Brak ładowania

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

cichy999
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 08, 2006 22:40
Lokalizacja: dolny śląsk

Re: Brak ładowania

Post autor: cichy999 » sob lut 04, 2012 19:00

Sokol9185 pisze:to ci cieknie najprawdopodobniej z aparaturki a tu już raczej nie ma chyba ratunku tylko wymiana na nową ale trudno stwierdzić przynajmniej mi także może ktoś jeszcze się wypowie:)
a z tym alternatorem to mówię spróbuj jeszcze raz bez paska dać zasilanie na wzbudzenie tylko że przez żaróweczkę np taką jak masz do pozycji i w tedy zobaczysz czy jak ręką będziesz próbował po kręcić alternatorem to czy będzie jakiś dodatkowy opór czy nie jak tak to prawdopodobnie wzbudzenie sprawne! Jak będzie ok możesz założyć pasek i sprawdzić czy masz ładowanie najprościej sprawdź napięcie na aku przed uruchomieniem silnika i po:) a wzbudzenie daj nie ze środka tylko dalej przez tą żaróweczkę przynajmniej taka moja rada
Dzięki za porady. Sprawdziłem tylko czy zapala się dioda po przekręceniu kluczyka i jest ok tz jak podłącze do masy to się zapala. Napięcie mam ok 12V a jak podepnę ten niebieski do 12V(+) na chwilkę jest 13,8V a potem spada do 12,6-12,8V. Resztę będę robił w przyszłym tygodniu bo dzisiaj już mam dość (zmarzłem).

Dzięki
Pozdrawiam
cichy999



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Brak ładowania

Post autor: Johnatan » sob lut 04, 2012 20:50

alternator jest urzadzeniem trójfazowym i nie ma 4 diód. tylko 3.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

Brak ładowania

Post autor: Sokol9185 » sob lut 04, 2012 21:11

johnatan to dzięki za sprostowanie


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

cichy999
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 08, 2006 22:40
Lokalizacja: dolny śląsk

Brak ładowania

Post autor: cichy999 » ndz lut 05, 2012 11:58

Mam kolejne pytanko a mianowicie posiadam alternator valoe 65a czy podejdzie boscha tez 65a oczywiście też z golfa 2??



Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

Brak ładowania

Post autor: Sokol9185 » ndz lut 05, 2012 12:35

będzie hasał tylko musisz po sprawdzać mocowania bo w różnych pojemnościach miałeś różną długość tego wałka co po nim pasek chodzi


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Brak ładowania

Post autor: Johnatan » ndz lut 05, 2012 12:43

Alternatory możesz zakładać obojętnie jakie ale o takim samym V. Ja kiedys założyłem od nissana primery i nie pochodził długo ponieważ silniki nissana kręcą sie w drugą strone i alternator mi odwrotnie chodził.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

Brak ładowania

Post autor: Sokol9185 » ndz lut 05, 2012 12:51

no ja założyłem też od mk2 ale jakiś inny rodzaj i miałem inaczej pasek ułożony także na to trzeba uważać


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

artur998877
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 20:54

Brak ładowania

Post autor: artur998877 » ndz lut 05, 2012 21:47

Witam mam problem tego typu golf 1 1,5 diesel kontrolka ładowania gaśnie normalnie przy uruchomieniu silnika a jednak nie ładuje po 30 min jazdy na światłach i po wyłączeniu silnika auto już nie odpali akumulator siedzi na amen co może być przyczyna ?? pozdrawiam



Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

Brak ładowania

Post autor: Sokol9185 » ndz lut 05, 2012 22:21

nie wiem możliwe że masz coś z regulatorem napięcia


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Brak ładowania

Post autor: Johnatan » ndz lut 05, 2012 23:19

artur998877 pisze:Witam mam problem tego typu golf 1 1,5 diesel kontrolka ładowania gaśnie normalnie przy uruchomieniu silnika a jednak nie ładuje po 30 min jazdy na światłach i po wyłączeniu silnika auto już nie odpali akumulator siedzi na amen co może być przyczyna ?? pozdrawiam
Sprawdzić szczotki i czy po odpaleniu, na kabelku wzbudzenia pojawia się 12V


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

artur998877
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 20:54

Brak ładowania

Post autor: artur998877 » pn lut 06, 2012 12:27

ok koledzy dziś sprawdze :)



artur998877
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 20:54

Brak ładowania

Post autor: artur998877 » wt lut 07, 2012 19:07

dzięki za pomoc kupiłem nowy regulator założyłem i działa jak potrzeba :)



cichy999
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: śr lis 08, 2006 22:40
Lokalizacja: dolny śląsk

Brak ładowania

Post autor: cichy999 » śr lut 08, 2012 20:52

Witam dzisiaj porobiłem pomiary tak jak mówiliście.

Wiec tak:

Auto odpalone brak ładowania ok12V
Jak podłącze wzbudzenie alternatora żarówka w szeregu do (+) to silnik zwalnia i pokazuje 18V.
Podmieniłem regulator dalej 18V.

Jak podłączone z powrotem do tego kabelka od licznika brak ładowania.

Odłączony przewód niebieski od licznika po przekręceniu stacyjki 12V jak jest połączony z alternatorem jakieś 1,7V mierzone do plusa, a -9,6V do minusa, jak dałem w szereg amperomierz ok 0,14A.

Ma ktoś jakiś schemat jak to wygląd już w desce rozdzielczej??
Jest jakaś możliwość aby zrobić prowizoryczne wzbudzenie bo za zimno jest abym rozkręcał deskę rozdzielczą aby dostać się do licznika??

Pozdrawiam
cichy999

Znalazłem taki schemat tylko ciekawe jakie wartości są tych rezystorów??
Obrazek



Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

Brak ładowania

Post autor: Sokol9185 » czw lut 09, 2012 00:04

tam co nie co przetłumaczyłem ale słabo to widać jak byś dał jakieś większe foto to można by po myśleć a co ci powiem to ja tam żadnych rezystorów nie widzę chyba że tak małe foto że nie zauważyłem ale jak chcesz najprościej to żaróweczka pod wzbudzenie a drugi koniec pod stacyjkę pod zapłon i cała filozofia tylko zastanawia mnie ten wynik 18v troszkę za dużo chyba że twój multimetr oszukuje może sprawdź innym tam na wyjściu nie powinno być więcej niż 14,8v Obrazek


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości