Opisy pinów w stacyjce - zdalne odpalanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Opisy pinów w stacyjce - zdalne odpalanie
Siema. Instalował ktoś z was centralke ze zdalnym odpalaniem w golfie mk4? Jesli chodzi o podłaczanie elektryki to jestem w tym zawodzie ponad rok, aktualnie robie lodzie sejsmiczne za granica wiec nie bedzie problemu.
Ostatnio kupiłem starter no i czekam na przesyłke. Waszym zdaniem to dobry pomysł, czy lepiej nie ingerowac w elektryke samochodu?
Ostatnio kupiłem starter no i czekam na przesyłke. Waszym zdaniem to dobry pomysł, czy lepiej nie ingerowac w elektryke samochodu?
Ostatnio zmieniony sob paź 22, 2011 18:37 przez Domcioo20, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdalne odpalanie
1. podłączyć tak, żeby nie zadziałało odpalanie jak nie ma zaciągniętego ręcznego.
2. podłączyć tak, żeby nie odpalało jak jest na biegu
3. rozwiązać problem otwierania/zamykania auta jak jest włączona stacyjka (silnik chodzi - masz napięcie) - bo otwieranie pilotem wtedy nie dział na oryginalnym komforcie
4. załatw z policją i SM żeby cię nie karali za pracę silnika na postoju (życzliwi sąsiedzi) ponad 1 minutę w obszarze zabudowanym bez nadzoru
5. samo rozwiązanie żeby odpalał to już mniejszy kłopot
2. podłączyć tak, żeby nie odpalało jak jest na biegu
3. rozwiązać problem otwierania/zamykania auta jak jest włączona stacyjka (silnik chodzi - masz napięcie) - bo otwieranie pilotem wtedy nie dział na oryginalnym komforcie
4. załatw z policją i SM żeby cię nie karali za pracę silnika na postoju (życzliwi sąsiedzi) ponad 1 minutę w obszarze zabudowanym bez nadzoru
5. samo rozwiązanie żeby odpalał to już mniejszy kłopot
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Zdalne odpalanie
A wiec tak. 1i2 opcja bedzie do zrobienia. tej 3 opcji za bardzo nie kumamm. Możesz opisać jasniej o co dokladnie chodzi?
Z 4 punktem nie ma problemu, a 5 sobie poradze. Chce też zrobic sobie otwieranie z pilota wlewu paliwa, ale to bedzie bardzo proste: )
Z 4 punktem nie ma problemu, a 5 sobie poradze. Chce też zrobic sobie otwieranie z pilota wlewu paliwa, ale to bedzie bardzo proste: )
Zdalne odpalanie
wsadź kluczyk do stacyjki + włącz zapłon - wyjdź z auta - spróbuj pilotem zamknąć auto to zrozumieszDomcioo20 pisze:tej 3 opcji za bardzo nie kumamm. Możesz opisać jasniej o co dokladnie chodzi?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

Zdalne odpalanie
Rozumiem... Ale nie rozumiem czemu mi zamyka...xD. Zawsze tak robie jesli wychodze do sklepu na chwile... Mam pilot nie ori chyba. Tzn mam centrala na breloczku. Nie na kluczyku: )
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Opisy pinów w stacyjce - zdalne odpalanie
Już było opisywane:
30 – czerwony/zasilanie stacyjki, „+” stały;
50 – czerwono-czarny/rozrusznik;
50b – cienki niebieski/zasilanie do przewodu D+, po maju 98 nieużywany;
15 – czarny/zapłon i urządzenia nie gasnące przy rozruchu, np. deska rozdzielcza;
X – czarno-czerwony/zasilanie reflektorów i przekaźnika dużych odbiorników – gaśnie przy rozruchu;
P – cienki szary/światła postojowe, nie mylić z pozycyjnymi. „+” tylko po wyjęciu kluczyka.
S (lub SU) – brązowo-czerwony cienki/radio, „piszczek” zapomnianych świateł i niektóre funkcje modułu komfortu. „+” tylko z kluczykiem.
30 – czerwony/zasilanie stacyjki, „+” stały;
50 – czerwono-czarny/rozrusznik;
50b – cienki niebieski/zasilanie do przewodu D+, po maju 98 nieużywany;
15 – czarny/zapłon i urządzenia nie gasnące przy rozruchu, np. deska rozdzielcza;
X – czarno-czerwony/zasilanie reflektorów i przekaźnika dużych odbiorników – gaśnie przy rozruchu;
P – cienki szary/światła postojowe, nie mylić z pozycyjnymi. „+” tylko po wyjęciu kluczyka.
S (lub SU) – brązowo-czerwony cienki/radio, „piszczek” zapomnianych świateł i niektóre funkcje modułu komfortu. „+” tylko z kluczykiem.
Opisy pinów w stacyjce - zdalne odpalanie
No tak... wszystko sie zgadza. ale z tego co pamietam tam jest 8 przewodów... Wiec jednego nie napisałes czy po prostu jest nie używany?
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Opisy pinów w stacyjce - zdalne odpalanie
Są dwa czerwone, dwa stałe zasilania i dwa piny 30 - opisałem jako jeden; czy o to chodzi?
I jeszcze jedno: obróciłem i powiększyłem fotkę - to stacyjka Z AUDI!, są inne oznaczenia (niektóre).
I jeszcze jedno: obróciłem i powiększyłem fotkę - to stacyjka Z AUDI!, są inne oznaczenia (niektóre).
Re: Opisy pinów w stacyjce - zdalne odpalanie
Tak. Ona jest z Audi... Ja swojej nie moglem wyjac za bardzo dlatego tez znalazlem w necie:) . Ale w kazdym razie opis jest z wv? Jesli tak to super. Jeszcze raz wielkie dzieki:)Zico63b pisze:Są dwa czerwone, dwa stałe zasilania i dwa piny 30 - opisałem jako jeden; czy o to chodzi?
I jeszcze jedno: obróciłem i powiększyłem fotkę - to stacyjka Z AUDI!, są inne oznaczenia (niektóre).
Re: Opisy pinów w stacyjce - zdalne odpalanie
Rozumiem. a te kable + sowe sa stale jesli dobrze rozumiem. No i jeden zapewne zasila elektronike a 2 rozrusznik tak?Zico63b pisze:Tak, opis jest dla Golfa 4
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Opisy pinów w stacyjce - zdalne odpalanie
W Golfie 4 te dwa piny (30) są wewnątrz stacyjki połączone, to rozwiązanie jest tylko dla zwiększenia łatwości przepływu prądu bez ciągnięcia do kabiny przewodu grubego jak do rozrusznika.
Opisy pinów w stacyjce - zdalne odpalanie
Układ który dostałem z centralka jest troszke lipny... Bo z tego co widze jesli zrobie tak jak na układnie bede mógl odpalac tylko i wyłacznie auto z pilota. Tzn że kluczyk bedzie potrzebny tylko do odblokowania kierownicy... trzeba będzie pozmieniac co nieco w tym układzie:D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości