golf III problem po węzłów z 1.8 na 2.0
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
golf III problem po węzłów z 1.8 na 2.0
Witam mam mały problem po węzłów silnika z 1.8 na 2.0 a mianowicie auto zapali i od razu gaśnie sprawdziłem wszystkie kostki czy są dobre czujniki i skrzynkę pezpiecznikow i wszystko jest dobrze podłączone i się zastanawiam czy ma do tego coś że instalacja wraz z silnikiem pochodzi od seata toledo z 1992 ?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
golf III problem po węzłów z 1.8 na 2.0
to gwara? znaczy po zamianie. Tak na odległość to tylko zapytam czy pompę paliwa zmieniłeś na 3 barową i czy założyłeś przekaźnik zasilający wtrysk z nr 30, co więcej można podejrzewać to dość spora przeróbka, schemat do ręki i sprawdzaj czego brakujeszpecu14 pisze:po węzłów
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
golf III problem po węzłów z 1.8 na 2.0
Przekazniki przelozylem pompki nie przekladalem bo oryginalnie ma przecież 3 bary ciśnienia, schematu nie mam szukałem po necie ale nigdzie nie mogę znaleźć szczegółowego schematu.
Nie było immobilaizera a jak by był to by auto nie zapaliło ani na sekundę
Nie było immobilaizera a jak by był to by auto nie zapaliło ani na sekundę
Re: golf III problem po węzłów z 1.8 na 2.0
nieprawda, ale skoro nie było to luzszpecu14 pisze:Nie było immobilaizera a jak by był to by auto nie zapaliło ani na sekundę
MK3 ADZ->AGU
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 39 gości