Montaż alarmu

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FIRERS
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: czw lis 22, 2007 10:47
Lokalizacja: BYTOM
Kontakt:

Montaż alarmu

Post autor: FIRERS » pn wrz 12, 2011 11:28

moze i tak byc a mojej a3 byl na 100 bialo-czarny do klapy. a podono golf 4 i a3 instalacyjnie to to samo....



Awatar użytkownika
Warren.
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 354
Rejestracja: ndz lut 21, 2010 20:00
Lokalizacja: ZST
Silnik: AEB

Re: Montaż alarmu

Post autor: Warren. » pn wrz 12, 2011 12:47

Qto pisze:
greg85, przy module komfortu znajdziesz wszystkie potrzebne kabelki...ten idący do lampki w podsufitce też
niebiesko/szary - krańcówki( lampka podsufitki)
brązowo/czarny - bagażnik



lg1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 372
Rejestracja: czw kwie 05, 2012 20:16

Montaż alarmu

Post autor: lg1984 » wt lip 16, 2013 21:18

Koledzy a który kabelek przy module będzie od mikrostyku maski? Bo ktoś kabelek od alarmu od czujnika otwarcia maski zamiast podłączyć pod mikrostyk maski to wsadził pod machę uniwersalny włącznik (bolec) którego chcę się pozbyć. (Mk4 ALH)



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Montaż alarmu

Post autor: Qto » wt lip 16, 2013 22:46

lg1984, pin nr 1 brązowej wtyczki



Awatar użytkownika
wojtas_GT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: ndz cze 25, 2006 15:32
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Re: Montaż alarmu

Post autor: wojtas_GT » śr wrz 04, 2013 00:18

Qto pisze:lg1984, pin nr 1 brązowej wtyczki
A gdzie ta wtyczka jest dokładnie? Bo myślę właśnie o alarmie i już miałem wystrugać uniwersalniaka pod machę, a tu piszecie że jakiś mikrostyk jest, jest? Gdzie?
A dokładnie jak dostaje się do tego modułu komfortu? Czy sterowanie z krańcówek drzwi i klapy bagażnika jest minusem? A ww. maski?
Czy z modułu komfortu znajdę wyjścia krańcówek obrotu klucza w zamku drzwi (lub w słupku żeby nie kopać w drzwiach - już się nakopałem w swoim czasie, na szczęście skutecznie)?
Wiadomo, że trzeba schować instalację, mądrze pociągnąć, ale poza standardowym odcięciem alarmu dopinam jeszcze zrobiony sobie zespół przekaźników z podtrzymaniem na trzeci kanał pilota (w zamyśle na pompę paliwa - przy okazji pytanie: czy prąd "idzie" cały czas na pompę w trakcie pracy silnika? bo nie wiem skąd wziąć podtrzymanie, z zasilania pompy czy aż z plusa po zapłonie ciągnąć) i przekaźnik na ... właśnie... Może ktoś podrzuci gdzie najtrudniej wykryć cięcie rabusiom z lapkiem, że jest wogóle, gdzie najtrudniej im się połapać w fizyce. A może coś z bezp. 28, 29, 32 (1,6 benz) i jak? Może Halla, ale czy nie pochrzani to wskazań, zmiana rezystancji?
Oczywiście poza K-linią, złączem, telefonem itd... ufff :kac:

Może być na priv



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości