problem z licznikiem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z licznikiem
witam kolegów, mam taki problem zmienialem wsad licznika i zrobilem babola, wyswietlacz na licznku nie dziala w miejscu malych Km ( czy jak to tam zwiemy, km chwilowych- pod tymi co okreslaja faktyczny przebieg licznika) pokazuje mi sie komunikat "def." ( dodam ze jezyk w liczniku jest niemiecki) , wyswietlacz glowny nie dziala , tzn podswietla sie ale bez wyraznych konturow( a powinnien sie swiecic samochod gdy przekrecam kluczyk) wskazniki dzizalaja poprawnie i kontrolki na liczniku rowniez, nie moge dojsc co zrobilem
w vag com pokazuje mi blad w liczniku:
65535 Internal control module memory error
00-00 - -
co mam zrobic? myslalem zeby od kogos zalatwic orginalny wsad do tego licznika tylko pytanie czy bedzie pozniej wszytko dobrze? ktos moze posiada taki wsad(pamiec) licznika?
nr licznika 2J5 920 846 C ( dodam ze licznik jest w vw golf 4- tylko nie wiem skad 2j5 poczatek?)
Dodam ze dzialem na Vag commanderze
w vag com pokazuje mi blad w liczniku:
65535 Internal control module memory error
00-00 - -
co mam zrobic? myslalem zeby od kogos zalatwic orginalny wsad do tego licznika tylko pytanie czy bedzie pozniej wszytko dobrze? ktos moze posiada taki wsad(pamiec) licznika?
nr licznika 2J5 920 846 C ( dodam ze licznik jest w vw golf 4- tylko nie wiem skad 2j5 poczatek?)
Dodam ze dzialem na Vag commanderze
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
problem z licznikiem
a nie przypadkiem 1J5... ?rafxxx pisze:nr licznika 2J5 920 846 C
Napisz jakiej firmy jest ten licznik... ciekawe czy przypadkiem nie pakowałeś wsadu z VDO do Motometera czy innego - mogłeś uwalić pamięć
problem z licznikiem
NIE nie pakowalem zadnego wsadu ale zmienilem przypadkiem magiczne cyferki a licznik jak najbardziej 2j5 tez sie zdziwilem? tak mi pokazal na vagu gdy sie lacze, jak bede mogl to podejde i zobacze jaka firma
problem z licznikiem
rafxxx, jeśli tylko zmieniłeś magiczne cyferki i pojawił ci się napis deff to jest to wynik błędu sum kontrolnych - najprostsza metoda naprawy polega na włączeniu VAG >17 instrument > zmiana kodowania np z 05112 na 05212 i zatwierdzenie - a następnie po wyłączeniu i włączeniu stacyjki powrót do poprzedniego kodowania
ale z tego co widzę to raczej uwaliłeś wsad bo nie ma takiego licznika
najprościej będzie jakbyś podesłał ten wsad - bo jak rozumiem przerabiałeś licznik w aucie czy też jakiś ściągany (bez auta)
ale z tego co widzę to raczej uwaliłeś wsad bo nie ma takiego licznika
najprościej będzie jakbyś podesłał ten wsad - bo jak rozumiem przerabiałeś licznik w aucie czy też jakiś ściągany (bez auta)
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: problem z licznikiem
Qto, licznik jest VDO
co do wsadu to rozumiem ze jak ci wysle skopiowany z vag commandera to zobaczysz co i jak? a jesli jest tak ze uwalilem pamiec to bez wymiany licznika sie bedzie wystarczy tylko nowy wsad dac i bedzie dzialac?? wysle ci jak bedzie tylko dostep do kompa i sprobuje z ta adaptacja co mowiles
nie zmienialem wsadu, tylko zmienialem przebieg chcialem sprawdzic czy vag commander da rade przy liczniku z niebieskim wyswietlaczem( wczesniej zmienialem z czetrwonym) no i gdy zmienilem przebieg skasowalem cyferke we wsadzie i myslalem ze poprawilem dobrze i glupi zatwierdzilem zmiany i w tym momencie licznik zwariowal wszystkie kontrolki zgasly na wyswiegtlaczu od FIS swiecily sie jakies bledy a wskazowki przekrecily sie na max- predkosc obroty itp. Pozniej porownalem wsad licznika ze swoim roznil sie troche ale te wartosci co bylem pewien zmienilem i na ta chwile jest tak ze DEF. swieci sie po przekreceniu kluczyka w stacyjce konbtrolki sie normalnie zapalajka i gasna ale wyswietlacz nie dzialagrg474 pisze:rafxxx, jeśli tylko zmieniłeś magiczne cyferki i pojawił ci się napis deff to jest to wynik błędu sum kontrolnych - najprostsza metoda naprawy polega na włączeniu VAG >17 instrument > zmiana kodowania np z 05112 na 05212 i zatwierdzenie - a następnie po wyłączeniu i włączeniu stacyjki powrót do poprzedniego kodowania
ale z tego co widzę to raczej uwaliłeś wsad bo nie ma takiego licznika
najprościej będzie jakbyś podesłał ten wsad - bo jak rozumiem przerabiałeś licznik w aucie czy też jakiś ściągany (bez auta)
co do wsadu to rozumiem ze jak ci wysle skopiowany z vag commandera to zobaczysz co i jak? a jesli jest tak ze uwalilem pamiec to bez wymiany licznika sie bedzie wystarczy tylko nowy wsad dac i bedzie dzialac?? wysle ci jak bedzie tylko dostep do kompa i sprobuje z ta adaptacja co mowiles
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
problem z licznikiem
jeżeli nie zmieniałeś wsadu to niewiele to zmieniarafxxx pisze:Qto, licznik jest VDO
jak dla mnie to niestety pamięć jest uwalona...wtedy trzeba fizycznie wymienić pamięć w liczniku...wylutować starą i wlutować nową - czyli można powiedzieć że jak nie zdobędziesz takiej pamięci to wymiana licznika.rafxxx pisze:a jesli jest tak ze uwalilem pamiec
Ale spróbuj jeszcze ten wsad podesłać do przedmówcy...może coś wykombinuje
problem z licznikiem
poszło pw z adresem mail - daj ten wsad to osądzimy co się stało
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
problem z licznikiem
wgranie nowego wsadu pomogło, podziękowania dla grg474, bez niego nie dałbym rady
problem z licznikiem
na zakończenie - bo pewnie inni by chcieli wiedzieć - sprawcą najprawdopodobniej był kabel vag commander, który niektóre linijki błędnie odczytał - rafxxx, zmienił rkm i welcome ale że błędnie odczytany był wsad to w związku z tym uwaliła się druga połowa wsadu.
Całe szczęście że chociaż linijki odpowiedzialne za immo ocalały
Całe szczęście że chociaż linijki odpowiedzialne za immo ocalały
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości