Witam.
Samochód VW Golf 4, 1.6 benzyna, rok produkcji 2002, w grudniu były wymieniane wszystkie filtry. W trasie po kilkudziesięciu kilometrach, nagle przestała działać klimatyzacja. Zamiast chłodnego powietrza leci bardzo gorące. Już nawet nie chodzi o fakt, że klima nie działa, ale teraz wystarczy, że przejadę nim 1km i już czuć z nawiewu bardzo gorące powietrze, mimo faktu, że pokrętło od temperatury jest ustawione maksymalnie na chłód(z włączonym AC lub bez) a prędkość nawiewu ustawiona na 0. Dzisiaj sprawdzałem w aucie służbowym dla pewności, te same warunki, ten sam rocznik, wyłączona klima i jestem pewien, że powietrze lecące z nawiewu jest zdecydowanie zbyt gorące, nawet przy wyłączonej klimie. Pod maską, z przodu mam dwa wentylatory. Jak się stoi przodem do maski, ten z lewej się kreci, natomiast prawy stoi w miejscu - mimo faktu, że silnik pracuje, to tak ma być?
Druga sprawa. W tej samej trasie, 5-10 minut po tym jak klima wysiadła, nagle pojawił się komunikat "ABGAS WERKSTAT" oraz prędkościomierz przekręcił się o 65 km. Znaczy, po biegu i obrotach wiedziałem, że jadę maksymalnie 30-40km, a licznik pokazywał 100. Z dnia na dzień, wskazówka w liczniku stopniowo opada. Z początku na postoju pokazywała 65 KM, obecnie pokazuje 30KM/H.
Byłbym bardzo wdzięczny za wskazówki, co może powodować te problemy techniczne
Pozdrawiam
Michał
Prędkościomierz, wysoka tem. nawiew i komunika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Prędkościomierz, wysoka tem. nawiew i komunika
jesli masz mozliwosc to podlacz pod vaga i zobacz bledy w liczniku( instrument nr 17) a takze klmatyzacji
Prędkościomierz, wysoka tem. nawiew i komunika
wygląd na to że coś zablokowało klapkę regulacji temperatury w położeniu gorąconowak227 pisze:Już nawet nie chodzi o fakt, że klima nie działa, ale teraz wystarczy, że przejadę nim 1km i już czuć z nawiewu bardzo gorące powietrze,
czyli uszkodzony wentylator - mają się kręcić oba - jak się nie będzie kręcić to jeden 9mniejszy )nie da rady obsłużyć kompresora - wzrośnie ciśnienie - kompresor będzie wyłączony (świecenie lampki AC nic nie da)nowak227 pisze:Pod maską, z przodu mam dwa wentylatory. Jak się stoi przodem do maski, ten z lewej się kreci, natomiast prawy stoi w miejscu
nie da rady sprawdzić błędów klimatyzacji na ręcznej klimierafxxx pisze:jesli masz mozliwosc to podlacz pod vaga i zobacz bledy w liczniku( instrument nr 17) a także klmatyzacji
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości