1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
Witam!
Czy potrzebny jest przekaźnik nr 3 w skrzynce bezpieczników ? (od sterowania silnikiem)
Czy jest w tym silniku jakiś przekaźnik od ecu pod maską ?
Pytam bo mam taki silnik w mk1 i podczas próby odpalenia ( nie ma iskry, nie działą pompka) zauważyłem że chyba tego brakuje...
Możecie podać numery tych przekaźników ?
Z góry dzięki!
Czy potrzebny jest przekaźnik nr 3 w skrzynce bezpieczników ? (od sterowania silnikiem)
Czy jest w tym silniku jakiś przekaźnik od ecu pod maską ?
Pytam bo mam taki silnik w mk1 i podczas próby odpalenia ( nie ma iskry, nie działą pompka) zauważyłem że chyba tego brakuje...
Możecie podać numery tych przekaźników ?
Z góry dzięki!
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
Potrzebny jest ten przekaźnik, o ile się nie mylę powinien to być przekaźnik o oznaczeniu 30 ale sprawdzę co u mnie siedzi i napisze. Pod maską nie ma już żadnych innych przekaźników do zasilania ECU. Co do pompki to immobiliser masz??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: 1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
Okk będę bardzo wdzięczny jak sprawdzisz.
Co do immobilisera to szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy był bo silnik jest z golfa który został kupiony okazyjnie ( babce nagrzewnica zrobiła mały pożar w środku).
Jak to sprawdzić ? i co zrobić jeśli mam immo ?
Co do immobilisera to szczerze mówiąc nie mam pojęcia czy był bo silnik jest z golfa który został kupiony okazyjnie ( babce nagrzewnica zrobiła mały pożar w środku).
Jak to sprawdzić ? i co zrobić jeśli mam immo ?
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
u mnie w tym miejscu jest przekaźnik o numerze 18, masz pętle immobilisera na stacyjce z dawcy podłączoną do modułu immo?? Albo rozbierz kluczyk z dawcy i sprawdź czy jest pastylka immo, pewnie też po oznaczeniu kompa można dojść czy komp ma immo czy nie. Inaczej nie wiem jak sprawdzić...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Re: 1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
W sumie to cała elektryka jest przełożona z dawcy łącznie ze stacyjką. Jedyne co przerabiałem to kostkę od licznika więc chyba immo odpada...
Ty masz silnik ABD ? bo zdaje się rodzaj przekaźnika zależy od silnika...
Ty masz silnik ABD ? bo zdaje się rodzaj przekaźnika zależy od silnika...
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
ja mam ady czyli 2.0 8v ale skrzynki bezpieczników są te same wiec i przekaźnik powinien być ten sam, ale nie jestem pewnyKociemb77 pisze:Ty masz silnik ABD
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
brak przekaźnika w pozycji R3 dla monowtrysku, ma być puste miejsce. O ile dobrze rozumiem że skrzynke masz z mk3 również.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: 1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
Tak skrzynka również z mk3. A pod maską jest jakiś przekaźnik ?? Widziałem w jakimś golfie taką dużą czarną kostkę pod zbiorniczkiem wyrównawczym... ale nie było 1.4...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
w mk3 pod zbiorniczkiem może lecz nie musi być sterownik od wentylatorów chłodnicy, zawsze jest przy klimie, bez klimy może być ale nie musi zależy od auta, nie ma nic wspólnego ze sterowaniem silnikiem nie musisz się tym zajmować.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
Ten system mono wtrysku nie ma przekaźnika 30 i immo tez nie posiada Sterowanie sterownika plusami idzie bezpośrednio ze stacyjki przez bezpiecznik Pin 23 plus po stacyjce Pin 21 stały plus Pin 20,17,1 są to masy są to podane piny sterownika silnika Co do cewki zapłonowej to napięcie dostaje na czarny przewód w kostce prosto ze stacyjki Twoim zadaniem jest to wszystko posprawdzać
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
1.4 monowtrysk '94 ECU, przekaźniki
Dzisiaj miernik poszedł w ruch no i:
-komputer - wydaje się być ok
-cewka - zdaje się ma przebicie bo na obudowie jest 12V
-pompka - sprawna bo na krótko działa jednak jest jakieś przebicie i cały czas jest na niej napięcie w okolicach 11V, nawet na wyłączonym zapłonie (po włączeniu nieznacznie wzrasra ale do 12V nie dobija. Nawet po wyjęciu przekaźnika od pompki jest to 11V...
Co o tym sądzicie ? Skrzynka bezpieczników ??
A i jeszcze jedna sprawa... jak ma wyglądać napięcie na wtyczce od aparatu zapłonowego ? (U mnie nie ma napięcia)
Po podłaczeniu wszystkiego zostało mi trochę kabelków...
1)
2)
3)
-komputer - wydaje się być ok
-cewka - zdaje się ma przebicie bo na obudowie jest 12V
-pompka - sprawna bo na krótko działa jednak jest jakieś przebicie i cały czas jest na niej napięcie w okolicach 11V, nawet na wyłączonym zapłonie (po włączeniu nieznacznie wzrasra ale do 12V nie dobija. Nawet po wyjęciu przekaźnika od pompki jest to 11V...
Co o tym sądzicie ? Skrzynka bezpieczników ??
A i jeszcze jedna sprawa... jak ma wyglądać napięcie na wtyczce od aparatu zapłonowego ? (U mnie nie ma napięcia)
Po podłaczeniu wszystkiego zostało mi trochę kabelków...
1)
2)
3)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości