Migająca dioda oleju GOLF 3

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Sokol9185
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 823
Rejestracja: sob gru 10, 2011 16:17
Lokalizacja: Gęstowice

Migająca dioda oleju GOLF 3

Post autor: Sokol9185 » ndz kwie 29, 2012 21:18

aha no to już trochę do przodu ja jak Ci to zregenerują to i tak musiał byś sprawdzić wzbudzenie w samochodzie przynajmniej ja bym to zrobił jak masz miernik uniwersalny to minus do aku plus na ten przewód od wzbudzenia zakres 20v i jak pokaże wartość którą posiada akumulator to znaczy że wzbudzenie Ci działa


Masz ochotę zajrzyj i zostaw coś po sobie :):)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=459809" onclick="window.open(this.href);return false;

kupie wzmocnienia zderzaków przód + tyl pod szeroki zdeś tylko ori wchodzi w grę

lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Migająca dioda oleju GOLF 3

Post autor: lukasz_bliw » ndz kwie 29, 2012 21:44

dzięki za rady. Mam nadzieję że warsztaty jutro będą pracować i coś załatwię :), Szczęście w nieszczęściu że mam motocykl i będzie czym do roboty jechać :)

Edit: zawiozłem altek do naprawy - zużyte szczotki, pierścienie i łożysko. Koszt 200 zł. Na środę ma być :)

Witam ponownie. Altek odebrany :) Jeszcze nie miałem jak sprawdzić jego działania - nie chciałem golfika ciągać a przewodów nikt z sąsiadów nie miał :(. W altku zostały wymienione łożyska, pierścienie po których ślizgają się szczotki i owe szczotki. Dodtkowo wymieniłem napinacz (cholernie drogi - Ina) i rolkę napinacza (również nie tania :/). Kolejne wieści jak tylko odpalę dziadziusia :)


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

lukasz_bliw
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 460
Rejestracja: pn kwie 02, 2007 21:37
Lokalizacja: Wysoka/Wrocław

Migająca dioda oleju GOLF 3

Post autor: lukasz_bliw » śr maja 02, 2012 20:02

Witam :)
Po podładowaniu aku golfik przemówił :D Kontrolki pogasły (przynajmniej na jałowym - po piwku jestem ). Wyszło na to że nie było ładowania. Choć dziwne że jak kolega mnie ciągnął to prędkościomierz zaczął działać. Ale nie ważne :) Chyba zamknąłem się w stówkach pięciu (nie chce się wkur***) - regeneracja altka, napinacz paska(Ina), rolka napinacza również Ina, paski Gates (micro i wspomaganie - jakoś mi szkoda było ich nie wymienić jak już wszystko miałem rozwalone). Zastanawia mnie czemu pasek "dedykowany" był zakrótki (pk6 ~940) a pasował pk6 ~1140. Wcześniej nigdy nie dotykałem alternatora - teraz jest gorący - mam nadzieję że to normalne :)

Dziś przejechałem się - wszystko niby działa :) Podjadę jeszcze do garażu i sprawdzę ładowanie tak dla świętego spokoju :)


Było MK3 AAZ jest Accord 6 F18b2 i Leon ASV.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości