Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: RADEK1985 » śr sie 31, 2011 16:23

Witam mam taki kłopot napisze odrazu oco chodzi jestem posiadaczem golfa IV 1.8T 1998 rok W golfie siedzi nowe ECU bosch me7.5 ktore chodzi po Canie i załozyłem zegary z fisem 1/2 oczywiscie motometer i zaczelismy sie bawic z kodowanie tzn odczytalismy pin zakodowalismy wyposazenie zakodowalismy imo ale jest kłopot tego rodzaju ze dalej swieca sie kontrolki ABS Kontrolka Hamulcy po przekreceniu kluczyka mfa chwile działa i potem wyskakuje komunikat zwiazany z heblami i dalej nic moze ktos z was bawił sie w takie cos prosił bym o dokładny opis jak to trzeba zrobic zeby wszystko smigało jak nalezy :? pozdrawiam


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: Qto » śr sie 31, 2011 22:49

ECU z CANem...licznik rozumiem też...a pompa ABS zapewne nie ma komunikacji po CAN i jest problem



Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: RADEK1985 » śr sie 31, 2011 23:15

Albo piny są inne i juz bedzie zle :/


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: Qto » śr sie 31, 2011 23:37

pinologia trochę się różni w zegarach z CAN i w tych bez...w niebieskiej wtyczce masz tylko dodatkowo sygnał z obrotka, który do nowego licznika idzie po CAN...w zielonej jest więcej zmian, jednak nie sądzę żeby to miało coś do problemu
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=140&t=372079" onclick="window.open(this.href);return false;



Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: RADEK1985 » czw wrz 01, 2011 14:41

Kurde musze szukac bo wiem ze da rade je opdalic ze bedzie ok tylko trzeba troche z nimi powalczyc dobrze by było zeby ktos opisał jak to zrobic dokładnie bo wiem ze ktos napewno takie cos robił


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: grg474 » czw wrz 01, 2011 17:17

zmień kodowanie (19)CANGATEWAY z 00006 na 00004 :bigok:


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: RADEK1985 » czw wrz 01, 2011 19:28

Grg474 problem zniknie ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: grg474 » czw wrz 01, 2011 19:34

RADEK1985 pisze:Grg474 problem zniknie ??
problem kontrolki ABS? tak


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: RADEK1985 » czw wrz 01, 2011 23:22

Problem kontrolki ABS I hamulca recznego i na fisie sie wyswietla komunikat ze cos z heblami nie tak


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5945
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: grg474 » pt wrz 02, 2011 16:02

daj fotkę co pokazuje bo mi ręce opadają z opisem problemów


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: RADEK1985 » pt wrz 02, 2011 18:15

jak podłacze je zrobie foto cierpliwosci :


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: RADEK1985 » sob wrz 10, 2011 18:44

a WIec Tak dzisiaj z ciekawosci załozylismy zegary od passata 1.8 t AWT z fis 1/2 i odziwo Działa fis ale swieci sie trakcja /poduszka i imo Fis ładnie smiga ale po ruszeniu z miejsca pojawiły sie dwa problemy pokazał na fisie bład cisnienia oleju i oszukuje predkosciomierz Kolego Greg ty wiesz jak to ogarnać do końca zeby te zegary od paska chodziły jak nalezy ??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
RADEK1985
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 296
Rejestracja: śr lut 28, 2007 17:56
Lokalizacja: Ostroleka
Kontakt:

Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: RADEK1985 » śr wrz 14, 2011 08:15

Witam Ponownie Dzieki Koledze Grg zegarki działaja ale jest z nimi kłopot nie mozemy zakodowac imo bo wyskakuje bład i pali sie kontrola trakcji .wchodze w imo wchodze w adaptacje wpisuje 21 potem wpisuje ilosc kluczykow wpisywałem 0 .1 .2 test i wyskakuje Error :/ ma Ktos jakies pomysły?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141033

Awatar użytkownika
Latiusz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 305
Rejestracja: wt paź 20, 2009 21:19
Lokalizacja: SLU
Kontakt:

Re: Wymiana zegarow na FIs 1/2 w 1.8 t

Post autor: Latiusz » czw wrz 15, 2011 08:42

RADEK1985 widze, że temat zegarów ruszył na poważnie :-) przed wejściem do adaptacji, wpisałeś login? Bo bez tego ani rusz, natomiast co do reszty to tak jak kolega Qto wspomniał musisz pobawić się z pinologią. :popcorn:


[b]Meine [i]GTI[/i][/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=292455][img]http://img713.imageshack.us/img713/148/podpis1.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości