Mam nadzieję że w dobrym miejscu umieściłem temat, a sprawa wygląda tak:
Chciałem sprawdzić dziś czujnik ciśnienia, odpiąłem wtyczkę dochodzącą do niego i na wyświetlaczu nie pojawił się żaden błąd. Zmierzyłem czujnik na wyłączonym silniku nieskończoność a na odpalonym zwarcie czy tak powinien pracować?
Wcześniej wyświetlacz zgłosił mi prawidłowo: AirBag (urwany był kabelek), Abs (uszkodzony czujnik). Wyświetlacz sam się sprawdza i wszystko Ok (wyświetlacz ciekło krystaliczny)
problem z zegarami - czujnik ciśnienia i inne 1,8T
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw wrz 15, 2011 21:11
problem z zegarami - czujnik ciśnienia i inne 1,8T
tak - odepnij ten czujnik - włącz stacyjkę i zobacz czy po chwili nie pojawi się błąd na pracującym silnikuanychopocil pisze:Zmierzyłem czujnik na wyłączonym silniku nieskończoność a na odpalonym zwarcie czy tak powinien pracować?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR

-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: czw wrz 15, 2011 21:11
problem z zegarami - czujnik ciśnienia i inne 1,8T
Teraz już wiem czujnik jest dobry na wyłączonym silniku nie powinno być przejścia przez niego za to jak maszyneria chodzi i jest ciśnienie, czujnik zwiera kabelek z licznika do masy auta. W sensie czy jest dobry to należało by jeszcze sprawdzić jakie jest ciśnienie podczas pracy - ale ogólnie czujnik działa.
Odpiąłem go i na postoju żadnych błędów trzeba ruszyć autkiem wtedy wywala na wyświetlaczu czerwoną konewkę, jak się zatrzymałem to znów błędów nie ma. Zegary jakie posiadam są z wyświetlaczem ciekło krystalicznym.
Nie wyświetla mi jeszcze czujnika poziomu cieczy w silniku - ale doczytałem się że ta opcja może być wyłączona, podepnę vaga i się dowiem.
Głównym problemem teraz jest nie wyświetlanie błędów z ECU na wyświetlaczu czyli błędów checkengine.
W ECU oprócz zwykłych błędów jakie się pojawią po wypięciu np.: sondy lambda, mam błąd "16989 (P0605) Internal Control Module Read Only Memory (ROM) Error" Który po skasowaniu momentalnie wraca. Może ktoś się z czymś takim spotkał?
Odpiąłem go i na postoju żadnych błędów trzeba ruszyć autkiem wtedy wywala na wyświetlaczu czerwoną konewkę, jak się zatrzymałem to znów błędów nie ma. Zegary jakie posiadam są z wyświetlaczem ciekło krystalicznym.
Nie wyświetla mi jeszcze czujnika poziomu cieczy w silniku - ale doczytałem się że ta opcja może być wyłączona, podepnę vaga i się dowiem.
Głównym problemem teraz jest nie wyświetlanie błędów z ECU na wyświetlaczu czyli błędów checkengine.
W ECU oprócz zwykłych błędów jakie się pojawią po wypięciu np.: sondy lambda, mam błąd "16989 (P0605) Internal Control Module Read Only Memory (ROM) Error" Który po skasowaniu momentalnie wraca. Może ktoś się z czymś takim spotkał?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości