wesol pisze:programowo ma tak zrobione- po co?? Ano zeby na rolkach jak jestes na SKP mozna bylo sprawdzic sprawnosc hamulcow. Rolki sie rozpedzja do 5 km/h. Robilem kiedys takiego chewroleta co to wlasnie ziomus skarżył sie z emu abs do samego konca działa. Co to powodowalo ano to ze jadac w miescie za jakims autem juz nie raz prawie komus przytrąbił w kufer. Z tym z eu niego byl problem z czujnikiem na piascie. Poporstu czujnik podawal predkosc kół prawidlowo ale od okolo 10 km/h w zwyż. Poniżej predkosci 10km/h jedno kolo pokazywalo predkosc 0km/h.Bardzo fajnie sie diagnozuje chewrolety scanem chewroletowskim.
Teoretycznie kolo zatrzymane na sniegu czy tez lodzie ma wieksza skutecznosc hamowania jak takie pulsujace. Dlaczego?? bo tworzy sie klin przed kolem. Tak nas uczył dr Lisowski- mysle ze mial racje. Faktem jest tylko to ze z absem mamay kontrole nad trakcja pojazdu mimo iz wpadamy w poslizg i takie tez jest zadanie ukladu abs. Kiedys byl taki modny filmik reklamujacy abs jak to jechal autobus z abs i bez. Ten system montowano w tamtych czasach w drogich autach oraz autobusach.
esp czy asr
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
esp czy asr
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości