Montaż tempomatu 1.8 ADZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Montaż tempomatu 1.8 ADZ
Witam, wylicytowałem niedawno tempomat z B4, i mam prośbę o jakąś instrukcję montażu czy coś.. Znalazłem na tej ruskiej stronie schemat - dla elektronika jest on średnio-czytelny ale jakoś dam radę. O wiele bardziej podchodzą mi schematy z książki "sam naprawiam..." ale mam okrojoną wersję bez schematów dodatkowych. Czy ktoś jest w stanie pomóc? O fotoporadę nie śmiem prosić
Pozdrawiam
Pozdrawiam
MK3 ADZ->AGU
Montaż tempomatu 1.8 ADZ
ssarna1, kolega shibbyOP montował to u siebie zobacz w jego temacie w projektach ma sporo zdjęć z montażu
Montaż tempomatu 1.8 ADZ
Wielkie dzięki Paczka dzisiaj doszła, okazało się że blaszki mocujące pompkę, gruszkę i sterownik są inne więc trza będzie poszukać no i jeszcze znaleźć manetkę nie będzie łatwo
MK3 ADZ->AGU
Montaż tempomatu 1.8 ADZ
da się na tym zamontować sam tak mamssarna1 pisze:okazało się że blaszki mocujące pompkę
to można łatwo dorobićssarna1 pisze:gruszkę
a tu nie wiem jak wygląda w b4 montażssarna1 pisze:i sterownik
Montaż tempomatu 1.8 ADZ
sterownik w B4 jest pod popielniczką blaszkę do gruszki trzeba będzie dorobić właśnie, a jak mówisz że nie ma z pompką problemu to git brakuje jeszcze pedału z otworkiem(zawsze mozna wywiercić), kulki która w ten pedał wchodzi(ciekawe ile w ASO..) i manetki No i zostają z instalacji 4 pojedyncze wtyczki które trzeba wpiąć gdzieś w skrzynkę bezpieczników (podobno): masa, sygnał stopu, "motronic engine control module" i "back up light switch" jak wynika ze schematu..
MK3 ADZ->AGU
Montaż tempomatu 1.8 ADZ
lekka rzeźba i pasujessarna1 pisze: a jak mówisz że nie ma z pompką problemu to git
u mnie 97 rok był ori takissarna1 pisze:brakuje jeszcze pedału z otworkiem(zawsze mozna wywiercić
masa, zasilanie, sygnał prędkości i wtyczka do świateł stopussarna1 pisze:4 pojedyncze wtyczki
Montaż tempomatu 1.8 ADZ
Ok już rozkminiłem schemat coś mi się porąbało wcześniej
jak będę w aucie to sprawdzę czy ten pedał jest ok, oby tak.
Mógłbyś powiedzieć, w które miejsca w skrzynce bezpieczników się wpiąć? w ogóle widzę tylko 4 pojedyncze gniazda ale w opisie pełnią one inne funkcje..
jak będę w aucie to sprawdzę czy ten pedał jest ok, oby tak.
Mógłbyś powiedzieć, w które miejsca w skrzynce bezpieczników się wpiąć? w ogóle widzę tylko 4 pojedyncze gniazda ale w opisie pełnią one inne funkcje..
MK3 ADZ->AGU
Re: Montaż tempomatu 1.8 ADZ
Więc jestem w trakcie montażu. Na szczęście pedał mam już z kulką:-) o mocowanie sterownika też nie muszę się martwić- ori alarm jest na tej samej blaszce z drugiej strony mocowany. Blachę wspornikową gruszki kupiłem w aso za 33pln więc nie ma tragedii. Niestety muszę jeszcze zamówić dźwignie z gruszki do pedału bo w b4 jest krótsza mam nadzieję ze nie będzie kosztować niewiadomo ile
O dalszych postępach będę informował, jakby ktoś chciał jakieś zdjęcie to mogę zrobić jak nie ma w temacie kolegi shibbyop
Wysłano z GT-i9100 przez Tapatalk
Edit: problemów ciąg dalszy.
Rozkminiałem podłączenie do skrzynki bezpiecznikowej, i mam problem z podpięciem 2 kabelków - sygnałem prędkości i sygnałem światła stop. Pierwszy problem wygląda tak, że mam wpiąć się tu:
Czyli krótko mówiąc nie mam gdzie. Wie ktoś może dlaczego aż tyle urządzeń wymaga sygnału prędkości? i jakie to urządzenia? (wiem o radiu i ecu, licznik ma sygnał z gniazda U2 w skrzynce więc powinno zostać jedno miejsce wolne..)
kolejny problem dotyczy świateł stopu - na schemacie widnieje kostka W, wtyk 4. Z tym, że ja w instalacji s paska mam już pojedynczą wtyczkę na tym kablu, czy to znaczy że mam wyciągnąć z niej wsuwkę i włożyć do gniazda W?
O dalszych postępach będę informował, jakby ktoś chciał jakieś zdjęcie to mogę zrobić jak nie ma w temacie kolegi shibbyop
Wysłano z GT-i9100 przez Tapatalk
Edit: problemów ciąg dalszy.
Rozkminiałem podłączenie do skrzynki bezpiecznikowej, i mam problem z podpięciem 2 kabelków - sygnałem prędkości i sygnałem światła stop. Pierwszy problem wygląda tak, że mam wpiąć się tu:
Czyli krótko mówiąc nie mam gdzie. Wie ktoś może dlaczego aż tyle urządzeń wymaga sygnału prędkości? i jakie to urządzenia? (wiem o radiu i ecu, licznik ma sygnał z gniazda U2 w skrzynce więc powinno zostać jedno miejsce wolne..)
kolejny problem dotyczy świateł stopu - na schemacie widnieje kostka W, wtyk 4. Z tym, że ja w instalacji s paska mam już pojedynczą wtyczkę na tym kablu, czy to znaczy że mam wyciągnąć z niej wsuwkę i włożyć do gniazda W?
MK3 ADZ->AGU
Montaż tempomatu 1.8 ADZ
sygnał wychodzi z licznika i wpinany jest w ten mostek. Korzystają z tego: climatronik, radio, ecu i coś pewnie się jeszcze znajdziessarna1 pisze:Czyli krótko mówiąc nie mam gdzie. Wie ktoś może dlaczego aż tyle urządzeń wymaga sygnału prędkości? i jakie to urządzenia? (wiem o radiu i ecu, licznik ma sygnał z gniazda U2 w skrzynce więc powinno zostać jedno miejsce wolne..)
najprościej dolutuj się do któregoś kabla albo dołóż kolejny mostek
Re: Montaż tempomatu 1.8 ADZ
Sygnal wychodzi z impulsatora w skrzyni- to on daje impulsy a nie licznik on idzie do tego mostka niebieskiego, z mostka do skrzynki gniazdo W i wychodzi gniazdem U2 pin 2 do licznika. Przynajmniej tak jest u mnie i na schemacie ja nic lutowac nie bede, jak ma byc zrobione to porzadnie. Puki co wypne radio bo i tak nie ma tej funkcji a potem sie ten mostek zalatwi... Nie wiesz moze gdzie mozna takie kupic oprocz szrotow i aso?
A co do tego kabelka do swiatla stopu dobrze kombinuje?
Wysłano z GT-i9100 przez Tapatalk
A co do tego kabelka do swiatla stopu dobrze kombinuje?
Wysłano z GT-i9100 przez Tapatalk
MK3 ADZ->AGU
Montaż tempomatu 1.8 ADZ
sygnał z impulsatora wchodzi do licznika i dopiero z licznika wychodzi na dalsze elementyssarna1 pisze:Sygnal wychodzi z impulsatora w skrzyni- to on daje impulsy a nie licznik
z nowym będzie problemssarna1 pisze:Nie wiesz moze gdzie mozna takie kupic oprocz szrotow i aso?
nie bardzo zrozumiałem to zze stopem w poprzednim pościessarna1 pisze:A co do tego kabelka do swiatla stopu dobrze kombinuje?
Re: Re: Montaż tempomatu 1.8 ADZ
Aaa no na to nie wpadlemmichalqqr pisze:sygnał z impulsatora wchodzi do licznika i dopiero z licznika wychodzi na dalsze elementyssarna1 pisze:Sygnal wychodzi z impulsatora w skrzyni- to on daje impulsy a nie licznik
czyli poszukam na szrotach jak bede mial okazje.
Z tym kabelkiem chodzi o to, ze w wiazce tempomatu mam pojedynczy kabelek zakonczony wtyczka. A wg schematu kabelek nalezy wpiac do gniazda W ktore ma z 8 pinow czy jakos tak. I nie wiem, czy powinienem wypiac ta metalowa wsuwke z tej pojedynczej wtyczki i wlozyc ta wsuwke do wtyczki W czy zrobic to w jakis inny sposob?
Prosciej nie potrafie wytlumaczyc, jak cos to moge porobic zdjecia jak wroce z uczelni
Wysłano z GT-i9100 przez Tapatalk
MK3 ADZ->AGU
Montaż tempomatu 1.8 ADZ
ssarna1, z tego co pamiętam to w wiązce wychodzi wtyk, i w tempomacie też ja rozwiązałem ten problem że dolutowałem kawałek kabla z gniazdem ori i nie mam problemu
- Dj Darecki
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2252
- Rejestracja: ndz maja 14, 2006 18:08
- Lokalizacja: NEB-raska
- Kontakt:
Montaż tempomatu 1.8 ADZ
U mnie wtyczki z sygnałem prędkości znajdują sie na samej górze skrzynki bezpieczników (niebieskie małe wtyczki )
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252216][size=142][b][u]>>>VR6 US Mexicanos<<<[/size][/b][/u][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=122620][size=142][b][u]>>>Black 1.9TD<<<[/size][/b][/u][/url]
[img]http://img4.imageshack.us/img4/148/podpis1.jpg[/img]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości