Witam.
Centralny zamek
Wczoraj podczas montowania audio zauważyłem , ze zresetował mi sie wyswietlacz z godziną na desce rozdzielczej.Dzisiaj zobaczyłem , ze nie działa mi centralny zamek z pilota, wogole samochod nie reaguje na zamknięcie czy otwarcie i nie mrugają czerwone diody przy rygielkach. Kiedy siedze w samochodze i włącze zamkniecie drzwi od srodka to zamyka sie ladnie wszystko oprocz moich drzwi ( kierowcy ) rygielek sie zamyka i po sekundzie sie otweira. Reszta jest zamknieta caly czas. Otweiranie w srodku samochodu działa. Z zewnątrz działa tylko od strony pasażera kiedy wsadze kluczyk do zamka i przekręce to zamykaja sie drzwi pasazera i bagaznik a drzwi kierowcy zamykają sie na sekunde i rygielek otwiera sie znowu.Musze wtedy podejść i zamknąć go kluczem manualnie. Zaś kiedy zamkne samochod manualnie kluczem tylko od strony kierowcy to reszte drzwi musze iść i zamknać też manualnie.
Szyby
Od dzisiaj też razem z tą centralką zauwazylem , ze szyby nie zasuwają mi się automatycznie po wcisnieciu przycisku zeby same się dosuneły ( jak puszczę to sie zatrzymują ) zaś w dół , kiedy odsuwam i wcisnę przycisk całkowicie zeby się odsuwaly automatycznie ładnie lecą w dół .
Wlew paliwa
Z tego co wiem to często się psuje . Ja kupilem auto 3 dni temu i od początku mam z nim problem. JEst jakiś sposób na ten wlew zeby to poprawić? Czasem otworzy sie za 1 , 2 razem a czasem na .. nastym .
Pozdro
szyby, centralny zamek, wlew paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
szyby, centralny zamek, wlew paliwa
Sprawdź przelotkę drzwi kierowcy czy nie są urwane przewody sprawdź tez w lewy słupek kierowcy tam gdzie otwierasz klapę silnika odkręć ten plastik i zobacz czy kostka od przewodów drzwi nie jest zaśniedziała
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
szyby, centralny zamek, wlew paliwa
wyczytałem, że to z centralką może być spowodowane złym podłączenem radia ( coś tam związane z masą ) . tak sie sklada , ze wczoraj kolega podpiął mi radio i jak wrocilem do domu to wlasnie juz nie moglem zamknać auta.
Mój Golf tutaj
szyby, centralny zamek, wlew paliwa
tak zgadza się złe podłączenie radia ma wpływ na centralny zamek
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- darrrrekdaro
- edismd.
- Posty: 915
- Rejestracja: śr sie 11, 2010 22:07
- Lokalizacja: Tarnów
szyby, centralny zamek, wlew paliwa
dzisiaj odpiąłem radio z zasilania i fakt . centralka zaczęła działac ( na szczęście. ) mamnadzieje ze da się to radio jakoś podłączyć tak, aby działał centralny zamek i radio. z szybami też juz ok . JERYK - wiesz moze co najlepiej zrobic z tym wlewem paliwa ? moja dziewczyna ma new beetla i tez ma ten problem , jej brat ma mkIV gti i tez to samo z wlewem. podejzewam , ze to taka wada ale da sie temu jakoś zaradzić? pozdrawiam
Mój Golf tutaj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości