Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
Witam, odstawiłem samochód do innego warsztatu, jedynie co zrobili, to poprawili niemal całą elektrykę, wszystkie złącza itd. Powiem, że czasami odpala super, ale jak pojeździłem dzisiaj jak jest cieplej to już znowu ciągnie jakieś 3-4 sek, zanim załapie.
Niestety, to tyle co mogę powiedzieć.
Ale słyszałem, że ten czujnik g28 warto wymienić kosztuje jakieś 70 zł. Warto, a czasami pomaga z tego co słyszałem, ale nie w moim przypadku.
Niestety, to tyle co mogę powiedzieć.
Ale słyszałem, że ten czujnik g28 warto wymienić kosztuje jakieś 70 zł. Warto, a czasami pomaga z tego co słyszałem, ale nie w moim przypadku.
Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
Dziś miałem to samo auto całą noc stało na dworze zachodzę i zong nie pali kontrolka od świec miga. podpinam VAg i jest błąd 16705 P0321 4141 Czujnik obrotów silnika lub jego obwód CKP - zły sygnał. Po dłuższym kręceniu w końcu odpala i chodzi. Mam tak już od jakiegoś czasu i dzieje się jak jest duża wilgoć. Słyszałem że w podszybiu kable idące do sterownika zawilgotnieją i dlatego tak się dzieje. Koledzy może słyszeli coś o tym to może podpowiedzą.
Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
za 70 złotych to loteria,może nie działać,nigdy nie montuje podróbek,bo takie cyrki się dzieją.Yuriy_Jr pisze:Ale słyszałem, że ten czujnik g28 warto wymienić kosztuje jakieś 70 zł. Warto, a czasami pomaga z tego co słyszałem, ale nie w moim przypadku.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
Kolega Grg474 już tydzień temu pisał (pytał) - jest wilgoć we wtyku ECU?
Jeśli te kłopoty występują po myciu czy opadach (przy ogólnie dużej wilgotności) - może warto lekko zakasać rękawy i oprócz złącza na podszybiu, sprawdzić czy nie jest przetarta wiązka do podszybia, czy też w komorze silnika.
A numery błędu VAG powyżej 16 . . . oznaczają nieprawidłową pracę ECU, z różnych przyczyn - od uszkodzenia wewnętrznego po usterki których nie przewidział VW.
Jeśli te kłopoty występują po myciu czy opadach (przy ogólnie dużej wilgotności) - może warto lekko zakasać rękawy i oprócz złącza na podszybiu, sprawdzić czy nie jest przetarta wiązka do podszybia, czy też w komorze silnika.
A numery błędu VAG powyżej 16 . . . oznaczają nieprawidłową pracę ECU, z różnych przyczyn - od uszkodzenia wewnętrznego po usterki których nie przewidział VW.
Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
To nie wilgoć,jest powodem.Żeby kolega miał jakieś pojęcie i sprzęt to podpowiedział bym jak sprawdzić kilka rzeczy i wykluczyć usterki elektryczne.Wg.mnie powód jest czysto mechaniczny,jestem prawie pewien na 100%.Pomijając ten czujnik wału,jeśli jest zamiennik to pewności nie ma ,że sprawny .
Re: Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
Może kolega opisze jak sprawdzić?edzio pisze:To nie wilgoć,jest powodem.Żeby kolega miał jakieś pojęcie i sprzęt to podpowiedział bym jak sprawdzić kilka rzeczy i wykluczyć usterki elektryczne.Wg.mnie powód jest czysto mechaniczny,jestem prawie pewien na 100%.Pomijając ten czujnik wału,jeśli jest zamiennik to pewności nie ma ,że sprawny .
Dziś rano znowu ciężko zapalił wsiadam i po wielkim trudzie zapalił. Przyjechałem do pracy po 20 minutach postoju próbuje odpalić i znowu miał problemy za pierwszym razem nie odpalił
Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
Trzeba sprawdzić,pomiędzy plus akumlatora ,a plusem zasilania sterownika czy się nie robią jakieś "szpilki" jeśli tak to coś(rozrusznik) sieje zakłucenia ,co powoduje zakłucenia sygnału z czujnika.Potrzebny oscyloskop.Lecz w twoim przypadku ,gdy dzieje się to podczas dużej wilgoci ,to masz problem ze stykami.
Re: Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
Tak tylko jak jest wilgoć jak były mrozy to palił od pierwszego strzału bez zająknięcia.edzio pisze:dy dzieje się to podczas dużej wilgoci ,to masz problem ze stykami.
A które to styki??
Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
MI to pachnie utopionym ECU - którego wspaniali magicy z Wolfsburga umieścili w najlepszym miejscu by pływał w wodzie
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Re: Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
Kolego powiem że jak jest wilgotność poniżej 65% to pali bez zarzutu.Haki pisze:MI to pachnie utopionym ECU
Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
Więc masz 2 diagnozy - ECU ( demontaż podszybia ) + to co pisze kolega Edzio do dzieła ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- szadrak
- Mały gagatek
- Posty: 80
- Rejestracja: czw mar 25, 2010 23:28
- Lokalizacja: PO
- Auto: Seat Leon ST
Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
Ja tez moge potwierdzić, że jak nie pada z kilka dni to od razu golf zaczyna lepiej palić. Też mi się wydaje, że bede musiał dać auto do elektryka żeby zdemontowac podszybie i zobaczyć co się dzieje z tymi kablami.kllimek pisze:jak jest wilgotność poniżej 65% to pali bez zarzutu
Re: Nie odpala! żaden mechanik nie może z tym poradzić.
poczekam jak się zrobi cieplej i zabiorę się do robotyHaki pisze:Więc masz 2 diagnozy - ECU ( demontaż podszybia ) + to co pisze kolega Edzio do dzieła ...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 22 gości