Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59
Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik
Witam mam problem z moim autem .
Kupiłem silnik od golfa 2 założyłem do jedyneczki cabrio , elektryk calą instalacje podłączył lecz nie chce odpalic .Cały czas kreci szczela w tlumik i na świecach ciemny nalot się robi , gdy wymieniłem świece na nowe podczas odpalania prawie zaskoczyl ale zgasl to była kwestia parusekundowa.Paliwo dochodzi do wtrysków nie cofa sie, iskra jest ,kable zaplonowe dobrze doprowadzone do swiec co to może byc ?
Kupiłem silnik od golfa 2 założyłem do jedyneczki cabrio , elektryk calą instalacje podłączył lecz nie chce odpalic .Cały czas kreci szczela w tlumik i na świecach ciemny nalot się robi , gdy wymieniłem świece na nowe podczas odpalania prawie zaskoczyl ale zgasl to była kwestia parusekundowa.Paliwo dochodzi do wtrysków nie cofa sie, iskra jest ,kable zaplonowe dobrze doprowadzone do swiec co to może byc ?
Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik
Kolega miał tak u siebie a powodem był przestawiony zapłon. Po prostu poluźnił mu sie aparat zapłonowy i też prawie łapał ale jednak nie chciał zaskoczyć.
Moje mkII viewtopic.php?f=87&t=409643" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik
A ruszałeś aparat zapłonowy ? kable ? Tak jak kolega tu mówi, źle ustawiony zapłon. Otwierasz okienko w skrzyni biegów, od góry gdzie jest sprzęgło i szukasz cechy. Wygląda on jakbyś boszką naciął. Jak go znajdziesz to ustawiasz zapłon w kolejności 1 3 4 2 Później drobna korekta aparatem lewo prawo żeby szedł i pasówka
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59
Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik
Powód był walnięty sterownik w ecu wymiana procesora i pamięci nie pomogła załamuje ręce .Zastanawiam się w którym miejscu jest masa przykręcona na silniku ?
Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik
p.s
po co zakładasz dwa posty podobnej tresci?
masy szukaj w wiazce silnika - 3 brązowe kable zakończone oczkami ( tak było firmowo ale mógł ktoś pozmieniać)
po co zakładasz dwa posty podobnej tresci?
masy szukaj w wiazce silnika - 3 brązowe kable zakończone oczkami ( tak było firmowo ale mógł ktoś pozmieniać)
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik
Masa leci od klemy minusoej tuż za akumulatorem do podłużnicy (koło pompki sprysków) i leci doskrzyni biegów. Druga masa leci od klemy prosto do skrzynki bezpieczników a ze skrzynki na konektory obok skrzynki do kasty. Ogółem każde połączenie masy w każdym punkcie auto daje lepszy rezultat. Ja np pociągnąłem mase od klemy do głowicy silnika kablem 3kwadrat i wzrosł mi poziom ładowania o 0,5V grosz do grosza i bedzie kokoszabatman0704 pisze:w którym miejscu jest masa przykręcona na silniku ?
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59
Re: Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik
Pewnie jak ja bym podlączył mase z klemy do silnika to pewnie komputer by siadł , z tego co wyczytałem to komputer odwrotną mase bierzeJohnatan pisze:Masa leci od klemy minusoej tuż za akumulatorem do podłużnicy (koło pompki sprysków) i leci doskrzyni biegów. Druga masa leci od klemy prosto do skrzynki bezpieczników a ze skrzynki na konektory obok skrzynki do kasty. Ogółem każde połączenie masy w każdym punkcie auto daje lepszy rezultat. Ja np pociągnąłem mase od klemy do głowicy silnika kablem 3kwadrat i wzrosł mi poziom ładowania o 0,5V grosz do grosza i bedzie kokoszabatman0704 pisze:w którym miejscu jest masa przykręcona na silniku ?
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59
Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik
jeszcze dodam że problem zaczą się pojawiać po przełożeniu silnika .Poprzedni silnik mialem jh chodził cały czas na gazie od paru lat i śmigał ,chciałem coś konkretnego kupić i kupiłem pb ani razu go jeszcze nie uruchomiłem i nadal mam rozkminke dlaczego to nie chodzi a jutro dodam nagranie podczas odpalania co się dzieje w skrócie moge dodać że podczas odpalania zaskakuje ale gaśnie i strzela w tłumik zdaje mi się że cewka zapłonowa jest wadliwa bo od tamtego silnika JH w kompie wymienili mi procka i pamięć bo wtryski były cały czas otwarte po wymianie jak już wcześniej pisałem delikatnie startuje ale gasnie i tak cały czas jest podczas startowania świeczki są delikatnie czarne i wilgotne i śmierdzi beną jeżeli byście byliu wstanie coś doradzić pomóc to będe wdzięczny pozdro
Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik
Przede wszystkim podaj nr sterownika silnika bo to jest ważne jeżeli masz problem z odpaleniem Pin 19 i 13 jest to masa sterownika silnika i masy oryginalnie są przykręcone do głowicy silnika dokładnie do króćca wodnego z boku głowicy
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: pt lis 04, 2011 21:59
Golf GTI MK2 1.8 PB nie odpala szczela w tlumik
Podaje dane auta
SILNIK GOLF II 1.8 112km
oznaczenia silinka - "PB"
0261 200 298
DIGIFANT II
037 906 022
026 103 373 N
Masy są podłączone sterownik dałem do naprawy walnięty był procesor i pamięć wtryski były cały czas otwarte
po założeniu sterownika wszystko sie pozmieniało co przekręce stacyjke na start prawie startuje ale gaśnie i tak jest za każdym razem świeczki są mokre lekko okopcone czasami strzeli w tlumik dodam że rozrząd jest dobrze ustawiony i tak jest za każdym razem świeczki są mokre lekko okopcone
SILNIK GOLF II 1.8 112km
oznaczenia silinka - "PB"
0261 200 298
DIGIFANT II
037 906 022
026 103 373 N
Masy są podłączone sterownik dałem do naprawy walnięty był procesor i pamięć wtryski były cały czas otwarte
po założeniu sterownika wszystko sie pozmieniało co przekręce stacyjke na start prawie startuje ale gaśnie i tak jest za każdym razem świeczki są mokre lekko okopcone czasami strzeli w tlumik dodam że rozrząd jest dobrze ustawiony i tak jest za każdym razem świeczki są mokre lekko okopcone
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości