Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
Po przeczytaniu postów z archiwum o parowaniu postanowiłem sprawdzić czy u mnie jest wszystko ok. Mam golfika IV przerobionego z anglika i problem jest taki, że jeśli włączę nawiew na szybę to obie klapki mam zamknięte (czyli tak jak przeczytałem należy to traktować jak obieg wewnętrzny powietrze nie jest pobierane z zewnątrz) - natomiast jeśli przy nawiewie np.: na osoby po włączeniu przycisku obiegu zamkniętego klapki się otwierają czyli KLAPKI DZIAŁAJĄ ODWROTNIE. Jak myślicie, co trzeba wymienić lub zmienić, aby układ działał poprawnie - PROSZĘ BARDZO O POMOC
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
a jak jest ze sterowaniem na nogi, na szybę zimno/ciepło
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
Jest tak, że zimno ciepło działa - tylko klapki są zawsze zamknięte - dopiero jak się włączy obieg zamknięty to się otwierają i tu jest problem - Proszę o pomoc
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
najprościej to przepinować wtyczkę silniczka obiegu zamkniętego
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
Tylko można dostać informacje, który przewód z którym należy zamienić?
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
teoria - silniczek ma 5 przewodów - pin 1 i 2 odpowiadają za prace silniczka, 5 to masa, 4 zasilanie 5V dla czujnika położenia silniczka, 3 to sygnał położenia silniczka. Jeśli mam rację to trzeba zamienić 1 z 2 i 4 z 5tyranus pisze:Tylko można dostać informacje, który przewód z którym należy zamienić?
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
Dzięki za pomoc grg474 - jednak po sprawdzeniu okazało się, że mój silniczek, a raczej wtyczka ma tylko 3 przewody - 1 masa a na dwóch pozostałych pojawiało się napięcie zamiennie w zależności od tego, czy włączony jest obieg wewnętrzny czy nie. Po zmianie wszystko działa ok.
Jednak zauważyłem jeszcze jedną rzecz, czy to normalne, że wiatrak po tą plastikową klapką jeśli jest właczony to jakby pchał powietrze w stronę filtra, a nie zasysał? Podobnie jeśli włączy się obieg zamknięty i podłoży rękę pod miejsce gdzie jest ta klapka z gąbką jakby w tym miejscu poietrze było pchane w stronę kabiny. Czy możliwe jest, że źle są podpięte przewody od zasilania wiatraka po przerobieniu z angilka?
Proszę o pomoc
Jednak zauważyłem jeszcze jedną rzecz, czy to normalne, że wiatrak po tą plastikową klapką jeśli jest właczony to jakby pchał powietrze w stronę filtra, a nie zasysał? Podobnie jeśli włączy się obieg zamknięty i podłoży rękę pod miejsce gdzie jest ta klapka z gąbką jakby w tym miejscu poietrze było pchane w stronę kabiny. Czy możliwe jest, że źle są podpięte przewody od zasilania wiatraka po przerobieniu z angilka?
Proszę o pomoc
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
po prostu chyba wykorzystano wiązkę anglika - zamień przewody na silniczku wentylatora i sprawdź efekttyranus pisze:Czy możliwe jest, że źle są podpięte przewody od zasilania wiatraka po przerobieniu z angilka?
Proszę o pomoc
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
tylko z tego co zauważyłem tam są 4 przewody to który z którym? Jeśli myślę o dobrej wtyczce
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
no raczej o złej - wtyczka silniczka powinna mieć 2 przewody i jest na silniczkutyranus pisze:ylko z tego co zauważyłem tam są 4 przewody to który z którym? Jeśli myślę o dobrej wtyczce
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
dobra jutro zobaczę - tylko zastanawiam się, czy zamiana zapewne uziemienia z plusem da efekt co trzeba - ale to jutro sprawdzę. pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi kolego.
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
silnik będzie się kręcił w drugą stronętyranus pisze:czy zamiana zapewne uziemienia z plusem da efekt co trzeba
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Parowanie szyb - obieg zamknięty/otwarty działa odwrotnie
Okazało się, że zmiana kabli powoduje brak nawiewu, więc wydaje mi się, że wszystko jest ok - mój błąd. Z góry dziękuje za wielka pomoc grg474.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 23 gości