Witam wszystkich Posiadam od nie dawna golfa IV 1.9 tdi 110km niby 186tys km !!!! i zaniepokoila mnie jedna rzecz ;
zapalam rano auto -2C Na zewnatrz , i od samego poczatku pracy silnika zalanczaja sie 2 wiatraki od chlodnicy i w czasie jazdy caly czas chodza i to szybko. czy to normalna..? w czasie jazy max temp silnika siega 70C i ani kreski wiecej temperatura nie skacze utrzymuje wartosc 70C jazda w miescie!
dodam ciekawostke ze od spodu silnika widac przeciety kabel do sprezarki klimy:( po zetknieciu tych kabelkow zalancza sie sprezarka niestety szumi,grechocze pewnie celowe zagranie Handlarza .. mze ma to cos wspolnego.??? czy na wymiane sprezarki moge na lato poczekac..??
2. wymienilem kompletny rozrzad Pasek Gates,rolki Ina ,pompa wody SKF i + wszystkie plyny i filtry pytanie moje brzmi czy potakiej wymianie musze jeschac na jakąs korekte zaplonu..?? auto pali wedlug kompa 6.4L miasto i 4.8L trasa...
koledzy macie jakis sposob na parowanie szyb..? ::P.s jezdze trzeźwo- zawodowy kierowca C+E
z gory dziekuje!!!
wiatraki od chlodnicy i klimy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
wiatraki od chlodnicy i klimy
masakra z tego co czytam - kupiłeś lekkiego szrota.
No to zaczynamy - załącza ci się kompresor i wiatraki (fakt że ktoś odciął kompresor ). Sprawdź bezpiecznik 16 w kabinie - jak jest sprawny szukałbym przyczyny w uszkodzeniu sterownika wentylatorów (znajduje się pod akumulatorem) - odkręcić i podmienić na chwilę na inny.
No to zaczynamy - załącza ci się kompresor i wiatraki (fakt że ktoś odciął kompresor ). Sprawdź bezpiecznik 16 w kabinie - jak jest sprawny szukałbym przyczyny w uszkodzeniu sterownika wentylatorów (znajduje się pod akumulatorem) - odkręcić i podmienić na chwilę na inny.
skoro jesteś zawodowym kierowca - to wiesz że wystarczy sprawdzić czy jak sie lekko silnik zagrzeje to mas zoba węże od chłodnicy w podobnej temperaturze (podejrzewam że nie - bo musiałbyś odłączyć wentylatory skoro ciągle chodzą) ale załóżmy że oba maja podobną temperaturę = termostat zaciętyDawid_PKN pisze:w czasie jazy max temp silnika siega 70C i ani kreski wiece
możesz spokojnie czekaćDawid_PKN pisze:czy na wymiane sprezarki moge na lato poczekac..??
nie wiem jaki masz silnik - jeśli na pompie to należy sprawdzić ustawienie na vag a następnie skorygować na kole napędzającym pompęDawid_PKN pisze:2. wymienilem kompletny rozrzad Pasek Gates,rolki Ina ,pompa wody SKF i + wszystkie plyny i filtry pytanie moje brzmi czy potakiej wymianie musze jeschac na jakąs korekte zaplonu..
parują i słodki zapach czy nic nie czuć? Wyłączyłeś obieg zamknięty, wymieniłeś filtr przeciwpyłkowy?Dawid_PKN pisze:koledzy macie jakis sposob na parowanie szyb..
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
Re: wiatraki od chlodnicy i klimy
Klima manualna czy automatyczna, bo nie napisałeś?
Jak automatyczna to zerknij pod schowek, albo pod filtr kabinowy czy klapa od obiegu jest zamknięta czy otwarta i czy wogóle się rusza. Jak stoi nieruchomo, to ten temat ci wszystko powie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144660grg474 pisze: Wyłączyłeś obieg zamknięty?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości