Zmiana układu zapłonowego na halla

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Zmiana układu zapłonowego na halla

Post autor: wojtek_sari » ndz lip 03, 2011 23:18

Sprawa dotyczy sie silnika na podwójnych gaźnikach, ale to nie ma teraz znaczenia, powiem w czym problem:

Iskrę chcę dostac ze standardowej wiązki z RP czyli moduł, hall i cewka. Żeby pozbyć się wtyczki z kompa musiałem odciąć czarny i zielono-czarny przewód idący do modułu od czego one są?

Obrazek

Druga sprawa to masa z modułu ma być podłączona bezpośrednio a aku?

Obrazek

Trzecia sprawa to czy na cewkę mogę podać napięcie 12V bezpośrednio z akumulatora? Ponieważ w wiąze mam przez przekaźnik do grzania kolektora, a mi sie poprosu nie przyda.

Obrazek

Czwarta sprawa doc zego służą te przewody?

Obrazek

Za wszelką pomoc dziękuję.


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Zmiana układu zapłonowego na halla

Post autor: jhosef » wt lip 05, 2011 14:17

wojtek_sari pisze:Iskrę chcę dostac ze standardowej wiązki z RP czyli moduł, hall i cewka. Żeby pozbyć się wtyczki z kompa musiałem odciąć czarny i zielono-czarny przewód idący do modułu od czego one są?
Jeden jest sygnałem obrotów dla ECU ale z głowy kolora nie podam.
wojtek_sari pisze:Druga sprawa to masa z modułu ma być podłączona bezpośrednio a aku?
Masę podłącz do masy, gdzie masz miejsce. Z tego co pamiętam to podłączenie plusa bez podłączonej masy kończy się obowiązkowym spaleniem modułu więc uważaj.
wojtek_sari pisze:Trzecia sprawa to czy na cewkę mogę podać napięcie 12V bezpośrednio z akumulatora? Ponieważ w wiąze mam przez przekaźnik do grzania kolektora, a mi sie poprosu nie przyda.
Ale musi być rozłączana po zapłonie aby się nie grzała.

Opisz dokładniej co chcesz uzyskać i na jakim silniku.



wojtek_sari
Forum Master
Forum Master
Posty: 1229
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 08:55
Lokalizacja: śląskie
Kontakt:

Zmiana układu zapłonowego na halla

Post autor: wojtek_sari » wt lip 05, 2011 14:44

Uzyskać chce iskre w silniku 16V na dwóch podwójnych gaźnikach, mam aprart który pasuje w głowe z 16V, ma wyprzedzenie podcisnieniowe i czujnik halla. Thx za info.


Moje Sviro ;) - www.facebook.com/greenscirocco

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 23 gości