Swiatła skandynawskie Golf IV
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: sob sty 07, 2012 21:49
- Lokalizacja: Śląskie
Swiatła skandynawskie Golf IV
Witam, nie umie znalezć tematu więc zakładam nowy. Chciałem zapytać czy w golfie IV z 2002 r. można uruchomić tryb skandynawski świateł, tzn. w momencie zapalenia silnika zapalają sie światła mijania, jeśli tak to w jaki sposób można to zrobić ? Czy potrzebny jest jakiś przekażnik czy można to komputerowo ustawić ? Nie interesują mnie jakieś uniwersalne wynalazki tylko orginalne rozwiązanie VW. Dzięki
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Swiatła skandynawskie Golf IV
Nie słyszałem o niczym takim, ale może ja mało słyszałem
Tutaj jest coś, co jest trochę zbliżone do twoich oczekiwań http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101242
Tutaj jest coś, co jest trochę zbliżone do twoich oczekiwań http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=101242
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: sob sty 07, 2012 21:49
- Lokalizacja: Śląskie
Swiatła skandynawskie Golf IV
Wlasnie nie chce robic zadnych wynalazkow, musi byc jakies oryginalne rozwiazanie bo przeciez w skandynawi tez jezdzily golfy IV i mialy zapalane swiatla po zapaleniu silnika
Swiatła skandynawskie Golf IV
krzysiek999, przepnij zasilanie świateł pozycyjnych ze stałego plusa na plus po stacyjce za pomocą diody prostowniczej i zostawiaj samochód na włączonych mijania - będzie taki efekt jak oczekujesz.
Swiatła skandynawskie Golf IV
Ja kupiłem auto z Austrii. A tam z racji jazdy na światłach non stop podczas włączenia zapłonu zapalały się jednocześnie światła mijania. Jednak powróciłem do oryginału tak, jak być powinno, bo trochę mnie to irytowało, szczególnie zimą, kiedy trzeba świece podgrzać, więc niepotrzebnie dodatkowy pobór prądu idzie. Za włącznikiem świateł, przy kostce są dwa żółte przewody. Oba były zmostkowane. Odłączyłem jeden, zaizolowałem i teraz światła świecą się wtedy, kiedy włączę przełącznik.
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: sob sty 07, 2012 21:49
- Lokalizacja: Śląskie
Swiatła skandynawskie Golf IV
Właśnie chciałem tak podpiąć żeby zapalały się po zapaleniu silnika, bo tak po zapłonie to tak jak piszesz trochę lipa, znalazłem gdzieś w necie opis że trzeba zmostkować w włączniku świateł dwa piny, pin 56 z pinem TL, ale czy to będzie działać po zapaleniu silnika to jeszcze nie wiem bo na razie jest za zimno i nie chce mi się dłubać przy aucie, chyba że ktoś już to ma zrobione na takiej zasadzie to niech się pochwali
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swiatła skandynawskie Golf IV
Jest. U Ciebie we włączniku świateł pin nr 3 jest pewnie wolny... w pinie nr 7 masz kabelek żółto/zielony ...należy te dwa piny ze sobą połączyć, oryginalnie jest to kabel tego samego koloru - tak jak napisał seebst.krzysiek999 pisze:musi byc jakies oryginalne rozwiazanie
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: sob sty 07, 2012 21:49
- Lokalizacja: Śląskie
Swiatła skandynawskie Golf IV
Czyli jak dobrze rozumie to z pinu 7 mam tylko poprowadzic kabelek na pin nr.3 i nic nie odlanczac, swiatla beda swiecily po zapaleniu silnika czy juz po zaplonie mi sie zaswieca?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Swiatła skandynawskie Golf IV
zasilanie jest z linii X, czyli plus po zapłonie zanikający w momencie rozruchu silnika
-
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: sob sty 07, 2012 21:49
- Lokalizacja: Śląskie
Swiatła skandynawskie Golf IV
No ale w momencie jak przekręcę kluczyk na pozycje zapłonu to będą grzały mi się świece i świeciły światła i o to właśnie mi chodzi żeby tak nie było, myślę jak by tu podłączyć jakoś pod ładowanie bo skoro w oryginale jest takie chore rozwiązanie to trzeba coś innego wymyślić
Swiatła skandynawskie Golf IV
przekaźnik załączany z alternatora - czyli jest ładowanie - jest prąd dla stycznika - są światłąkrzysiek999 pisze:myślę jak by tu podłączyć jakoś pod ładowanie bo skoro w oryginale jest takie chore rozwiązanie to trzeba coś innego wymyślić
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Swiatła skandynawskie Golf IV
Tak widziałem takie rozwiązanie w mk2 TD. Odpalasz silnik i po 2 sekundach załączają sie światła. Widziałem też fajną opcję że podczas opuszczenia ręcznego w dół zapalają sie światłagrg474 pisze:przekaźnik załączany z alternatora - czyli jest ładowanie - jest prąd dla stycznika - są światłą
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Swiatła skandynawskie Golf IV
Ale gdy akumulator zostanie naładowany, to światła wtedy przestaną świecić...krzysiek999 pisze:myślę jak by tu podłączyć jakoś pod ładowanie
- daniel.wwe
- TDI PoweR
- Posty: 752
- Rejestracja: wt lip 05, 2011 14:04
Swiatła skandynawskie Golf IV
ciekawa teoria.. gdzie to wyczytałeś??seebst pisze:Ale gdy akumulator zostanie naładowany, to światła wtedy przestaną świecić...
“Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty dla szybkich kierowców”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości