Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Shamann
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 14:36
Lokalizacja: Kraków

Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala

Post autor: Shamann » ndz lis 27, 2011 14:59

Witam!

Mam taki problem, stało się to wczoraj więc żaden mechanik/elektronik tego jeszcze nie zbadał.
Podczas jazdy - w momencie kilku sekundowej jazdy z maksymalnie wciśniętym gazem nagle zaczęło auto delikatnie szarpać, zwolniłem kiedy chciałem dodać ponownie gazu nie chciało wejść na obroty i cały czas było czuć delikatne szarpanie.
Zatrzymałem się na poboczu, zaraz zgasiłem silnik i już nie chciał odpalić. Kręci normalnie ale zero reakcji.
Co to może być, wydaje mi się że sprawa bardziej elektroniki niż mechaniki?!



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala

Post autor: grg474 » ndz lis 27, 2011 16:53

Shamann pisze:Zatrzymałem się na poboczu, zaraz zgasiłem silnik i już nie chciał odpalić. Kręci normalnie ale zero reakcji.
rozrząd może być a jak nie to podpiąć pod vag i sprawdzić czy są błędy i jakie na sterowniku silnika


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

maxoff
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:24
Lokalizacja: krk

Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala

Post autor: maxoff » ndz lis 27, 2011 17:45

zerknij na pompę elektryczną w baku.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala

Post autor: jeryk10 » ndz lis 27, 2011 19:17

na początek jak włączysz zapłon to czy się zapala kontrolka świec druga sprawa to jak włączasz zapłon to czy słychać czy załącza się pompa paliwa zaznaczam ze jak włączysz zapłon i kontrolka świec się nie zapala pompa paliwa nie będzie się załączać


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Shamann
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 14:36
Lokalizacja: Kraków

Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala

Post autor: Shamann » ndz lis 27, 2011 22:59

Rozrząd wymieniłem 2 miesiące temu, po włączeniu zapłonu słychać pompę w baku jakieś 4s, później podobny przerywany dźwięk przy silniku, chyba dawniej takiego odgłosu nie było. Kontrolka świec działa normalnie zapala się i gaśnie, kiedy to się stało "checka" nie wyrzuciło. Dopiero jutro podepnę pod vaga.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala

Post autor: jeryk10 » pn lis 28, 2011 10:00

w tych silnikach padają wtryski i wtedy auto gaśnie to tak na marginesie podłącz vag będzie wiadomo


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Shamann
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 14:36
Lokalizacja: Kraków

Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala

Post autor: Shamann » pn lis 28, 2011 20:25

"jeryk10" Miałeś rację padł pierwszy wtrysk, auto odpalone na plaku chodzi nie na wszystkie cylindry i vag pokazał błąd wtrysku.



Shamann
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 14:36
Lokalizacja: Kraków

Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala

Post autor: Shamann » śr lis 30, 2011 21:24

Witam!
Moje auto zostało naprawione i niestety albo stety to nie był pompowstryskiwacz jak wcześniej elektronik zdiagnozował vagiem, rozleciał się centymetrowy "kieliszek" który znajduje się miedzy krzywką wałka a pompowtr... powstał za duży luz i pompowtr miał za mały skok, sama wymiana dosyć szybka, ale część tylko w serwisie lub można szukać na allegro. Cena w ASO 140zł(bo w komplecie jeszcze uszczelki i jakiś popychacz dlatego taka cena) na jeden pompowtryskiwacz :-/ Mnie jeden się rozpad a inny był już popękany, więc wymieniłem 4szt. Mam nadzieje że to koniec moich problemów z MK5 2.0.



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Golf V 2.0 TDI zgasł i już nie odpala

Post autor: jeryk10 » śr lis 30, 2011 22:08

tak dobrze ze tylko to anie pompka bo byś słono za nia zapłacił szerokiej drogi :-)


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości