Witam wszystkich po raz kolejny. Oto błędy, które pojawiły się na diagnostyce w moim aucie: 01276 pompa hydrauliczna abs-v64 signal over tolerance, 00588 driver airbag igniter-N95 resista too large, 01192sprzęgło automatyczne mechanic fault, 01330 centralny moduł kontrolny dla modułu komfortu-j393 defekt, 00929 jednostka zamykania dla zamka centralnego strona przedniego pasażera-f221 implaus signal, 00930 jednostka zamykania dla zamka centralnego tylna lewa-f222 nieprawidłowy sygnał.
I jeszcze takie pytanie, jakie zadanie ma mikrowyłącznik umieszczony na obudowie wkładki tylnej klapy. Dowiedziałem się,że kiedy klapa jest otwarta to sygnalizuje to kontrolka w liczniku, ale czy ten rocznik posiadałby coś takiego? Poza tym część wkładki, która uruchamia ten mikrowłącznik nie dochodzi do niego. Samochód posiada centralny zamek. Jest to silnik 1,9 tdi agr, 1998rok, automat. Próbowałem skasować błędy, ale wróciły. Po ostatniej wizycie u elektryka, który rozmontował kierownicę i sprawdził taśmę stwierdził, że właśnie ona jest uszkodzona bo jest w niej przerwa. Teraz jakoś lampka nie włącza się tylko nie wiadomo na jak długo. Co do abs to wykasowanie błędu nic nie dało. Jako uszkodzenie elektryk wskazał sterownik pompy abs. Ciekawy jest też problem zamków, ponieważ lewy tylny według mnie działa poprawnie ale przedni prawy, którego zakupiłem jako zamiennik na allegro zaraz po zamontowaniu dziwnie się otwierał. Po otwarciu pilotem rygiel podnosił się na odpowiednią wysokość po czym wracał na taką wysokość, która uniemożliwiała otwarcie drzwi. Po jakimś czasie było w porządku a teraz znów dzieje się tak jak na początku. Myślałem żeby ze starego zamka przełożyć część elektryczną do nowego zamka, ponieważ mechaniczna część w starym zamku jest uszkodzona a dopóki odmówił posłuszeństwa był dobry. Nie zawsze tylko zapalało się oświetlenie w środku. Chyba opisałem teraz wszystko według wymagań. Trochę dużo.
błędy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
błędy
01276
możliwe uszkodzenie pompy ABS, bezpieczniki na aku do sprawdzenia bo w tym roczniku bardzo możliwe że tam jest przyczyna błędu.
00588
taśma airbag pod kierwonicą
00930
Lewy zamek z tyłu prawdopodobnie do zrobienia - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=255090" onclick="window.open(this.href);return false;
00929
Zamek pasażera skoro zamiennik to bardzo możliwe, że nadaje się do wymiany.
możliwe uszkodzenie pompy ABS, bezpieczniki na aku do sprawdzenia bo w tym roczniku bardzo możliwe że tam jest przyczyna błędu.
00588
taśma airbag pod kierwonicą
00930
Lewy zamek z tyłu prawdopodobnie do zrobienia - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=255090" onclick="window.open(this.href);return false;
00929
Zamek pasażera skoro zamiennik to bardzo możliwe, że nadaje się do wymiany.
daje sygnał do oświetlenia bagażnika oraz do modułu komfortubogmaj22 pisze: jakie zadanie ma mikrowyłącznik umieszczony na obudowie wkładki tylnej klapy
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw kwie 23, 2009 20:25
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: błędy
A jeśli bezpieczniki są dobre, czy jest jakiś sterownik pompy abs? Co do taśmy to po wykasowaniu błędu na razie nie wrócił od kilku dni. A co kolega na to co pisałem wcześniej o zamianie części elektrycznej ze starego do nowego zamka? Nie wiem co z tym zamkiem jest, bo sprawuje się dobrze. Coś mi się wydaje, że kolega myśli o zupełnie innym mikrowyłączniku. Ten, który uruchamia oświetlenie w bagażniku znajduje się w zamku, a mi chodzi o mikrowyłącznik znajdujący się na obudowie wkładki klapy tylnej, która znajduje się w klamce tej klapy. Jutro ewentualnie podłączę zdjęcie. Pozdrawiam.
bogmaj
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
błędy
to możliwe uszkodzenie pompy, ale upewnij się że bezpiecznik ma dobry styk, że jego obudowa nie jest stopionabogmaj22 pisze:A jeśli bezpieczniki są dobre
Mówisz że poprzedni zamek miał uszkodzenie mechaniczne, więc pomysł na pewno dobry...na pewno oryginalna elektronika będzie lepsza od zamiennika. Tylko przy okazji pooprawić luty, sprawdzić czy mikorstyk działabogmaj22 pisze: A co kolega na to co pisałem wcześniej o zamianie części elektrycznej ze starego do nowego zamka?
No dobrze się wydaję, coś pisałeś o kontrolce i nie pomyślałem nawet o tym - za kontrolkę odpowiada ten w zamku...ten odpowiada za central, zamykasz kluczykiem bagażnik to całe auto się zamknie)bogmaj22 pisze:Coś mi się wydaje, że kolega myśli o zupełnie innym mikrowyłączniku. Ten, który uruchamia oświetlenie w bagażniku znajduje się w zamku, a mi chodzi o mikrowyłącznik znajdujący się na obudowie wkładki klapy tylnej, która znajduje się w klamce tej klapy.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: czw kwie 23, 2009 20:25
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Re: błędy
Właśnie i tu jest problem, bo ta wkładka posiada jedną część, która po przekręceniu klucza w pozycję poziomą do podłoż nie dotyka nawet tego mikrowłącznika. Dotyka go dopiero po przekręceniu dalej w dół i wtedy dopiero słychać jakieś tyknięcie w centralnym, ale go nie otwiera. Kiedyś było właśnie tak, że po przekręceniu otwierał się cały samochód. Teraz jest tak, że po przekręceniu klucza w prawo nie mogę dostać się do bagażnika. Ciekawi mnie to, bo przecież poza zregenerowaniem tej wkładki nic więcej nie robiłem i oglądane przeze mnie wkłądki w dziale faQ niczym nie różnią się od mojej, nawet tek tóre kupiłem aby naprawić moją też nie różnią się.
A może wiesz co oznacza błąd zmostkowanie przekładni w automacie. Pozdrawiam.
A może wiesz co oznacza błąd zmostkowanie przekładni w automacie. Pozdrawiam.
bogmaj
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości