Jak rozpoznać typ instalacji (stary, czy nowy)?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak rozpoznać typ instalacji (stary, czy nowy)?
Witam!
Pewna osoba ma mi sprawdzić jaki typ instalacji jest w samochodzie Golf mk2 (rocznika nie bierzmy pod uwagę, bo ta osoba twierdzi że samochód jest z 91r, a po zdjęciach widzę, że jest stary typ instalacji).
Jak sprawdzić czy, aby na pewno tam jest stary typ instalacji - chodzi mi o szybkie sprawdzenie bez rozkręcania elementów.
Na zegarach widzę obrotomierz z pojedynczymi cyframi, a w nowym typie jest z podwójnymi.
Może niech sprawdzi włącznik świateł ile ma pinów??? Stary był na 8 a nowy na 10 pinów???
Co jeszcze można sprawdzić żeby mieć pewność?
Pewna osoba ma mi sprawdzić jaki typ instalacji jest w samochodzie Golf mk2 (rocznika nie bierzmy pod uwagę, bo ta osoba twierdzi że samochód jest z 91r, a po zdjęciach widzę, że jest stary typ instalacji).
Jak sprawdzić czy, aby na pewno tam jest stary typ instalacji - chodzi mi o szybkie sprawdzenie bez rozkręcania elementów.
Na zegarach widzę obrotomierz z pojedynczymi cyframi, a w nowym typie jest z podwójnymi.
Może niech sprawdzi włącznik świateł ile ma pinów??? Stary był na 8 a nowy na 10 pinów???
Co jeszcze można sprawdzić żeby mieć pewność?
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jak rozpoznać typ instalacji (stary, czy nowy)?
Skrzynkę bezpieczników, a dokładniej to gdzie jest przekaźnik kierunkowskazów (numer 21). W starej jest w gnieździe 12 a w nowej w gn. 6
Przekaźnik kierunkowskazów może mieć inny numerek, np. 22 lub być niefabryczny, ale poznać go po opisach typu "2x21W+4W" (chodzi te te waty), lub po tym że klika przy włączonych awaryjnych lub kierunkach.
Przekaźnik kierunkowskazów może mieć inny numerek, np. 22 lub być niefabryczny, ale poznać go po opisach typu "2x21W+4W" (chodzi te te waty), lub po tym że klika przy włączonych awaryjnych lub kierunkach.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Jak rozpoznać typ instalacji (stary, czy nowy)?
Sposób Kolegi JohnyWWL jest już świetnym, jednoznacznym i pewnym sposobem rozpoznania instalacji, aczkolwiek wymaga pewnych czynności demontażowych - czego Kolega Xabingo chciał uniknąć. Wymaga też odpięcia akumulatora - inaczej może być niebezpieczne!
Ewentualnie spojrzeć jakim lusterkiem...
Ewentualnie spojrzeć jakim lusterkiem...
Jak rozpoznać typ instalacji (stary, czy nowy)?
żadnych czynności - schylić się i sięgnąć ręką za skrzynkę - jak masz ładny równy rządek wtyczek to nowaZico63b pisze:Sposób Kolegi JohnyWWL jest już świetnym, jednoznacznym i pewnym sposobem rozpoznania instalacji, aczkolwiek wymaga pewnych czynności demontażowych
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Jak rozpoznać typ instalacji (stary, czy nowy)?
Dzięki za odpowiedzi. A ile pinów ma włącznik świateł w nowej i starej instalacji bo nie pamiętam?
Sprawdzę skrzynkę jeśli to najlepszy sposób.
Sprawdzę skrzynkę jeśli to najlepszy sposób.
Jak rozpoznać typ instalacji (stary, czy nowy)?
wystarczy spojrzeć na manetkę od kierunków. jeśli ma awaryjne u góry to nowa, jeśli nie to stara. Ten sposób nie dotyczy USów.
Jeśli chodzi o samą skrzynkę to stara na pozycji 9 ma puste miejsce ewentualnie miejsce na łapkę do wyciągania bezpieczników, nowa ma wykożystane wszystkie 12 pozycji.
Jeśli chodzi o samą skrzynkę to stara na pozycji 9 ma puste miejsce ewentualnie miejsce na łapkę do wyciągania bezpieczników, nowa ma wykożystane wszystkie 12 pozycji.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości