Sieć lub manetki.Baryla pisze:Nawet na wszystkich odpiętych kierunkach z prawej pali bezpiecznik.
Przestały działać kierunkowskazy i awaryjne
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Przestały działać kierunkowskazy i awaryjne
Przestały działać kierunkowskazy i awaryjne
zapominałem dopisać, manetki też odpinałem i cały czas było zwarcie gdy chciałem włączyć awaryjne.
Wiem że truje dupę, ale dopiero w sobotę będę miał wolne to zaczynam poszukiwania tzn prucie wiązki.
Zaobserwowałem kolejne dwie rzeczy, gdy jest mróz działa prawy kierunek, a jak puści lub silnik się nagrzeje to pali bezpiecznik. Kolejną sprawą jest gdy nie działa prawy kierunek podczas zamykania pali mi bezpiecznik od oświetlenia wnętrza (nr 14) przez co nie działają kierunki podczas zamykania + oświetlenie wnętrza. Ma ktoś może jakieś sugestie gdzie zacząć szukać?
Wiem że truje dupę, ale dopiero w sobotę będę miał wolne to zaczynam poszukiwania tzn prucie wiązki.
Zaobserwowałem kolejne dwie rzeczy, gdy jest mróz działa prawy kierunek, a jak puści lub silnik się nagrzeje to pali bezpiecznik. Kolejną sprawą jest gdy nie działa prawy kierunek podczas zamykania pali mi bezpiecznik od oświetlenia wnętrza (nr 14) przez co nie działają kierunki podczas zamykania + oświetlenie wnętrza. Ma ktoś może jakieś sugestie gdzie zacząć szukać?
Re: Przestały działać kierunkowskazy i awaryjne
bezpieczniki po lewo w desce rozdzielczej wszystkie suchutkie, na akumulatorze tak samo
Przypomniało mi się że mam vaga z w domu Podpiąłem i wyskoczyły 2 błędy: 00522 czyli czujnik temp i 01117 czyli coś związane z alternatorem. Na zimnym silniku skasowałem obydwa błędy. Powracał tylko 00522, gdy silnik rozgrzał się można było skasować 00522 natomiast 01117 był nie do skasowania.
Przypomniało mi się że mam vaga z w domu Podpiąłem i wyskoczyły 2 błędy: 00522 czyli czujnik temp i 01117 czyli coś związane z alternatorem. Na zimnym silniku skasowałem obydwa błędy. Powracał tylko 00522, gdy silnik rozgrzał się można było skasować 00522 natomiast 01117 był nie do skasowania.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Przestały działać kierunkowskazy i awaryjne
1117 to źle włożona, zaśniedziała lub z uszkodzonymi kablami - kostka z cienkimi przewodami altka (wzbudzenia). A kontrolka akumulatora zapala się "rano" czyli PRZED rozruchem silnika?
Przestały działać kierunkowskazy i awaryjne
właśnie jest ten kłopot że nawet jak robiłem rozrząd to na zdjętym pasku od alternatora po zapaleniu nie paliła się lampka. Ładowanie jest ~14,1V na wolnych obrotach przy dmuchawie na max i długich światłach. Dodając gazu nieznacznie rośnie.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Przestały działać kierunkowskazy i awaryjne
Alternator potrafi się wzbudzić nawet i bez lampki, tyle, że następuje to przy sporo wyższych obrotach i na wolnych może nie ładować.
Proszę poczytać o znajdowaniu przyczyn nieświecenia lampki, są tematy na forum.
Proszę poczytać o znajdowaniu przyczyn nieświecenia lampki, są tematy na forum.
Przestały działać kierunkowskazy i awaryjne
to tak przejrzałem całą instalacje (oglądałem, szarpałem, wykręcałem) od lamp i nic nie znalazłem, bezpiecznik paliło nadal. Zrezygnowany stwierdziłem że zobaczę jeszcze te kable od alternatora (błąd 01117). Nad rozrusznikiem jest wtyczka z 2 cienkimi kablami od alternatora, obydwa były urwane. Po polutowaniu pojawiła się lampka od alternatora na desce rozdzielczej i co najlepsze zaczął działać prawy kierunek oraz awaryjne. Teraz nie wiem czy coś poruszyłem jednak i zaczęło wszystko działać czy winowajcą były te urwane kable. Ważne że działa
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 61 gości