Elektryka przy silniku

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Baza
Nowicjusz
Nowicjusz

Elektryka przy silniku

Post autor: Baza » pn wrz 19, 2011 19:42

Witam na forum jestem nowy. Stałem się posiadaczek namiastki MK1 nie wiem który rok, nie mogę znaleźć papierów od niego. Problem jest taki że nie znam się na silnikach w golfach i elektryce. Z tej racji potrzebny mi chociaż schemat jak to podłączyć. 2 nie wiem jaka to pojemność silnika, więc prosiłbym o podanie mi co to za wynalazek (dodaje niżej foto) albo skąd odczytać to.I ostatnia, czy z Mk2 cewka pasuję bez przeróbek?

Mówię że jestem laikiem jeśli chodzi o auta ponieważ nie miałem z nimi do czynienia ( w sensie naprawy itp.)

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony wt kwie 10, 2012 20:08 przez Baza, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Kontakt:

Elektryka przy silniku

Post autor: Lipek81 » wt wrz 20, 2011 15:30

Silnik 1.1 lub 1.3 - 50 lub 60KM.
Cewka zapłonowa - z tego ci widzę, to masz zapłon na stykach, czyli od mk2 cewka podejdzie, ale tylko tych starszych, z zapłonem nie-elektronicznym (z aparatu zapłonowego musi wychodzić jeden kabelek, nie 3).

Co do kabelków - ciężko znaleźć sensowne schematy do mk1 - posługuj się schematami do mk2, kolory przewodów są takie same. Zobacz, jaką masz skrzynkę bezpieczników - jak tą nowszą, na płaskie bezpieczniki - to to jest praktycznie to samo co w mk2 ze starą instalacją. Jak masz skrzynkę na okrągłe bezpieczniki - to trochę ciężej ze schematami, ale kolory przewodów są takie same jak w mk2, także można się jakoś poratować.

Przewody na fot1:
gruby czerwony - do klemy + aku, nie sztukuj go, tylko wymień cały, na końcu w kabinie masz zwykły konektor;
gruby czerwono-czarny - sygnał do elektromagnesu rozrusznika