Witam,
Mam taki problem związany z zamkiem centralnym w VW Golf mk2, tj.:
tej zimy podczas pierwszych mrozów poniżej 10 wracałem od kolegi, wszystko otworzyło się ładnie, tak jak zawsze, jadąc zauważyłem, że mam lekko niedomknięte drzwi, więc na pustej drodze zamknąłem je porządniej (nie wiem czy to ma jakiekolwiek znaczenie)
następnie pod domem chciałem zamknąć drzwi z pilota ale tylko mrugnął światłami + sygnał dźwiękowy, jednak drzwi nie zamknęły się, jako że mieszkam w bloku i nie mam podwórka ani garażu musiałem zamknąć drzwi więc wcisnąłem haczyki do dołu i zamknąłem z pilota.
Następnego dnia drzwi otworzyły się elegancko, zamknęły również. Lecz przy następnym podejściu zamek od kierowcy nie drgnął, a od pasażera otworzył się, od tej pory jestem zmuszony wchodzić do auta od drugiej strony i w dodatku zamek pasażera sam nie zamyka się, (muszę go wcisnąć), ale otwiera się normalnie.
Myślę, że wpływ na to mogą mieć ostatnie temperatury (poniżej -20*C), jednak nie znam się na tym w ogóle, więc proszę o jakąś radę co z tym można zrobić.
Auto to Golf II 1.6 TD 2/3drzwi.
dodam, że ręką od środka haczyk nie ma ochoty wyskoczyć, od zewnątrz z klucza również a nie będę szarpał, bo mogę coś złamać...
Zamek centralny działa tylko w 1/4
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Kontakt:
Pytanie zasadnicze.Czy masz centralny zamek pneumatyczny (pompka pod lewą tylną lampą w bagazniku ) sterowany alarmem, czy cały centralny zamek jest dołożony?
Hmm...
Samochód mam od października, i nie jestem pewien czy był montowany centralny zamek, ale nie zauważyłem w bagażniku żadnej pompki (to jakaś duża pompka czy raczej mało widoczna?)
dodam, że centralny jest z pilota (jak działał to zamykał/otwierał drzwi i włączał alarm) lub po przekręceniu o ok 45* klucza w zamku (w tej chwili to akurat nie działa).
.