problem z siłownikiem zamka klapy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z siłownikiem zamka klapy
brak napięcia na silowniku tylnej klapy mk 4 kombi
witam serdecznie
jestem nowym uczestnikiem forum
posiadam golfa 4 kombi
dotknął mnie problem braku możliwości otwieranie klapy tzn.
kluczykiem się nie dało od początku tj od kwietnia zeszlego roku kiedy to go nabylem - kluczyk wchodzil w zamek na 1 cm
zamykalem auto z centralnego kluczykiem / nie mam na pilota/ i bagażnik otwieralem przez przycisk klaamki po wcześniejszym otwaqrciu przez centralny.
jak większość dostalem sie do klapy od środka i po wyjęciu siłownika i podłączeniu na krotko do akumulatora stwierdziłem uszkodzenie silniczka .
zamowilem siłownik na alegro a w międzyczasie udalo mi sie !!!!!!!! rozebrać wkładkę i po wymoczeniu w kąpieli z fosolu
denaturatu i benzyny drgnęła i zaczęlami mechanicznie otwierać klapę ==== ale ulga!!!
po zalożeniu otrzymanego silownika - brak reakcji z jego strony / na polączeni bezpośrednio pod akumulator dziala.
Klamka z mikrowłacznikiem sprawna i po sprawdzeniu polączenia nie przerwane kabelki
pomocy co mam dalej sprawdzić ?????????
czy czegoś nie uszkodzilem w zamku/wkladce są tam 2 mikrostyki
czy ma znaczenie do dzialania silownika ktoryś z mikrowylacznikow np. ten w zamku przy ryglu?
czy za prąd do silownika odpowiada jakiś stycznik - ktory to?
nadmieniam iż pozostałe 4 drzwi zamykają sie z centralnego na kluczyk prawidlowo.
proszę o wsparcie
endriu
witam serdecznie
jestem nowym uczestnikiem forum
posiadam golfa 4 kombi
dotknął mnie problem braku możliwości otwieranie klapy tzn.
kluczykiem się nie dało od początku tj od kwietnia zeszlego roku kiedy to go nabylem - kluczyk wchodzil w zamek na 1 cm
zamykalem auto z centralnego kluczykiem / nie mam na pilota/ i bagażnik otwieralem przez przycisk klaamki po wcześniejszym otwaqrciu przez centralny.
jak większość dostalem sie do klapy od środka i po wyjęciu siłownika i podłączeniu na krotko do akumulatora stwierdziłem uszkodzenie silniczka .
zamowilem siłownik na alegro a w międzyczasie udalo mi sie !!!!!!!! rozebrać wkładkę i po wymoczeniu w kąpieli z fosolu
denaturatu i benzyny drgnęła i zaczęlami mechanicznie otwierać klapę ==== ale ulga!!!
po zalożeniu otrzymanego silownika - brak reakcji z jego strony / na polączeni bezpośrednio pod akumulator dziala.
Klamka z mikrowłacznikiem sprawna i po sprawdzeniu polączenia nie przerwane kabelki
pomocy co mam dalej sprawdzić ?????????
czy czegoś nie uszkodzilem w zamku/wkladce są tam 2 mikrostyki
czy ma znaczenie do dzialania silownika ktoryś z mikrowylacznikow np. ten w zamku przy ryglu?
czy za prąd do silownika odpowiada jakiś stycznik - ktory to?
nadmieniam iż pozostałe 4 drzwi zamykają sie z centralnego na kluczyk prawidlowo.
proszę o wsparcie
endriu
Ostatnio zmieniony pn sty 16, 2012 17:07 przez as66, łącznie zmieniany 1 raz.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
problem z siłownikiem klapy
Sprawdz przelotke z kasty na klapę, może sie złamał kabel. Jak bedą kable połamane, naprawić i dac tam troszkę smaru lub WD. bedzie ślisko i nic nie bedzie sie napręzało.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
problem z siłownikiem klapy
a jeśli przewody są cale to ........................
jakiś przekaźnik za to odpowiada?
jakiś przekaźnik za to odpowiada?
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
problem z siłownikiem klapy
ale sprawdziłeś czy gdybasz ??as66 pisze:a jeśli przewody są cale to ........................
w variancie chyba akurat tak - 79as66 pisze:jakiś przekaźnik za to odpowiada?
Re: problem z siłownikiem zamka klapy
dodam jeszczeas66 pisze:brak napięcia na silowniku tylnej klapy mk 4 kombi
witam serdecznie
jestem nowym uczestnikiem forum
posiadam golfa 4 kombi
dotknął mnie problem braku możliwości otwieranie klapy tzn.
kluczykiem się nie dało od początku tj od kwietnia zeszlego roku kiedy to go nabylem - kluczyk wchodzil w zamek na 1 cm
zamykalem auto z centralnego kluczykiem / nie mam na pilota/ i bagażnik otwieralem przez przycisk klaamki po wcześniejszym otwaqrciu przez centralny.
jak większość dostalem sie do klapy od środka i po wyjęciu siłownika i podłączeniu na krotko do akumulatora stwierdziłem uszkodzenie silniczka .
zamowilem siłownik na alegro a w międzyczasie udalo mi sie !!!!!!!! rozebrać wkładkę i po wymoczeniu w kąpieli z fosolu
denaturatu i benzyny drgnęła i zaczęlami mechanicznie otwierać klapę ==== ale ulga!!!
po zalożeniu otrzymanego silownika - brak reakcji z jego strony / na polączeni bezpośrednio pod akumulator dziala.
Klamka z mikrowłacznikiem sprawna i po sprawdzeniu polączenia nie przerwane kabelki
pomocy co mam dalej sprawdzić ?????????
czy czegoś nie uszkodzilem w zamku/wkladce są tam 2 mikrostyki
czy ma znaczenie do dzialania silownika ktoryś z mikrowylacznikow np. ten w zamku przy ryglu?
czy za prąd do silownika odpowiada jakiś stycznik - ktory to?
nadmieniam iż pozostałe 4 drzwi zamykają sie z centralnego na kluczyk prawidlowo.
proszę o wsparcie
endriu
czy na prawidlową pracę silownika/brak napięcia w kabelkach / tj otwieranie klapy maja wplyw np uszkodzone mikroprzelączniki w ryglu zamka lub przy wkladce tej z logo VW /tam sa 2/
na tzw krotko siłownik działa
może ktoś mial podobny problem?
problem z siłownikiem zamka klapy
już chyba wiem co jest
metodą prob i bloędów doszedłem do tego że za taki stan odpowiada wkladka zamka tylnej klapy
ta z logo vw a ściślej mówiąc mikrowylącznik / są tam 2 /
jak go wcisnąlem to można bylo uruchomić klamka silownik / zalaczal prąd/
widocznie podczas udrażniania wkladki zamka poprzez moczenie w fosolu itp, pourywalem mocowania ,zaczepy te 2 plastykowe zapinki na obudowie i nteraz plastyk z mikrowylącznikiem przesuwa sie wzdluznie po obudowie wkladki lub slaba spręzyna na zabezpieczeniu wkladkihttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=440953#" onclick="window.open(this.href);return false;
jutro jeszcze raz rozbiore wkladke z zamkiem
a może ktoś ma taki element na zbyciu
chętnie odkupię taki zamek z wklaqdka - najlepiej z kluczykiem[/u
metodą prob i bloędów doszedłem do tego że za taki stan odpowiada wkladka zamka tylnej klapy
ta z logo vw a ściślej mówiąc mikrowylącznik / są tam 2 /
jak go wcisnąlem to można bylo uruchomić klamka silownik / zalaczal prąd/
widocznie podczas udrażniania wkladki zamka poprzez moczenie w fosolu itp, pourywalem mocowania ,zaczepy te 2 plastykowe zapinki na obudowie i nteraz plastyk z mikrowylącznikiem przesuwa sie wzdluznie po obudowie wkladki lub slaba spręzyna na zabezpieczeniu wkladkihttp://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=440953#" onclick="window.open(this.href);return false;
jutro jeszcze raz rozbiore wkladke z zamkiem
a może ktoś ma taki element na zbyciu
chętnie odkupię taki zamek z wklaqdka - najlepiej z kluczykiem[/u
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości