Witam
mam otoz nastepujacy problem:Po zmianie licznika z jednej kostki na dwie mam bledne wskazania temperatury i paliwa.Po zwarciu przewodow od plywaka pokazuje mi max rezerwe a powinno full.Zmierzylem napiecie dochodzace do czujnika paliwa w bagazniku i wynosi 5,55V a powinno okolo 12V.I w tym tkwi problem,gdzie jest reszta napiecia?Sprawdzalem stabilizator na liczniku i wszystko jest ok,napiecie na nim 12V.Probowalem nawet podpiac napiecie zewnetrzne w bagazniku do czujnika w pompie i nici z tego,wywala bezpiecznik.
Jakies pomysly bo ja juz nie mam siły do tego......
Bledne wskazanie temperatury i paliwa.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Bledne wskazanie temperatury i paliwa.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;
Bledne wskazanie temperatury i paliwa.
przewodów nie pomyliłeś
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Bledne wskazanie temperatury i paliwa.
Przewody napewno sa ok
Jakies inne pomysly?Dodam ze wczesnej bylo wszystko ok
Jakies inne pomysly?Dodam ze wczesnej bylo wszystko ok
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 9#p5129059" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości