Chciałbym sprawdzić czy regulator podświetlenia (ten obok regulacji świateł) jest sprawny.
Wydaje mi się, że to przez niego nie mam podświetlenia zegarów i wszystkich przycisków.
1. Czy regulator podświetlenie musi być podłączony do kostki aby działało podświetlenie ?
2. Czy przy sprawnym podświetleniu jak się go odłączy to podświetlenie znika ?
3. Jakie styki mam zewrzeć w kostce po odłączeniu regulatora podświetlenia, aby obwód był zamknięty jak ze sprawnym regulatorem ?
Są 3 styki, może macie ich opis lub schemat ?
Dzięki za pomoc
Ominięcie regulatora podświetlenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Ominięcie regulatora podświetlenia
Ad.1 i Ad.2 tak jak skaktus napisał
Ad.3 - pin2 (szary) i pin3 (szaro/niebieski)...pin1 (brązowy) to masa do podświetlenia
Ad.3 - pin2 (szary) i pin3 (szaro/niebieski)...pin1 (brązowy) to masa do podświetlenia
Re: Ominięcie regulatora podświetlenia
Połączyłem styki kabla szaro-niebieskiego z szarym i podświetlenie zadziałało.
Uszkodzony jest więc regulator.
Spróbuje go rozkręcić, poczyścić itp.
Dzięki za pomoc!
Uszkodzony jest więc regulator.
Spróbuje go rozkręcić, poczyścić itp.
Dzięki za pomoc!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 20 gości