Nie swieca kierunki po lewej stronie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam wszystkich, od jakiegos czasu mam problem z kierunkowskazami po lewej stronie, mianowicie po wlaczeniu kierunkowskazu zaczyna szybko przerywacz pracowac kierunkowskazy po lewej stronie sie nie swieca wogole....czasem zaskoczy i dziala normalnie po prawej stronie jest ok nigdy sie nie zawiesil, przycisk od swiatel awaryjnych dziala prawidlowo swieca wszystkie zarowki masa zostala sprawdzona we wszystkich lampach (nie jest to wersja z hakiem bo wiem ze ma dodatkowy zespol elektroniki od lampa z tylu) prosze o pomoc bo nie chce pakowac sie w koszta a elektronikiem nie jestem predzej z mechanika mam doczynienia. Wiem ze temat byl podobny ale ja z tego nie wywnioskowalem nic... Pozdrawiam, dziekuje.
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
Re: Nie swieca kierunki po lewej stronie
Pewnie znalazles moj temat Mialem identycznie. Pomoglo wypiecia wtyczki z manetki kierunkowskazu, przeczyszczenie stykow i wsio dziala Nie stykaja tam 2 piny, ktore przerzucaja napiecie, aby zalaczyc kierunek lewy.sklejku pisze:Witam wszystkich, od jakiegos czasu mam problem z kierunkowskazami po lewej stronie, mianowicie po wlaczeniu kierunkowskazu zaczyna szybko przerywacz pracowac kierunkowskazy po lewej stronie sie nie swieca wogole....czasem zaskoczy i dziala normalnie po prawej stronie jest ok nigdy sie nie zawiesil, przycisk od swiatel awaryjnych dziala prawidlowo swieca wszystkie zarowki masa zostala sprawdzona we wszystkich lampach (nie jest to wersja z hakiem bo wiem ze ma dodatkowy zespol elektroniki od lampa z tylu) prosze o pomoc bo nie chce pakowac sie w koszta a elektronikiem nie jestem predzej z mechanika mam doczynienia. Wiem ze temat byl podobny ale ja z tego nie wywnioskowalem nic... Pozdrawiam, dziekuje.
MK IV AJM