Mówię że jestem laikiem jeśli chodzi o auta ponieważ nie miałem z nimi do czynienia ( w sensie naprawy itp.)




Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- to ok, tylko o ile pamiętam to tam był brąz z jakimś paskiem;Zico63b pisze:Czarno-żółty powinien być zasilaniem sygnału dźwiękowego, masa (uruchamianie go) - brąz idący "razem z nim".
- po pierwsze nie czarny, tylko biało fioletowy i bez rezystora, bo sam przewód był przewodem oporowym, czyli zastępował rezystor - sam rezystor fizycznie nie występował. Po drugie nie do pinu 1 tylko 15. Do pinu 1 podłączony był zielony z aparatu zapłonowego.Zico63b pisze:czarny z kabiny (zapłon) był przepuszczany przez rezystor i dopiero do cewki, pin 1.
- nie do przewodu czerwono-czarnego, tylko do dodatkowego styku w elektromagnesie. Gdyby było jak piszesz, to rozrusznik pracowałby cały czas po włączeniu zapłonu, bo elektromagnes zasilany byłby z tego samego przewodu co cewka.Zico63b pisze:Do tego samego pinu był dołączony czarny idący do przewodu czerwono-czarnego na rozruszniku, tego uruchamiającego elektromagnes.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości