nie pali- immobilajzer
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nie pali- immobilajzer
witam
MK3 jest 16-to letni, z silnikiem 1.9 diesel (nie ma turbo) i przejechane okolo 140000mil.
problem z samochodem zaczął się dzisiaj rano. Na dworze -11*C a ja kręcę rozrusznikiem aż w końcu padł akumulator. Baterie naładowałem, włożyłem, ogrzałem suszarką filtr paliwa, kręcę rozrusznikiem, krótkie 'wrummm' i samochód gaśnie. Pamiętam że miałem mało paliwa więc pobiegłem na stacje, zalałem samochód, kręcę rozrusznikiem 'wrummm' samochód gaśnie. pokręciłem jeszcze kilka razy, ale nic już nie poruszyło silnika.
Zauważyłem że teraz kiedy wyciągam kluczyk ze stacyjki, samochód nie wydaje trzech krótkich sygnałów dźwiękowych (tak jakby immobilajzer się nie uzbrajał),
Czy wyciągnięcie akumulatora mogło spowodować jakąś blokadę immobilajzera?
MK3 jest 16-to letni, z silnikiem 1.9 diesel (nie ma turbo) i przejechane okolo 140000mil.
problem z samochodem zaczął się dzisiaj rano. Na dworze -11*C a ja kręcę rozrusznikiem aż w końcu padł akumulator. Baterie naładowałem, włożyłem, ogrzałem suszarką filtr paliwa, kręcę rozrusznikiem, krótkie 'wrummm' i samochód gaśnie. Pamiętam że miałem mało paliwa więc pobiegłem na stacje, zalałem samochód, kręcę rozrusznikiem 'wrummm' samochód gaśnie. pokręciłem jeszcze kilka razy, ale nic już nie poruszyło silnika.
Zauważyłem że teraz kiedy wyciągam kluczyk ze stacyjki, samochód nie wydaje trzech krótkich sygnałów dźwiękowych (tak jakby immobilajzer się nie uzbrajał),
Czy wyciągnięcie akumulatora mogło spowodować jakąś blokadę immobilajzera?
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
nie pali- immobilajzer
Nie powinno. Możesz zrobic zdjęcie pompy wtryskowej?tomekb3 pisze:Czy wyciągnięcie akumulatora mogło spowodować jakąś blokadę immobilajzera?
Re: nie pali- immobilajzer
nie zrozum mnie źle, ale mechanikiem nie jestem. powiedz mi gdzie moge znaleźć pompe?, czy to jest to miejsce od którego rozchdza sie 4 rurki do miesc w ktorych znajduja sie swiece?stonefree pisze: Nie powinno. Możesz zrobic zdjęcie pompy wtryskowej?
nie pali- immobilajzer
taktomekb3 pisze: nie zrozum mnie źle, ale mechanikiem nie jestem. powiedz mi gdzie moge znaleźć pompe?, czy to jest to miejsce od którego rozchdza sie 4 rurki do miesc w ktorych znajduja sie swiece
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
nie pali- immobilajzer
norek111, Czyżby cudowny wynalazek VW - pompa z immo?
tomekb3, Czyli nie masz żadnych dodatkowych zabezpieczeń, typu pastylka przy kluczach, jakies dodatkowe diody led na desce?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344915" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy próbowałes odpalać auto drugim kluczykiem?
Jeszcze jedno: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2 ... l#10406978" onclick="window.open(this.href);return false;
czy masz czarną puszkę pod zbiornikiem płynu chłodzącego?
Może masz dostęp do diagnostyki komputerowej? Ta pompa powinna już być diagnozowalna, może jakis błąd jest?
tomekb3, Czyli nie masz żadnych dodatkowych zabezpieczeń, typu pastylka przy kluczach, jakies dodatkowe diody led na desce?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344915" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy próbowałes odpalać auto drugim kluczykiem?
Jeszcze jedno: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2 ... l#10406978" onclick="window.open(this.href);return false;
czy masz czarną puszkę pod zbiornikiem płynu chłodzącego?
Może masz dostęp do diagnostyki komputerowej? Ta pompa powinna już być diagnozowalna, może jakis błąd jest?
Re: nie pali- immobilajzer
nie nie mam dodatkowych diod i wisiorków przy kluczyku, z tym ze zawsze kiedy wyciagalem kulczyk ze stacyjki samochod wydawal dwie serie glosnych sygnalow- brzmialo jak uzbrajanie sie immostonefree pisze:norek111,
tomekb3, Czyli nie masz żadnych dodatkowych zabezpieczeń, typu pastylka przy kluczach, jakies dodatkowe diody led na desce?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=344915" onclick="window.open(this.href);return false;
przy zakupie dostalem tylko jeden kluczykstonefree pisze:norek111,
Czy próbowałes odpalać auto drugim kluczykiem?
musze sprawdzic i na pewno dam znacstonefree pisze:norek111
czy masz czarną puszkę pod zbiornikiem płynu chłodzącego?
nie jestem pewien czy uda mi się kogoś załatwić żeby podjechał, ale postaram się o taką diagnostykęstonefree pisze:norek111
Może masz dostęp do diagnostyki komputerowej? Ta pompa powinna już być diagnozowalna, może jakis błąd jest?
nie pali- immobilajzer
na 99% immobiliser blokujestonefree pisze:norek111, Czyżby cudowny wynalazek VW - pompa z immo?
Ostatnio zmieniony ndz lut 12, 2012 15:56 przez norek111, łącznie zmieniany 1 raz.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
nie pali- immobilajzer
norek111, W/g posiadanych przeze mnie danych w 96 silniki 1Y miały pompy ze sterownikiem.
Re: nie pali- immobilajzer
tak 1996r posiadał immobiliser na 99%stonefree pisze:norek111, W/g posiadanych przeze mnie danych w 96 silniki 1Y miały pompy ze sterownikiem.
do sprawdzenia kostki puszki immo i przewody elektryczne na pompie
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Re: nie pali- immobilajzer
tez mi się wydaje ze mam immo, bo niby skąd miałbym sygnał dźwiękowy po wyciągnięciu kluczyka, tym bardziej ze teraz po ponownym włożeniu akumulatora sygnału dźwiękowego brak.norek111 pisze: tak 1996r posiadał immobiliser na 99%
do sprawdzenia kostki puszki immo i przewody elektryczne na pompie
Gdzie mógłbym znaleźć immo w moim samochodzie? i w jaki sposób mam sprawdzić kostki na pompie tzn czego mam szukać i jak diagnozować?
- LoLs
- Forum Master
- Posty: 1043
- Rejestracja: czw maja 24, 2007 08:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
nie pali- immobilajzer
jak ori immo to za zegarami a jak dokładane to gdzieś pod deska szukaj po dźwięku jak wyjmiesz kluczyk *#cenzura#* i znajdziesz
[URL=https://meettomy.site]Sexy Womans in your town[/URL]
nie pali- immobilajzer
ten sygnał to nie jestem pewien czy fabrycznytomekb3 pisze:tez mi się wydaje ze mam immo, bo niby skąd miałbym sygnał dźwiękowy po wyciągnięciu kluczyka,
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
nie pali- immobilajzer
stonefree pisze:norek111[/b
czy masz czarną puszkę pod zbiornikiem płynu chłodzącego?
tak mam tu sa zdjecia
LoLs pisze:jak ori immo to za zegarami a jak dokładane to gdzieś pod deska szukaj po dźwięku jak wyjmiesz kluczyk *** i znajdziesz
jak pisałem już wcześniej, tego dźwięku po wymianie akumulatora nie ma.
stad było moje pytanie czy wyjecie akumulatora może spowodować reset immobilisera?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości