elektromagnes

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

xatrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt gru 28, 2010 19:01
Lokalizacja: okolice WSCHOWY

elektromagnes

Post autor: xatrix » pn lut 06, 2012 20:56

Witam wszystkich.Może mi ktoś powie poco jest przy elektromagnesie druga wsuwka.Wiadomo że jedna to+ a poco druga.Posiadam Golfa MK2 z automatyczną skrzynią i właśnie będę musiał naprawić lub wymienić rozrusznik.Jakie symbole na rozruszniku to nie wiem bo jeszcze go nie wyjąłem.Jak ktoś wie niech pomoże.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

elektromagnes

Post autor: Zico63b » pn lut 06, 2012 21:43

Jeśli ta wsuwka nie jest u Kolegi użyta - nie należy się nią przejmować; można kupować elektromagnes z dwiema lub z jedną wsuwką.
Jest to wyjście napięcia dla dodatkowego zasilania cewki zapłonowej w Golfach 1 i starych wersjach Golfa 2, z przewodem opornościowym do cewki. Coś jak dokupywany przez właścicieli "Kabelek z diodą" do Fiata 126p FL.



xatrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt gru 28, 2010 19:01
Lokalizacja: okolice WSCHOWY

elektromagnes

Post autor: xatrix » pn lut 06, 2012 21:57

nie jest użyta ale czy podłączenie do tej wsuwki kabla i do cewki poprawi odpalanie auta.Wiesz jak to podłączyć.Czy muszę mieć jakąś inną cewke czy coś.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

elektromagnes

Post autor: Zico63b » pn lut 06, 2012 22:10

Tak, wszystko musi być "stare": cewka, do tego przewód opornościowy, chyba też moduł zapłonowy - ale to juz spojrzę w schematy, gdyż Golfa 1 na żywo dawno nie widziałem.
Idea jest słuszna, odpala lepiej niż auta z tych lat BEZ takiego przewodu - czy jednak warto szukac starszych części by to osiągnąć? W pełni elektroniczne zapłony późniejszych serii mają na tyle silną iskrę, że takich układzików nie potrzebują.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

elektromagnes

Post autor: Lipek81 » wt lut 07, 2012 14:01

xatrix, jeżeli masz elektroniczny zapłon (trójpinowa wtyczka przy aparacie zapłonowym) to nic nie rób, podłączenie tego kabelka nic nie polepszy - dokładnie nic.



xatrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt gru 28, 2010 19:01
Lokalizacja: okolice WSCHOWY

elektromagnes

Post autor: xatrix » śr lut 08, 2012 22:06

Wielkie dzięki Panowie



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

elektromagnes

Post autor: jeryk10 » śr lut 08, 2012 22:24

Dokładnie ten zacisk nazywa się 15a i znajduje się w takich modelach w mk2 gti 1,8 16V KR PL lub 1,8 GX służy do dodatkowego wtryskiwacza rozruchowego


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości