wiatraki od chlodnicy i klimy

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Dawid_PKN
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: wt gru 06, 2011 20:34

wiatraki od chlodnicy i klimy

Post autor: Dawid_PKN » wt gru 13, 2011 14:08

Witam wszystkich Posiadam od nie dawna golfa IV 1.9 tdi 110km niby 186tys km !!!! i zaniepokoila mnie jedna rzecz ;
zapalam rano auto -2C Na zewnatrz , i od samego poczatku pracy silnika zalanczaja sie 2 wiatraki od chlodnicy i w czasie jazdy caly czas chodza i to szybko. czy to normalna..? w czasie jazy max temp silnika siega 70C i ani kreski wiecej temperatura nie skacze utrzymuje wartosc 70C jazda w miescie!
dodam ciekawostke ze od spodu silnika widac przeciety kabel do sprezarki klimy:( po zetknieciu tych kabelkow zalancza sie sprezarka niestety szumi,grechocze pewnie celowe zagranie Handlarza .. mze ma to cos wspolnego.??? czy na wymiane sprezarki moge na lato poczekac..??

2. wymienilem kompletny rozrzad Pasek Gates,rolki Ina ,pompa wody SKF i + wszystkie plyny i filtry pytanie moje brzmi czy potakiej wymianie musze jeschac na jakąs korekte zaplonu..?? auto pali wedlug kompa 6.4L miasto i 4.8L trasa...

koledzy macie jakis sposob na parowanie szyb..? ::P.s jezdze trzeźwo- zawodowy kierowca C+E :)

z gory dziekuje!!!



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8884
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

wiatraki od chlodnicy i klimy

Post autor: marcin7x5 » wt gru 13, 2011 14:27

Proponuję lekture na forum. Jest to wszystko dokładnie opowiedziane.



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

wiatraki od chlodnicy i klimy

Post autor: grg474 » wt gru 13, 2011 18:09

masakra z tego co czytam - kupiłeś lekkiego szrota.
No to zaczynamy - załącza ci się kompresor i wiatraki (fakt że ktoś odciął kompresor ). Sprawdź bezpiecznik 16 w kabinie - jak jest sprawny szukałbym przyczyny w uszkodzeniu sterownika wentylatorów (znajduje się pod akumulatorem) - odkręcić i podmienić na chwilę na inny.
Dawid_PKN pisze:w czasie jazy max temp silnika siega 70C i ani kreski wiece
skoro jesteś zawodowym kierowca - to wiesz że wystarczy sprawdzić czy jak sie lekko silnik zagrzeje to mas zoba węże od chłodnicy w podobnej temperaturze (podejrzewam że nie - bo musiałbyś odłączyć wentylatory skoro ciągle chodzą) ale załóżmy że oba maja podobną temperaturę = termostat zacięty
Dawid_PKN pisze:czy na wymiane sprezarki moge na lato poczekac..??
możesz spokojnie czekać
Dawid_PKN pisze:2. wymienilem kompletny rozrzad Pasek Gates,rolki Ina ,pompa wody SKF i + wszystkie plyny i filtry pytanie moje brzmi czy potakiej wymianie musze jeschac na jakąs korekte zaplonu..
nie wiem jaki masz silnik - jeśli na pompie to należy sprawdzić ustawienie na vag a następnie skorygować na kole napędzającym pompę
Dawid_PKN pisze:koledzy macie jakis sposob na parowanie szyb..
parują i słodki zapach czy nic nie czuć? Wyłączyłeś obieg zamknięty, wymieniłeś filtr przeciwpyłkowy?


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Re: wiatraki od chlodnicy i klimy

Post autor: guziolek » śr gru 14, 2011 17:42

Klima manualna czy automatyczna, bo nie napisałeś?
grg474 pisze: Wyłączyłeś obieg zamknięty?
Jak automatyczna to zerknij pod schowek, albo pod filtr kabinowy czy klapa od obiegu jest zamknięta czy otwarta i czy wogóle się rusza. Jak stoi nieruchomo, to ten temat ci wszystko powie: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144660



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości