Witam wszystkich,
Jak już wspomniałem w temacie, mam problem ze światłem. Brakuje mi stopu i pozycji w prawej tylnej lampie, kierunkowskaz działa poprawnie.
To ten mniejszy problem.
Większy to taki wręcz zabawny.
Kiedy golfik pracuje sobie na jałowym biegu, światła przygasają i a wentylator słabnie, Natomiast kiedy ruszam z miejsca światła zaczynają mocniej świecić i a wentylator szybciej pracuje.
tu pomyślałem o alternatorze i szczotkach ale nie jestem do końca pewien.
Czekam na wskazówki...
Z góry dziękuje za pomoc przy rozwiązaniu usterki.
brak pozycji i stopu w tylnej prawej lampie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: pn gru 12, 2011 23:16
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
brak pozycji i stopu w tylnej prawej lampie
mniejszy problem...wymiana żarówek na początek
większy problem - niestety na jałowym jest to normalne. Ja mam u siebie alternator 120A to nie jest to tak zauważalne, ale na 90A czy 70A już bardziej....alternator na obrotach biegu jałowego nie ma 100% sprawności.
większy problem - niestety na jałowym jest to normalne. Ja mam u siebie alternator 120A to nie jest to tak zauważalne, ale na 90A czy 70A już bardziej....alternator na obrotach biegu jałowego nie ma 100% sprawności.
brak pozycji i stopu w tylnej prawej lampie
Dokładnie jak pisze Qto. Niestety te silniczki 16V mają tak niskie obroty na biegu jałowym (po rozgrzaniu), że obroty alternatora są niskie przez co nie osiaga max sprawności. Wystarczy delikatnie zwiekszyć obroty i juz jest ok.
brak pozycji i stopu w tylnej prawej lampie
jak miałem alternator 70A to faktycznie tak się działo - przy obecnym 120A nie odczuwam żadnej różnicymarcin7x5 pisze:Niestety te silniczki 16V mają tak niskie obroty na biegu jałowym (po rozgrzaniu), że obroty alternatora są niskie przez co nie osiaga max sprawności. Wystarczy delikatnie zwiekszyć obroty i juz jest ok.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
brak pozycji i stopu w tylnej prawej lampie
podobnie jak u mnie, tyle że ja z 90A zmieniałem na 120A...różnica zdecydowanie zauważalna, z 70A pewnie jeszcze bardziejgrg474 pisze:jak miałem alternator 70A to faktycznie tak się działo - przy obecnym 120A nie odczuwam żadnej różnicy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości