problem z prądem i odpałem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 19:33
problem z prądem i odpałem
mam następujący problem
jak chce odpalić auto przekręcam kluczyk rozrusznik trach i brak prądu tak od razu jak ON/OFF
później jak chce ponownie odpalić to rozrusznik znowu 2 razy trach i zero prądu za trzecim razem normalnie prą itp wszystko działą tylko zresetowane
oscyluje między stary aku/ stacyjka/ rozrusznik
a i ten problem stał mi się jeszcze około tygodnia temu ale auto po 30 min odpaliło jakby nigdy nic później wszystko chodziło i dziś znowu ten sam problem
macie jakieś pomysły co mu dolega bo muszę naprawę sam ogarnąć na parkingu od JUMBO ;d;d;d
jak chce odpalić auto przekręcam kluczyk rozrusznik trach i brak prądu tak od razu jak ON/OFF
później jak chce ponownie odpalić to rozrusznik znowu 2 razy trach i zero prądu za trzecim razem normalnie prą itp wszystko działą tylko zresetowane
oscyluje między stary aku/ stacyjka/ rozrusznik
a i ten problem stał mi się jeszcze około tygodnia temu ale auto po 30 min odpaliło jakby nigdy nic później wszystko chodziło i dziś znowu ten sam problem
macie jakieś pomysły co mu dolega bo muszę naprawę sam ogarnąć na parkingu od JUMBO ;d;d;d
problem z prądem i odpałem
może byś tak klemy obejrzał na aku
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 19:33
problem z prądem i odpałem
odkręcić wyczyścić i zameldować czy pomogło
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 19:33
problem z prądem i odpałem
oki to odkręcę wyczyszczę i zamelduje czy pomogło
ale powiedzmy po tygodniu wrócę do tematu bo będę lookał co się dzieje
a tak ogólnie to ile lat średnio chodzi aku ??
ale powiedzmy po tygodniu wrócę do tematu bo będę lookał co się dzieje
a tak ogólnie to ile lat średnio chodzi aku ??
problem z prądem i odpałem
najstarszy jaki wymieniałem oryginał vw to 11 letniGrajcar1986 pisze:a tak ogólnie to ile lat średnio chodzi aku ??
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 19:33
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
problem z prądem i odpałem
no to będzie pewnie przyczyna...ale przeczyszczenie klem i połączeń przy rozruszniku i alternatorze na pewno nie zaszkodziGrajcar1986 pisze:mój ma już 14 ;d
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 19:33
problem z prądem i odpałem
przeczyszczone już i problem ten sam jutro go z rana sprowokuje do padnięcia i podmienia akumulator bo znalazł się znajomy polak na obczyźnie
jutro podam może przyczynę
Pozdrawiam
a myk jest tego typu że jak padł mi dziś znowu to
- mierzony miernikiem ma na stanie 12,67 V
- klemy czyste
- dioda od alarmu miga
- stacyjka się nie zapala i nie działają wszelkie świata które powinny działać bez kluczyka np w kabinie czy awaryjne po prostu jakby nie było aku w aucie
Wróciłem po auto teraz na wieczór pod pracę wkładam kluczyk i zapala normalnie ale już coś nie tak słabość czuje jakąś
jutro podam może przyczynę
Pozdrawiam
a myk jest tego typu że jak padł mi dziś znowu to
- mierzony miernikiem ma na stanie 12,67 V
- klemy czyste
- dioda od alarmu miga
- stacyjka się nie zapala i nie działają wszelkie świata które powinny działać bez kluczyka np w kabinie czy awaryjne po prostu jakby nie było aku w aucie
Wróciłem po auto teraz na wieczór pod pracę wkładam kluczyk i zapala normalnie ale już coś nie tak słabość czuje jakąś
problem z prądem i odpałem
przedwczoraj wymieniałem aku kumplowi - napiecie 12,6 tylko prądu brak .. rozrusznik niepotrzebnie wyciągałem bo myślałem że to nie wina akuGrajcar1986 pisze:- mierzony miernikiem ma na stanie 12,67 V
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 19:33
problem z prądem i odpałem
kurde dziś rano zaszedłem do auta odpaliło normalnie no ro mówię sobie rozładuje go i podmienię aku .
Problem w tym że nie mogłem go rozładować przez godzinę, włączone światła, radio nawiew max prąd i nie rozładowałem go
nie rozumiem tego ......
Problem w tym że nie mogłem go rozładować przez godzinę, włączone światła, radio nawiew max prąd i nie rozładowałem go
nie rozumiem tego ......
problem z prądem i odpałem
hmm dzisiaj jest wilgotno - może sprawdź drugą stronę klemy masowej tj tą część co przykręcana jest do nadwozia
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: pn paź 03, 2011 19:33
problem z prądem i odpałem
u mnie w Holandi to jest cały czas wilgotno słoneczny ciepły dzień zalicza się do wyjątków
problem z prądem i odpałem
chodziło mi o to że jak jest wilgotno to jak jest słaby styk coś może zaczać działać lepiej i odwrotnie. A że jesteś w Holandii to z twojego opisu nie wynika cyt:
Grajcar1986
Nowicjusz
Dołączył(a): Pn paź 03, 2011 18:33
Auto: Seat Arosa
Silnik: 1.0
Grajcar1986
Nowicjusz
Dołączył(a): Pn paź 03, 2011 18:33
Auto: Seat Arosa
Silnik: 1.0
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości