usterka przepustnicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
usterka przepustnicy
Na początek witam wszystkich jestem tu nowy więc wybaczcie jak coś zrobię nie tak.Od 2 miesięcy jestem posiadaczem golfa 4 z 2001r z silnikiem 1,4 16v autko sprowadzone za zachodniej granicy.Jeżdziło fajnie ale właśnie jeżdziło jakiś tydzień temu zona jechała na zakupy i się zaczęło.Najpierw zapaliła się kontrolka EPC pużniej inne auto zwolniło i straciło moc na luzie wkręca się na max 2500 obrotów a na wolnych obrotach falują.Pojechałem do elektryka podłączył pod kompa pokazało awarie przepustnicy kupiłem drugą zamontował zadoptował w komputerze dalej to samo. teraz powiedział ze komputer siadł. A najciekawsze jest to że dziś odpaliłem go żeby wjechać do garażu i i się naprawił kontrolki zniknęły i wchodził na obroty . zgasiłem go po powtórnym odpaleniu z powrotem jest to samo.co się dzieje pomocy
mariusz
mariusz
Ostatnio zmieniony pn lis 28, 2011 20:34 przez mariusz j, łącznie zmieniany 1 raz.
golf 4
1. zmień tytuł wątku na - usterka przepustnicy
2. skąd jesteś - może jednak ktoś z forum by spojrzał na to - np dokonał adaptacji przepustnicy + sprawdził prace wszystkich czujników i sondy?
2. skąd jesteś - może jednak ktoś z forum by spojrzał na to - np dokonał adaptacji przepustnicy + sprawdził prace wszystkich czujników i sondy?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: usterka przepustnicy
mieszkam w świdnicy na dolnym śląsku jutro jadę do kolejnego elektryka może on coś z tym zrobi
usterka przepustnicy
sprawdzić wtyczki i przewody, sprawdzić na vag znowu błędy i czy da się zaadaptować przepustnicę, sprawdzić na vag jak pokazuje temperaturę silnika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
usterka przepustnicy
Witam dziś auto przyjechało od elektryka jest już ok okazało się że był błąd w komputerze elektryk wprowadził nowy program i golf chula. dzięki za rady.
usterka przepustnicy
Witam mineło 2 tygodnie i problem wrócił dzieje się to samo co opisywałem wyżej.Czytałem na innych forach że takie rzeczy mogą się dziać przy każdym odłączeniu akumulatora a ja w sobotę wyciągałem akumulator wymieniałem żarówkę świateł krótkich ktoś tak wymyślił położenie akumulatora że nie w sposób włożyć tam ręki bez demontażu.ile prawdy jest w tym.Piszą też że taki błąd w komputerze może spowodować właśnie wymiana żarówki,odłączenie akumulatora,i inne.co robić kupić nowy komputer.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
usterka przepustnicy
teoria jest taka, że po każdym odłączeniu aku powinno się wykonać adaptację przepustnicy...w praktyce różnie bywa
Co do wymiany żarówki to bez przesady...da radę to zrobić bez wyciągania aku
Co do wymiany żarówki to bez przesady...da radę to zrobić bez wyciągania aku
Może warto zainwestować w interfejs diagnostyczny ?? W dziale "Diagnostyka" masz podwieszony tematmariusz j pisze:co robić kupić nowy komputer
usterka przepustnicy
Witam zaprowadziłem auto do elektryka diagnoza usterka przepustnicy błąd nie do wykasowania.To już druga co robić pomocy
usterka przepustnicy
przejrzeć wiązkę na linii - przepustnica - sterownik silnikamariusz j pisze:Witam zaprowadziłem auto do elektryka diagnoza usterka przepustnicy błąd nie do wykasowania.To już druga co robić pomocy
jak wszystko w porządku - podmienić sterownik silnika
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
usterka przepustnicy
Witam wszystkich.Mam pytanie nie związane z tytułem postu mam golfa 4 1,4 16v z 2001r co sądzicie na temat tego auta jego awaryjności czy wszystkie są takie awaryjne czy tylko ja trafiłem na takiego.Jeżdziłem golfem 2,przez chwile była trójka ,był też vw caddy nie mogę nic złego powiedzieć na temat tych autek a teraz mam tą nieszczęsną czwórkę i powoli tracę dobre zdanie na temat volkswagena
usterka przepustnicy
witam usterka zlokalizowana. ktoś wkładał łapy do komputera był rozbierany i coś w środku było lutowane.teraz jest komputer od leona, trzeba zrobić jeszcze klona co kolwiek to znaczy i będzie znowu śmigać a co najważniejsze daje mi na to gwarancje
usterka przepustnicy
Mam golfa IV 98, 1.4-16v 75 kM
Nasz problem wygląda następująco:
Autko, gdy jest zimne (na dworze może być i 20 stopni jak i -20 )czyli gdy płyny w silniku są zimne, ciężko odpala, nie ma "ssania" a obroty oscylują w okolicy 400-600/mi n.
Brak mocy, szarpanie, gaśniecie itp.
Gdy silnik się nagrzeje do okolic środka skali (90stopni?), silnik zaczyna pracować stabilniej, dalej jednak okolice 500-600 rpm!!
Wskaźnik temperatury, czasami, się zawiesza, wisi na podpórce, a po 20 minutach jazdy nagle skacze na środek, czasami nie pokazuje temperatury wcale... wentylator na chłodnicy normalnie odpala, a z ogrzewania dmucha "piekłem" ^-^
Po podpięciu pod kompa wyskakuje "błąd nastawnika przepustnicy V60 lub V-60 "
Próba kalibracji przepustnicy się nie powiodła.
Zarówno na zimnym jak i gorącym silniku nie da się zrobić kalibracji.
Po wymianie przepustnicy na inną używaną dalej nie dało się dokonać kalibracji, a przepustnice nie reagowały (mogły być niesprawne ale małe prawdopodobieństwo aby wszystkie 3 były zepsute.).
W aucie została sprawdzona wiązka kabli idąca od przepustnicy do ECU.
Miernik pokazuje przepływy prądu, według mechanika jest ok.
Jakiś czas temu w aucie zapchała się odma i pojawiły się wycieki oleju, odma została wyczyszczona, wycieków nie ma ale od tego momentu auto zaczęło spalać olej, co ok 1000km trzeba uzupełnić ponad 1 litr (piszczy na zakrętach).Auto kopciło przy odpalaniu po użyciu motodoktora już tak nie kopci, ale zużycie oleju się nie zmniejszyło (minimalnie zmniejszyło)
Spalanie auta w trasie do 2500 rpm ok 7-8 l benzyny w mieście do 2500 rpm ok 11-12 l benzyny, przy 3500(trochę ponad 100 km/h) spalanie odpowiednio 10-14 l.
W aucie kilkukrotnie na podwórku był wyciągany akumulator.
Od momentu kiedy jest problem z przepustnicą nie da się jeździć na klimatyzacji, auto zaraz po puszczeniu gazu gaśnie.
Nasz problem wygląda następująco:
Autko, gdy jest zimne (na dworze może być i 20 stopni jak i -20 )czyli gdy płyny w silniku są zimne, ciężko odpala, nie ma "ssania" a obroty oscylują w okolicy 400-600/mi n.
Brak mocy, szarpanie, gaśniecie itp.
Gdy silnik się nagrzeje do okolic środka skali (90stopni?), silnik zaczyna pracować stabilniej, dalej jednak okolice 500-600 rpm!!
Wskaźnik temperatury, czasami, się zawiesza, wisi na podpórce, a po 20 minutach jazdy nagle skacze na środek, czasami nie pokazuje temperatury wcale... wentylator na chłodnicy normalnie odpala, a z ogrzewania dmucha "piekłem" ^-^
Po podpięciu pod kompa wyskakuje "błąd nastawnika przepustnicy V60 lub V-60 "
Próba kalibracji przepustnicy się nie powiodła.
Zarówno na zimnym jak i gorącym silniku nie da się zrobić kalibracji.
Po wymianie przepustnicy na inną używaną dalej nie dało się dokonać kalibracji, a przepustnice nie reagowały (mogły być niesprawne ale małe prawdopodobieństwo aby wszystkie 3 były zepsute.).
W aucie została sprawdzona wiązka kabli idąca od przepustnicy do ECU.
Miernik pokazuje przepływy prądu, według mechanika jest ok.
Jakiś czas temu w aucie zapchała się odma i pojawiły się wycieki oleju, odma została wyczyszczona, wycieków nie ma ale od tego momentu auto zaczęło spalać olej, co ok 1000km trzeba uzupełnić ponad 1 litr (piszczy na zakrętach).Auto kopciło przy odpalaniu po użyciu motodoktora już tak nie kopci, ale zużycie oleju się nie zmniejszyło (minimalnie zmniejszyło)
Spalanie auta w trasie do 2500 rpm ok 7-8 l benzyny w mieście do 2500 rpm ok 11-12 l benzyny, przy 3500(trochę ponad 100 km/h) spalanie odpowiednio 10-14 l.
W aucie kilkukrotnie na podwórku był wyciągany akumulator.
Od momentu kiedy jest problem z przepustnicą nie da się jeździć na klimatyzacji, auto zaraz po puszczeniu gazu gaśnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości