brak kierunków- awaryjne są.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

brak kierunków- awaryjne są.

Post autor: matisim » czw wrz 15, 2011 13:01

http://www.voila.pl/030/dhk55/index.php?get=1&f=1

w takiej konfiguracji kierunki działają i awaryjne też. po prawej manetka od tego golfa a po lewej od seata cordoby. gdy podłącze manetki normalnie nie ważne czy pod te od golfa czy cordoby kierunków barkuje są tylko awaryjne. oby dwie manetka są sprawne- gdzie tkwi problem?? przekaźniki też podmieniałem i na każdym jest tak samo....
http://www.voila.pl/031/poj4z/?1
http://www.voila.pl/032/luysn/?1



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

brak kierunków- awaryjne są.

Post autor: -=ren=- » czw wrz 15, 2011 14:30

dwie rzeczy... po pierwsze bezpieczniki, a po drugie czy sprawdzasz manetki w powietrzu czy dokręcone do kolumny?? wydaje mi się że masa może być konieczna z kolumny żeby wszystko dygało.


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

brak kierunków- awaryjne są.

Post autor: matisim » czw wrz 15, 2011 22:22

bezpieczniki sprawdzone, a mase podłączałem na krótko i nic to nie dwało nie ważne czy wisiały w powietrzy czy były założone. wszystko działa tylko gdy jedna strona kabli jest podpieta do jednych manetek a druga częśc do drugich... nie wiem czy to wszystko działało czy nie, bo autko było wzięte za tanią kase i powoli trzeba je zrobić, w kablach niestety jest trochę pogrzebane ale mam nadzieję że ktoś mi pomoże to rozwiązać.



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

brak kierunków- awaryjne są.

Post autor: Zico63b » czw wrz 15, 2011 22:35

Masa manetek nie ma nic do migaczy (czy to w trybie awaryjne czy kierunkowskazy). Bezpiecznik 17 musi być sprawny.
W założeniu - nie ma takiej możliwości jak u Kolegi, jednak gdy jest coś pokombinowane - nikt chyba zdalnie nie pomoże.
Pozostaje Koledze zdobyć schemat części z migaczami chociaż i zanalizować, przebadać każdy z wchodzących w grę przewodów. W niedzielę mogę coś o tym popisać, podać kiedy i na jakim kablu ma być napięcie; badamy to oczywiście żarówką z dwoma przewodami, nie miernikiem!



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

brak kierunków- awaryjne są.

Post autor: -=ren=- » pt wrz 16, 2011 10:12

Zico63b pisze:nie miernikiem!
miernik to zło??


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: brak kierunków- awaryjne są.

Post autor: Zico63b » sob wrz 17, 2011 00:36

-=ren=- pisze:
Zico63b pisze:nie miernikiem!
miernik to zło??
Ogromne - jeśli np. kabelek jest tylko nadłamany a styk ledwo przewodzi: miernik pokaże 12V, czy tam 14,3V gdyż tak mały prąd jaki miernik pobierze, przejdzie nawet przez uszkodzony przewód czy styk. Dopiero żarówka o mocy ok. 5W a lepiej 21W czy w wyjątkowych wypadkach ta z reflektora 55W wykaże faktyczną zdolność przepłynięcia prądu.



Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

brak kierunków- awaryjne są.

Post autor: -=ren=- » sob wrz 17, 2011 11:42

Zico63b pisze: miernik to zło??


Ogromne
w takim razie jestem wyznawcą sztana... ! a tak serio Zico63b, możesz mieć rację :) w tym przypadku żarówka się sprawdzi...


vwlifestyle.pl
Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

brak kierunków- awaryjne są.

Post autor: Qto » sob wrz 17, 2011 12:14

-=ren=- pisze:Zico63b, możesz mieć rację
ma rację na pewno... ja jednak zawsze sprawdzam miernikiem a dopiero w razie wątpliwości żarówką - po prostu nie dopuszczam na dzień dobry złamanych kabli, słabego styku itp
matisim, przypomnij mi na PW o tych schematach, bo ciągle zapominam :kac:



Awatar użytkownika
matisim
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2651
Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

brak kierunków- awaryjne są.

Post autor: matisim » sob wrz 17, 2011 21:25

sprawa załatwiona, mam drugie mk3 i wg niego sprawdzałem co i jak powinno być bo kable były zmieniane i kolory nie pasują.. ale wszystko działa jak należy :bigok:

można zamknąć i usunąć



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości