Witam, od wczoraj walczę z wysokimi obrotami biegu jałowego. Stało sie to po przegonieniu auta z dość dużą szybkością. Dojechałem do świateł a tu 1800. Podmieniłem krokowy, ecu i nic. Sprawdziłem szczelność na dolocie i nadal to samo. Zaważyłem że jak odepnę czujnik niebieski to obroty sa prawie ok. Podmieniłem także ten czujnik i na innym to samo. Macie jakieś pomysły, sugestie ?
Dodam że po odpięciu czujnika i zostawieniu podłączonego korkowca jest prawie ok, ale jak odepnę krokowca i zegnę rurę od niego to obroty trzyma bardzo ładnie. Napięcie na krokowcu cały czas 13,4V. Może jednak winne ECU ?
G60 wysokie obroty biegu jałowego - silniczek krokowy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
G60 wysokie obroty biegu jałowego - silniczek krokowy
Przed chwila pozbyłem sie krokowca wsadzając register od LPG i zakręcając go. Obroty trzyma w granicach 1000.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
G60 wysokie obroty biegu jałowego - silniczek krokowy
to i tak za dużo i wina nie jest w regulatorze, gdzieś leci lewe powietrze prawdopodobnie szukaj nieszczelności w dolocie, weżach od odmy i samego regulatora, w serwie itd - czyli wszędzie tam gdzie powietrze może dostawać się do silnika pomiędzy przepływomierzem a wtryskiem, ewntualnie przepustnica, linka gazu do obejrzenia się może niema luzu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
G60 wysokie obroty biegu jałowego - silniczek krokowy
Kolego cały dolot rozebrałem i auto odpaliłem. Nic nie pomogło. Zaraz zmienię przepustnice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości