz żadnych dodatkowych zabezpieczeń, typu pastylka przy kluczach, jakies dodatkowe diody led na desce?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344915" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy próbowałes odpalać auto drugim kluczykiem?
Jeszcze jedno: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2 ... l#10406978" onclick="window.open(this.href);return false;
czy masz czarną puszkę pod zbiornikiem płynu chłodzącego?
Może masz dostęp do diagnostyki komputerowej? Ta pompa powinna już być diagnozowalna, może jakis błąd jest?



tomekb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 04, 2011 00:06

Re: nie pali- immobilajzer

Post autor: tomekb3 » ndz lut 12, 2012 15:15

stonefree pisze:norek111,
tomekb3, Czyli nie masz żadnych dodatkowych zabezpieczeń, typu pastylka przy kluczach, jakies dodatkowe diody led na desce?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344915" onclick="window.open(this.href);return false;
nie nie mam dodatkowych diod i wisiorków przy kluczyku, z tym ze zawsze kiedy wyciagalem kulczyk ze stacyjki samochod wydawal dwie serie glosnych sygnalow- brzmialo jak uzbrajanie sie immo

stonefree pisze:norek111,
Czy próbowałes odpalać auto drugim kluczykiem?
przy zakupie dostalem tylko jeden kluczyk

stonefree pisze:norek111
czy masz czarną puszkę pod zbiornikiem płynu chłodzącego?
musze sprawdzic i na pewno dam znac

stonefree pisze:norek111
Może masz dostęp do diagnostyki komputerowej? Ta pompa powinna już być diagnozowalna, może jakis błąd jest?
nie jestem pewien czy uda mi się kogoś załatwić żeby podjechał, ale postaram się o taką diagnostykę



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

nie pali- immobilajzer

Post autor: norek111 » ndz lut 12, 2012 15:53

stonefree pisze:norek111, Czyżby cudowny wynalazek VW - pompa z immo?
na 99% immobiliser blokuje
Ostatnio zmieniony ndz lut 12, 2012 15:56 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

nie pali- immobilajzer

Post autor: stonefree » ndz lut 12, 2012 15:55

norek111, W/g posiadanych przeze mnie danych w 96 silniki 1Y miały pompy ze sterownikiem.



Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

Re: nie pali- immobilajzer

Post autor: norek111 » ndz lut 12, 2012 15:57

stonefree pisze:norek111, W/g posiadanych przeze mnie danych w 96 silniki 1Y miały pompy ze sterownikiem.
tak 1996r posiadał immobiliser na 99%
do sprawdzenia kostki puszki immo i przewody elektryczne na pompie


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

tomekb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 04, 2011 00:06

Re: nie pali- immobilajzer

Post autor: tomekb3 » ndz lut 12, 2012 16:33

norek111 pisze: tak 1996r posiadał immobiliser na 99%
do sprawdzenia kostki puszki immo i przewody elektryczne na pompie
tez mi się wydaje ze mam immo, bo niby skąd miałbym sygnał dźwiękowy po wyciągnięciu kluczyka, tym bardziej ze teraz po ponownym włożeniu akumulatora sygnału dźwiękowego brak.
Gdzie mógłbym znaleźć immo w moim samochodzie? i w jaki sposób mam sprawdzić kostki na pompie tzn czego mam szukać i jak diagnozować?



Awatar użytkownika
LoLs
Forum Master
Forum Master
Posty: 1043
Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

nie pali- immobilajzer

Post autor: LoLs » ndz lut 12, 2012 17:10

jak ori immo to za zegarami a jak dokładane to gdzieś pod deska szukaj po dźwięku jak wyjmiesz kluczyk *#cenzura#* i znajdziesz


[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]

Awatar użytkownika
norek111
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5456
Rejestracja: wt sie 07, 2007 21:30
Lokalizacja: POLSKA

nie pali- immobilajzer

Post autor: norek111 » ndz lut 12, 2012 17:19

tomekb3 pisze:tez mi się wydaje ze mam immo, bo niby skąd miałbym sygnał dźwiękowy po wyciągnięciu kluczyka,
ten sygnał to nie jestem pewien czy fabryczny


jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM

tomekb3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: pt lis 04, 2011 00:06

nie pali- immobilajzer

Post autor: tomekb3 » ndz lut 12, 2012 19:51

stonefree pisze:norek111[/b
czy masz czarną puszkę pod zbiornikiem płynu chłodzącego?

tak mam tu sa zdjecia
Obrazek

Obrazek

LoLs pisze:jak ori immo to za zegarami a jak dokładane to gdzieś pod deska szukaj po dźwięku jak wyjmiesz kluczyk *** i znajdziesz

jak pisałem już wcześniej, tego dźwięku po wymianie akumulatora nie ma.
stad było moje pytanie czy wyjecie akumulatora może spowodować reset immobilisera?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości