Problem z dopasowaniem kluczyka
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z dopasowaniem kluczyka
Witam, przeczytałem już wiele tematów odnośnie programowanie kluczyków w tym samochodzie. Mój problem polega na tym, że gdy usune kluczyki wagiem na kanale 00 później przechodze na kanal 01 wybieram ilość kluczyków klikam zapisz przyciskam guzik na pilocie samochód wydaje sygnał tak jakby go zapisał, lecz dalej nic poprostu nie działa. W blokach pomiarówych gdy go sprawdzam raz jest OK raz jest Not OK. Próbowałem na różnych innych programach i jest to samo dodam że robiłem to VAG-iem 409. Próbowałem też na innym module komfortu i też to samo. Nie wiem może kluczyk jeszcze jest zepsuty?
Prosze o pomoc bo już nie mam pomysłów.
Prosze o pomoc bo już nie mam pomysłów.
Problem z dopasowaniem kluczyka
http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id=6" onclick="window.open(this.href);return false;
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Problem z dopasowaniem kluczyka
norek111, hmmm umiem to co jest tam napisane na pamięć.
Czytałem też coś takiego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=221204" onclick="window.open(this.href);return false; próbowałem naprawde różnymi sposobami i klapa.
Czytałem też coś takiego http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=80&t=221204" onclick="window.open(this.href);return false; próbowałem naprawde różnymi sposobami i klapa.
Problem z dopasowaniem kluczyka
rozumiem ze masz wiecej niz jeden? to metoda prob i bledow, bierz kazdy pojedynczo zaprogramuj i ten ktory sie nie uda to bedziesz mial odpowiedz;)
Problem z dopasowaniem kluczyka
rafxxx, tak mam dwa kluczyki ale jeden z nich wogóle nie idzie zaprogramować. Ten co sie daje programować jest na 433MHz a ten drugi nie działający jest na 434MHz i ma inne przyciski takie kwadratowe, a tamten ma jajowate.
Kupiłem ten samochód właśnie z takimi dwoma kluczykami. Dodam że obydwa kluczyki pasują do stacyjki i da sie odpalić samochód. Próbowałem różnych metod programowania ale nic z tego :/ chyba będe musiał go całe życie z kluczyka otwierać i zamykać.
Dzisiaj chyba będe miał możliwość spróbowania na innych różnych kluczykach jak to nie pomoże to sie załamie.
Kupiłem ten samochód właśnie z takimi dwoma kluczykami. Dodam że obydwa kluczyki pasują do stacyjki i da sie odpalić samochód. Próbowałem różnych metod programowania ale nic z tego :/ chyba będe musiał go całe życie z kluczyka otwierać i zamykać.
Dzisiaj chyba będe miał możliwość spróbowania na innych różnych kluczykach jak to nie pomoże to sie załamie.
Problem z dopasowaniem kluczyka
amp92, ten drugi jest działający, ale nie u Ciebie... najwyraźniej ktoś go dobariał i nie pomyślał żeby kupić odpowiedni - nie ma szans żeby w jednym samochodzie działały zarówno 433 jak i 434MHz
Skoro pasują do stacyjki i da się odpalić, to znaczy że mają immo i wyrzeźbione groty - jak kupisz odpowiedni scyzor i przełożysz te elementy z tego nieprogramowalnego to będzie dobry klucz
Skoro pasują do stacyjki i da się odpalić, to znaczy że mają immo i wyrzeźbione groty - jak kupisz odpowiedni scyzor i przełożysz te elementy z tego nieprogramowalnego to będzie dobry klucz
Problem z dopasowaniem kluczyka
nic dziwnego że masz problem z dopasowaniem drugiego,inna częstotliwość nadawaniaamp92 pisze:Ten co sie daje programować jest na 433MHz a ten drugi nie działający jest na 434MHz i ma inne przyciski takie kwadratowe, a tamten ma jajowate.
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Problem z dopasowaniem kluczyka
norek111, Źle mnie zrozumiałeś i ja też troche źle to ujołem, a mianowicie ten klucz na 433MHz daje sie programować somochód wydaje sygnał itd. ale po zakończeniu wszystkiego ten kluczyk nie działa nie otwiera drzwi ani nie zamyka. O tym drugim na innej częstotliwości zapomnijmy bo wiadomo że jego sie nie da zaprogramować chodzi mi o ten pierwszy żebym mógł zamykać i otwierać dzrwi z pilota.
Problem z dopasowaniem kluczyka
a może byś w końcu powymieniał baterie?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Problem z dopasowaniem kluczyka
grg474, tak jak pisałem klucz na 433MHz daje sie programować somochód wydaje sygnał itd.
Baterie nowe są przecież moduł widzi kluczyk ale nie może go zapisać.
Baterie nowe są przecież moduł widzi kluczyk ale nie może go zapisać.
Problem z dopasowaniem kluczyka
to znaczy że jednak się nie daje - bo albo programujesz i zostaje przypisany i zapamiętany albo też nie. Masz 2kluczyki? jak tak to włącz stacyjkę weź ten co uczysz w rękę, zamknij mechanicznie nim drzwi (ten drugi nadal jest włączony w stacyjce) a tym co mechanicznie zamknąłeś naciśnij na pilocie po zamknięciu kilkakrotnie przycisk zamykania - jak pojawi się sygnał - otwórz mechanicznie, wyjmij kluczyk ze stacyjki i sprawdź czy przyuczony działa.amp92 pisze:daje sie programować somochód wydaje sygnał itd.
Baterie nowe są przecież moduł widzi kluczyk ale nie może go zapisać.
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Problem z dopasowaniem kluczyka
grg474, robiłem tym sposobem też tak jak piszesz i nic samochód trąbnie tak jak pod VAG-iem i klapa wyciągam kluczyk ze stacyjki wciskam na tym przyuczanym guzik i nic.
Znowu facet elektronik mi powiedział że to wina VAG-a 409 że powinienem to robić lepszym oprogramowaniem.
Znowu facet elektronik mi powiedział że to wina VAG-a 409 że powinienem to robić lepszym oprogramowaniem.
Problem z dopasowaniem kluczyka
program niema nic z tym wspólnego,jakie błędy komfort pokazuje ?
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Problem z dopasowaniem kluczyka
norek111, jeden pamiętam to był błąd 955 przekroczona wartość adaptacji.
Dodam że w blokach pomiarowych na 013 w polu drugim gdzie powinno być ok jest Not OK a w ostatnim polu powinna pokazać sie na której pozycji jest zapisany klucz a tam jest cały czas 0.
Dodam że w blokach pomiarowych na 013 w polu drugim gdzie powinno być ok jest Not OK a w ostatnim polu powinna pokazać sie na której pozycji jest zapisany klucz a tam jest cały czas 0.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 61 gości