Witam!
Mam taki problem ze swoim Golfikiem. Mianowicie zauważyłem iż światła oraz podświetlanie deski (w sumie wszystko co elektryczne i świeci) pulsuje. Im bardziej obciążę elektrykę tym spadki napięcia są większe i pulsowanie mocniejsze. Dużą zmianę daje włączenie klimatyzatora. Najbardziej widać to na biegu jałowym oraz podczas puszczania pedału gazu. W trakcie jazdy także światła i deska pulsują i jest to bardzo denerwujące. Dodanie gazu powoduje że pulsowanie zanika (im więcej gazu tym mniej pulsuje).. albo to takie złudzenie do lekkie zwiększenie obrotów silnika powoduje że pulsowanie jest szybsze, a być może wysokie obroty powodują iż pulsacja jest tak szybka że nie widoczna. Wymieniłem pasek wieloklinowy i napinacz paska - bez zmian.
Golf IV Variant, rok produkcji 2000, silnik TDI PD - AJM, 115 KM.
Proszę o poradę co z tym fantem zrobić (próbować robić), zanim zdecyduję się na ingerencję "elektryka"..
Tak myślę, czy mogą to być objawy padniętego sprzęgiełka alternatora? Jak je sprawdzić?
Dodam, że po włączeniu klimatyzatora bardzo mocno pasek szarpie napinaczem, dlatego tez zdecydowałem się wymienić napinacz, ale nic to nie dało. Może to ma jakiś związek..
Pulsowanie świateł i podświetlenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr paź 31, 2007 14:31
- Lokalizacja: Myślenice
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Pulsowanie świateł i podświetlenia
Do sprawdzenia stan szczotek w alternatorze. Do wyczyszczenia klemy i połączenia kabli przy altku. Mógłbyś też zmierzyć napięcie na aku przy odpalonym silniku...bez obciążenia i z obciążeniem
-
- Mały gagatek
- Posty: 86
- Rejestracja: śr paź 31, 2007 14:31
- Lokalizacja: Myślenice
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości