
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Marcineczek
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: pt cze 02, 2006 22:08
- Lokalizacja: OGL/OP
- Kontakt:
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
mam pytanie czy mając taki silnk mogę go zamontować u siebie w golfie? a druga część pytania jak to podłączyć żeby silniczek kręcił czy można ominąć płytkę modułową ?



viewtopic.php?f=88&t=414674" onclick="window.open(this.href);return false; < z CL do GTi wg własnego uznania ;-)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
Nie wiem jak w Pasku ale w mk3 silnik ma po prostu dwa bieguny, ich zamiana zmienia kierunki obrotów i taką funkcję mają już "na gotowo" wyłączniki od szyb uniwersalnych. żeby podłączyć włączniki orginalne to jest więcej roboty , trzeba dodawać przekaźniki, rzecz była opisana na forum. No i takie podłączenie jest trochę prymitywne, nie będzie układu odcinającego napięcie po zatrzymaniu szyby itp. Lepiej wydaj te 3 stówki na dwa sprawne używane mechanizmy orginalne, porady o montażu też znajdziesz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Marcineczek
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: pt cze 02, 2006 22:08
- Lokalizacja: OGL/OP
- Kontakt:
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
i tu sie pojawia magiczne słowo 3stówkiepiej wydaj te 3 stówki na dwa sprawne używane mechanizmy orginalne,




viewtopic.php?f=88&t=414674" onclick="window.open(this.href);return false; < z CL do GTi wg własnego uznania ;-)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
jakoś zapewne się da, ale tu jest również kwestia mechaniczna jak to zamontujesz, napewno mnóstwo kombinacji . Po prostu na twoim miejscu bym to sprzedał, widzę po 180 mechanizmy do paska , co prawda całe całe razem z blachą i za to kupił to co trzeba. Dobra korbka lepsza od kiepsko działającego elektryczngo mechanizmu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
Tak samo jak przycisków z mk4 nie da rady zamontować w mk3 tak aby działały, tak samo nie będą działały silniczki z Passata czy też mk4 - no chyba że dodamy moduł komfortu
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
można - na płytce (którą można wysunąć z silniczka) masz 2 wąsy które zapinają się na silniczek - są to bieguny silniczka - przy tych wąsach musiałbyś się dolutowaćMarcineczek pisze: druga część pytania jak to podłączyć żeby silniczek kręcił czy można ominąć płytkę modułową ?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
o tym nie pomyślałemgrg474 pisze:można - na płytce (którą można wysunąć z silniczka) masz 2 wąsy które zapinają się na silniczek - są to bieguny silniczka - przy tych wąsach musiałbyś się dolutować

- Marcineczek
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: pt cze 02, 2006 22:08
- Lokalizacja: OGL/OP
- Kontakt:
Re: Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
kolego mogłbyś pokazać na zdjęciu jak to zrobićgrg474 pisze:można - na płytce (którą można wysunąć z silniczka) masz 2 wąsy które zapinają się na silniczek - są to bieguny silniczka - przy tych wąsach musiałbyś się dolutowaćMarcineczek pisze: druga część pytania jak to podłączyć żeby silniczek kręcił czy można ominąć płytkę modułową ?



viewtopic.php?f=88&t=414674" onclick="window.open(this.href);return false; < z CL do GTi wg własnego uznania ;-)
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
niech ci będzieMarcineczek pisze:kolego mogłbyś pokazać na zdjęciu jak to zrobić

rozbierz silniczek(moduł) żeby mieć płytkę wyjętą z wąsów silniczka

dolutuj kabelek do pinu 1 i drugi do pinu 2 - jak dasz + na 1 a masę na 2 to kręci się w jedną stronę, jak odwrotnie to w drugą - chyba to chciałeś uzyskać?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

- Marcineczek
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: pt cze 02, 2006 22:08
- Lokalizacja: OGL/OP
- Kontakt:
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
no to super żeś mi to wytłumaczył
dziękuje ci bardzo czaje temat 
a da sie taki bajer zrobić że na tych dwóch kabelkach zrobie taki knif że bede opuszczać szyby i zamykać
? chodzi o to że podłącze to jakoś do jednego przycisku i bede opuszczać i zamykać :


a da sie taki bajer zrobić że na tych dwóch kabelkach zrobie taki knif że bede opuszczać szyby i zamykać


viewtopic.php?f=88&t=414674" onclick="window.open(this.href);return false; < z CL do GTi wg własnego uznania ;-)
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
no chyba o to chodziło od początku ?? grg474, napisałMarcineczek pisze:a da sie taki bajer zrobić że na tych dwóch kabelkach zrobie taki knif że bede opuszczać szyby i zamykać?
teraz tylko kwestia rozwiązania sterowania, tak aby biegunowość się zmieniałagrg474 pisze:dolutuj kabelek do pinu 1 i drugi do pinu 2 - jak dasz + na 1 a masę na 2 to kręci się w jedną stronę, jak odwrotnie to w drugą

- Marcineczek
- Użytkownik
- Posty: 378
- Rejestracja: pt cze 02, 2006 22:08
- Lokalizacja: OGL/OP
- Kontakt:
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
o własnie mi o to chodziteraz tylko kwestia rozwiązania sterowania, tak aby biegunowość się zmieniała


viewtopic.php?f=88&t=414674" onclick="window.open(this.href);return false; < z CL do GTi wg własnego uznania ;-)
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
najprościej dać włącznik od szyb uniwersalnych który sam zmienia biegunowość. A jeśli koniecznie chcesz orginalny włącznik to trzeba dodawać przekaźniki bo taki włącznik nie ma opcji zmiany biegunowości tylko podaje na moduł albo plus albo minus sterujący. Było o tym, nie wiem czy nie kolega miś fazi to rozrysowywał mogę się mylić
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Silnik elek.szyb w III od paska b5fl
chłopie ogarnij się - weź się zastanów może najpierw co chcesz uzyskać a potem pytaj. To po jaką cholerę ja chodże i rozbieram silniczki , robię fotki - żebyś ty najpierw postanowił że chcesz ruszyć sam silniczek a potem szukał jak go ruszyć?? Kup kompletny zestaw podnośników szyb + włączniki - PROŚCIEJ będzie.Marcineczek pisze:no to super żeś mi to wytłumaczyłdziękuje ci bardzo czaje temat
a da sie taki bajer zrobić że na tych dwóch kabelkach zrobie taki knif że bede opuszczać szyby i zamykać? chodzi o to że podłącze to jakoś do jednego przycisku i bede opuszczać i zamykać :
Paweł Marek, daj mu linka do włączników, zrób fotki i narysuj schemat jak podłączyć - ręce mi opadają bo gościowi napisałeś w pierwszej odpowiedzi zasadę działania a on swojePaweł Marek pisze:Nie wiem jak w Pasku ale w mk3 silnik ma po prostu dwa bieguny, ich zamiana zmienia kierunki obrotów i taką funkcję mają już "na gotowo" wyłączniki od szyb uniwersalnych. żeby podłączyć włączniki orginalne to jest więcej roboty , trzeba dodawać przekaźniki, rzecz była opisana na forum.
Po to właśnie mam podpis
grg474 pisze:Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
równie dobrze mógłbyś założyć wątek - chcę założyć podnoszenie szyb na silniczkach od golfa 4 - proszę o fotorelację co i jak mam zlutować i gdzie dostane włączniki
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości