temperatura silnika max 70
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- djmarko_86
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sty 27, 2011 16:33
temperatura silnika max 70
wiatm od jakiegos czasu zaobserwowalem ze silnik uzyskuje maxtemp okolo 70 stopni i zalacza sie wentylator chlodnicy ktory chodzi spokojnie jak by na tym nizszym biegu.czy to normalna temp o tej poze roku??jak nie to co robic...dzieki
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
temperatura silnika max 70
prawdopodobnie do wymiany czujnik temperatury cieczy chłodzącej lub w samym liczniku tkwi problem
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
- djmarko_86
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sty 27, 2011 16:33
temperatura silnika max 70
mysle ze jak by cos bylo nie tak z czujnikiem temp to by pokazalo blad na vag-u wczoraj mialem podpiety a moze problem jest z termowlacznikiem wentylatora?? co wy na to........
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
temperatura silnika max 70
Sprawdź czy jak załącza się wentylator czy dolny wąż od chłodnicy jest gorący?
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
- djmarko_86
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sty 27, 2011 16:33
temperatura silnika max 70
jak rano zajechalem do roboty to autko mialo jakies 60 stopni bo to blisko jest to dolny byl zimny a gorny goracy a jak doszlo do 75moze to wentylator sie zalaczyl i dolny byl prawie ze taki sam jak gorny.potem odlaczylem wtyk termowlacznika i spokojnie sie nagzal do 90 a jak juz wpialem to wiadomo wiatrak piz... i do 70
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
temperatura silnika max 70
Moim zdaniem czujnik temperatury do wymiany. skoro na zegarze 75 stopni i dolny wąż gorący i wentylator się załącza to musi być ponad 90 stopni.
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
- djmarko_86
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sty 27, 2011 16:33
temperatura silnika max 70
sam juz nie wiem najlepiej to by bylo czujnik temp. wymineic i termowlacznik bo to chyba on odpowiada za wlaczenie sie wentylatora jak sie myle to mnie poprawic..
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
temperatura silnika max 70
więc teoretycznie gdyby czujnik był wadliwy i zaniżał temperaturę (skoro silnik wg wskaźnika się nie dogrzewa ) to przy tych 90*C musiałby być już przegrzany...djmarko_86 pisze:spokojnie sie nagzal do 90
...może jest tak że włącznik w chłodnicy jest trafiony, a przy okazji termostat za szybko puszcza. Termostat puści wodę przy 70*...wentylator się włączy i pupa.
Ja bym sprawdził z termometrem kiedy otwiera się termostat (za szybko to do wymiany)...kiedy załącza się termowłącznik w chłodnicy (za szybko - wymiana)...a czujnik temperatury póki co zakładałbym że działa poprawnie - można też kontrolować jego wskazania używając zewnętrznego termometru. Tak czy siak żeby mieć pewność że układ chłodzenia działa poprawnie to te trzy elementy będą do dokładniejszego obadania.
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
temperatura silnika max 70
Sam czujnik temp. czujnik termowentylatora wychodzi na to że jest ok skoro dolny wąż jest gorący.
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
- djmarko_86
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sty 27, 2011 16:33
- djmarko_86
- Mały gagatek
- Posty: 119
- Rejestracja: czw sty 27, 2011 16:33
temperatura silnika max 70
hm dziwne bo szukalem teraz wlacznika went.chlodnicy na allegro i znalazlem taki jakk mam na 3 piny no i ma takie dane
Temperatura: 95/84st C + 102/91 st C
czyli chyba chodzi o biegi zalaczania wentylatora czyli 1 od 84 okolo
Temperatura: 95/84st C + 102/91 st C
czyli chyba chodzi o biegi zalaczania wentylatora czyli 1 od 84 okolo
- Micjusz
- I LOVE GERMAN CARS
- Posty: 1208
- Rejestracja: pn sty 24, 2011 14:38
- Lokalizacja: Grudziądz/Okolice
- Kontakt:
temperatura silnika max 70
pierwszy bieg Załącza 95 stopni wyłącza przy 84 stopniach drugi bieg 102 załącza a na 91 się wyłącza
Było:
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Golf II Fire&Ice 1991, MK3 1.8AAM - 1993, MK2 1.3NZ - 1991, BMW E34 2.8 - 1992
Jest:
Bora - 1999, ETZ 150 - 1991, Komar 2352 - 1979
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości