Brak napięcia na cewce po włączeniu zapłonu=( ale odpala

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Brak napięcia na cewce po włączeniu zapłonu=( ale odpala

Post autor: radekb » ndz maja 22, 2011 12:00

Problem jest następujący po włączeniu zapłonu na cewce nie ma napięcia pojawia sie tylko 0.05 V i zaraz znika. Auto strasznie szarpie zarówno na benzynie i na gazie iskra jest koloru różowego. Cewka zapłonowa jest nowa kopułka aparatu też jest nowa świece i kable WN były sprawdzane i są w porządku mam nawey inne aparat zapłonowy ale to nic nie pomogło. Dodam jeszcze że czasami obrotomierz wariuje czyli np włączam zapłon silnik nie jest odpalony a obrotomierz faluje pomiędzy 1000 a 4000 tys obrotów.... Nie mam już kompletnego pojęcia co może być. Podejrzewam tylko modul zapłonowy lub czujnik spalania stukowego.Ostatnio odkręciłem ten czujnik i przeczyściłem i chcile było bez stukotów. Może ktoś mi pomoże bo już nie mam ani sil ani pieniędzy :-( Dołączam link na youtube do filmiku który nagrałem żeby pokazac jak to wyglada. Słychać dziwny stukot w silniku i chodzi nierówno i nim trzęsie i szarpie. Na filmiku jest przedstawiona praca silnika na banzynie. " onclick="window.open(this.href);return false;



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Brak napięcia na cewce po włączeniu zapłonu=( ale odpala

Post autor: jeryk10 » ndz maja 22, 2011 12:32

Na cewce masz miec na zacisku 15 plus po zaplonie kolor kabla czarny Jezeli chcesz sie upewnic ze masz slabe tam napiecie to co za problem podaj napiecie kawalkiem kabla z plusa akumulatora na cewke na ten czarny kabel i odpal to zobaczysz czy bedzie roznica


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Brak napięcia na cewce po włączeniu zapłonu=( ale odpala

Post autor: radekb » pn maja 23, 2011 20:24

problem już został rozwiazany więc temat można uznac za zamknięty :grin:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Brak napięcia na cewce po włączeniu zapłonu=( ale odpala

Post autor: jeryk10 » pn maja 23, 2011 23:13

Pisales post ze lzami w oczach a teraz chepi chcesz zamknac temat pochwal sie co bylo bo to forum na tym nie polega


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

radekb
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: czw paź 14, 2010 18:17
Lokalizacja: Tarnawka

Brak napięcia na cewce po włączeniu zapłonu=( ale odpala

Post autor: radekb » pn maja 30, 2011 21:34

Powodem stukan i nierównej pracy jest uszkodzony przeplywomierz=( zamieniłem kolejnosć kabli i przynajmniej silnik na gazie pracuje róno i zniknęły dziwne stuki ale na benzynie jest porażka niestety na zimnym bo na ciepłym jakotako chodzi ale lubi zgasnąć jak zchodzi z wysokich obrotów. Innego przepływomierza nie ma sensu kupować ponieważ zamienniki chodza po 300 zł więc sie nie opłaca i tzreba sobie radzić samemu... A problemu obrotomierza jeszcze nie rozwiązałem ale prawdopodobnie z tego co wyczytałem po forach są to zimne luty na jakiejś płytce i dlatego wariuje :jezor: teraz mam inny problem ale to nie w tym dziale więc nawet nie bedę pisał



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Brak napięcia na cewce po włączeniu zapłonu=( ale odpala

Post autor: Paweł Marek » wt maja 31, 2011 22:04

radekb, po prostu odłącz przepływomierz po co tam kabel było zamieniać, do LPG jest niepotrzebny. Po drugie przepływkę z mk2 idzie wyrwac już za 150 a warto auto do pełnej, używalności doprowadzić. Po trzecie przepływomierz dość łatwo naprawić, to jest prosta mechaniczna konstrukcja, chyba że całkiem rozwalony po jakimś strzale. Na koniec masz uwagę: nie napisałeś typu silnika ale podejrzewam że to PF PB lub GX na Digifancie,


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości