Brak Rezerwy TDI

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Brak Rezerwy TDI

Post autor: mmmmat » wt wrz 20, 2011 15:17

Witam kolegów mam problem w borze tdi alh 90konnej automat 99rok

Jak ją kupiłem to juz tak chyba było ale że zawsze mam full bak zatankowany nie przeszkadzało mi to ale ostatnio jakos nie bylo zatankowane i rezerwa mi sie zapaliła i mowie to ok 60 km jak nie wiecej powinienem zrobic a tu zong 5 km i zgasł?
Jak to jest rozwiązane w dieslu ? co jest nie tak zeby sprawdzic czy sie za późno zapala i wypala do zera czy jak ?

Dzieki za podpowiedzi



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Brak Rezerwy TDI

Post autor: Rafał 21 » wt wrz 20, 2011 16:03

mmmmat pisze:mowie to ok 60 km jak nie wiecej powinienem zrobic a tu zong 5 km i zgasł?
Rezerwa w twoim samoch.producent podaje ze na rezerwie jest 7-8 l paliwa Czyli okolo 80- 100km.jazdy . W twoim przypadku przejechałeś 5-10km. To jet moje osobiste zdanie , że twój układ zasilania jest niestrzelny i sie po prostu zapowietrzył przy tej ilości paliwa .. Tak się na przykład bardzo często dzieje u konkurencji np. GM nieszczelny układ zasilanie i powrotu ..


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Brak Rezerwy TDI

Post autor: mmmmat » wt wrz 20, 2011 17:50

Jak odpowietrzałem pompe jak mu wlałem pare litró to pochodizłi znowu zasał bąbelki jak wlałem 6 lit dopiero ciagnął

czyli niby gdzie jeszcze nieszczelny jak wszedzie sucho? od strony baku?



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Brak Rezerwy TDI

Post autor: Rafał 21 » wt wrz 20, 2011 18:13

mmmmat pisze:jak wszedzie sucho? od strony baku?
kOL..mmmmat, zapowietrzanie na zasilaniu nie oznacza że ma lać paliwo , cieknąc pod samochodem , tylko chwyta lewe powietrze . A przyczyn jest wiele wystarczy wpisać zapowietrzenie układu i czytać to jest moje zdanie. Lub po prostu nie jeździć na oparach


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Brak Rezerwy TDI

Post autor: mmmmat » wt wrz 20, 2011 18:49

Opary oparami ale po to jest ta rezerwa jak czasem na trasie sie jedzie i zaraz po zaswieceniu rezerwy 2km i i zero to nie są zaś takie opary bo jeszcze pare litrów powinno byc

Ok zapowietrza nie cieknie ale do rezerwy nie caciagnie wogole powietrza a potem tak to jest dziwne

Wyczytałem ze moze filtr ale nowy mam, polaczenia mam idealne podgrzewacz na filtrze nowy ciasno siedzi pozostał jedynie bak i smok w nim jutro wyjme ale to i tak nie zmienia faktu ze jak patrzałem jak silnik chodził jeszcze i nagle brak paliwa w węzyku do pompy bo mam przezroczysty zaciagnął piane i wyssał całą wache z filtra weiec ewidentny brak paliwa w zbiorniku czy może być tak ze wypalam całość paliwa a wskaznik za późno reaguje ? co nim steruje?

dzieki za odp



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Brak Rezerwy TDI

Post autor: Rafał 21 » wt wrz 20, 2011 20:42

mmmmat pisze:filtra weiec ewidentny brak paliwa w zbiorniku czy może być tak ze wypalam całość paliwa a wskaznik za późno reaguje ? co nim steruje?
A to nie byłbym taki pewny że brak ewidentny . Tak można by twierdzić demontując smoka i sprawdzając jaka ilosć paliwa pozostała prawda?? W zbiorniku może być 8 l a w filtrze O

Steruje czujnik paliwa / potencjometr .. Pływak sie podnosi przesuwając sie po drucie oporowy /blaszce Tu poczytaj trochę pomieszane z benzynowymi ale zasada dzialania taka sama.. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=2&t=297248" onclick="window.open(this.href);return false;


wskaznik za późno reaguje

Nie można wykluczyć takiej ewentualności wszystko sie kiedyś psuje, tym bardziej jak sa to czujniki oporowe .Pływaki itp.


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

mmmmat
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 160
Rejestracja: pn lis 19, 2007 17:34
Lokalizacja: Ślask
Kontakt:

Brak Rezerwy TDI

Post autor: mmmmat » wt wrz 20, 2011 21:05

Musze to w ten sposób sprawdzic szkoda ale dopiero za jakis czas bo jest zalany znow pod korek
a czego byś nie był pewien zasysa z samego dołu baku czy jak ? wiec jak moze zasysac samo powietrze jak w baku jest paliwo i stoi na równym?

dzieki



Awatar użytkownika
Rafał 21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1329
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 12:08
Lokalizacja: Slask-Zabrze

Brak Rezerwy TDI

Post autor: Rafał 21 » śr wrz 21, 2011 14:18

mmmmat pisze:wiec jak moze zasysac samo powietrze jak w baku jest paliwo i stoi na równym?
:P :P Może kol. może Jak masz pełny zbiornik to caly smok plywak jest w paliwie prawda ?? A jak masz 10 litrów to jak myślisz jest zakryty czy tylko część?? . Wystarczy mala nieszczelność i zasysa powietrze ,Duzo piszą o wadliwym smoku w golfie rocznik juz nie pamiętam do 2000 gdzie poprzez jego wadliwe dzialanie uklad sie zapowietrzał .Więc pytam dlaczego by mialo tego nie być w VW BORA?? Ja sprawdził bym to w prosty sposób nalewam pełno czy 1/2 jeżdżę do zapalenie kontrolki sprawdzam ile jest paliwa w baku.. Jak 8l lub wiecej a samochód gaśnie po kilku kilometrach masz odpowiedz. I odwrotność po zapaleniu kontrolki jest w zbiorniku 1 l to też masz odpowiedź co oszukuje prawda???


Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 43 gości